הקשר בין צבע הפרחים שבחרת והזוגיות שלך menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

שוזרים צבעים

איך תדעי איזה צבע מתאים לזר שלך?

הפקת אירוע

אז בחרת כבר את הזר שלך? כי אם עדיין לא עשית זאת אולי תקחי בחשבון עוד פרמטר אחד - אילו צבעים יככבו בזר. לא מספיק לבחור פרחים יפים, באורך נכון, שמשתלבים ועמידים למשך היום. מסתבר שהצבעים משדרים מסר, וכל צבע הוא מסר אחר.

ורוד

הצבע הוורוד טומן בחובו הרבה קסם, אופטימיות ורוך המאפיינת ילדות קטנות ועוללים שזה עתה נולדו. פעמים רבות, זרי פרחים ורודים המתאימים ליולדות ולאמהות צעירות על שום הנשיות המתפרצת שבהן והם יורכבו מפרחים כמו: ורד ורוד, כלנית ורודה, רקפת ולוע הארי.

 

לבן

הצבע הלבן משדר ניקיון, טוהר, תמימות, ואצילות ויחד עם זאת חגיגיות וטקסיות. על כן, פרחים לבנים משמשים פעמים רבות בהכנת זרים לכלות, הדוגמה הקלאסית לטוהר ואצילות, כמו למשל: פרחי קאלה, סביון, נרקיס, סחלב ואביבית.

 

אדום

הצבע האדום מסמל תעוזה, חיות, תשוקה, סערה, אהבה וחושניות המאפיינים זוגות צעירים בתחילת דרכם. לא מפתיע אם כן, כי הגבר יעדיף לשלוח לאהובתו זר בצבע אדום עמוק על מנת להביע את אהבתו ואת הרגשות העזים שיש לו כלפיה. זרים אדומים יורכבו מפרחים כמו: צבעוני, פרג, כלנית, ורד אדום ונורית. יש לציין כי זר פרחים אדום מבטא תשוקה עזה ואילו פרח בודד אדום מבטא רגש אהבה עמוק.

כחול

הצבע הכחול מסמל רוחניות, ביטוי עצמי, שלוה, השראה, רוגע וזרימה. זר פרחים כחול מביע את רגשי הכבוד שאנו רוחשים כלפי אדם מסוים ואת ההערכה על ההשראה שאנו שואבים ממנו. פרחים כחולים נפוצים: מרגנית, כחלית ודרדר כחול.

כתום

הצבע הכתום מסמל הרבה שמחה, אושר ואנרגיות מתפרצות. הוא משדר הרבה שובבות, תחכום וכיף לא נורמאלי. זרים כתומים עשויים להיות פופולאריים בקרב אנשים צעירים בגיל ובנפש אשר אוהבים את החיים. יש לציין שפרחים כתומים בשילוב פרחים אדומים ישדרו אף הם מיניות, תעוזה ואומץ. פרחים כתומים ושמחים: ציפורני חתול וורד כתום.

 

סגול

הצבע הסגול משדר תחכום, בגרות ואלגנטיות, הוא מעניק שלווה, רוחניות ורוגע יתר על כן, הסקרנות שמייצג הצבע הסגול מאפיינת גם ילדים קטנים הצמאים לידע. פרחים סגולים ומפורסמים: כלנית סגולה, סחלב, סתוונית ותורמוס.

 

צהוב

הצבע הצהוב מביע חריצות, אגו, אומץ, שמחה והתלהבות. זרים צהובים מתאימים לאנשים שאוהבים את החיים ומפיקים הנאה מכל רגע נתון. הפרחים הצהובים מעלים את המצב רוח, מגבירים את האנרגיות  ומשרים אווירה נעימה ושמחה. פרחים צהובים נפוצים: חרצית, חמנייה וסביון צהוב.

 

באדיבות פרחי לכיש - פרחים בירושלים


כתבות נוספות שיעניינו אותך

איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה