לעסות טוב לעצמכם - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

לעסות טוב לעצמכם

טיפולי ספא בבית

איפור, שיער ולייף סטייל

אם את מעדיפה יחס אישי לגמרי ולא מעוניינת להגיע למרכז כלשהו, תוכלי להזמין מטפל מומחה אלייך הביתה או היישר לסלון כלות.


לדברי מיכל ברוך ("ידיים טובות") מטפלת ברפלקסולוגיה, עיסוי, ארומתרפיה ופרחי באך, ישנן כלות שבאות בזמן ההכנות לחתונה, ודרושה להן מאוד שעה של רוגע בכל טירוף ההכנות. "בדרך כלל אני משלבת בין שיטות הטיפול, כדי להביא לתוצאות הטובות ביותר שיישארו לאורך זמן", היא מסבירה. "למי שרוצים לנוח מההתרוצצויות, יש אפשרות גם לקבל את התענוג עד הבית, במסגרת פרטית או כפינוק קבוצתי מסיבת רווקות".
spa5.jpg

אין כמו בבית
מישהו שיבוא ויעשה לכם נעים ביחד או לחוד זה כיף, אבל שהוא ישקיע בזה בשבילך, יכין את המקדש הביתי וישקיע בך שעה של תשומת לב - זה כבר שווה חתונה. לכן לאלה שמעדיפים להירגע בקן הפרטי, הנה כמה רעיונות מפנקים לספא ביתי:

אמבט שמנים וצמחים

המומחים של כנען ספא ממליצים על אמבט מים חמים עם שמנים ארומתיים. שימו לב כי השמן בבקבוקון מרוכז יותר מן האבקה, ויש לשים ממנו טיפות ספורות בלבד. הכמות המקבילה של שמן ארומתי במלח או אבקה היא צלוחית קטנה.

המים החמים בשילוב השמנים הארומתיים משפרים את זרימת הדם ומסלקים רעלים מתוך הגוף. השמנים, כל אחד וסגולותיו, מחדירים לעור ויטמינים ומינרלים.

תוכלו להוסיף לאמבט החם חמש טיפות שמן לבנדר המרגיע את הגוף, או שמן רוזמרין שנחשב למעורר בזכות ריחו המרוכז ותכונותיו המיוחדות. שמן אקליפטוס יחד עם מעט מנטה פותחים את דרכי הנשימה ומסייעים למקוררים. המעוניינים בארומה חושנית יכולים להוסיף למי האמבט מעט שמן בריח וניל. סביב האמבט הדליקו נרות, השמיעו מוסיקה שמרגיעה אתכם ועושה לכם טוב, ועסו זה לזו את הכתפיים, הצוואר והרקות.

המומחים של וילה ספא מציעים במקום השמנים הארומתיים, לרקוח אמבט טבעי, נעים ומרענן בתוספת פלחי לימון משבעה (!) לימונים, גבעולי נענע, מנטה ולואיזה.

 

פילינג לחידוש העור

מלח מעובד עדין משמש להכנת פילינג ביתי המחדש את התאים וממריץ את הדם, תורם לתחושה רעננה ולעור חלק. בכנען ספא ממליצים להוסיף למלח מעט סבון ולשפשף בעדינות את כל הגוף בתנועות סיבוביות. הפילינג מסיר את התאים המתים ומאפשר לשכבת עור חדשה ורעננה להתגלות.

שטפו היטב את הגוף ולאחר המקלחת מרחו קרם לחות. מראה העור משתפר פלאים לאחר הפילינג, וכבר בעת המריחה תוכלו לחוש כי העור חלק ורענן. מסכות בוץ ומסכות צמחים מסייעות בעיקר למראה העור ומזינות אותו. מרחו אותן על עור הפנים והשאירו למשך 10-15 דקות. הסירו את המסכה באמצעות מים פושרים, נגבו היטב והזינו את העור בקרם לחות עשיר.

ורד פרטוש מווילה ספא מלמדת איך לרקוח פילינג ביתי: קחו כוס מלח דק, שתי כוסות שמן שומשום חם, ערבבו ומרחו על הגוף בתנועות עיסוי סיבוביות ועדינות מכף רגל ועד צוואר. שטפו במים פושרים. אחרי הפילינג מרחו קרם מזין שיעניק לחות ורעננות לפנים.

 

עיסויים זוגיים מפנקים

צקו מעט שמן עיסוי בין כפות הידיים והתחילו לעסות זה את זו. רצוי להשתמש בשמני בסיס כשמן שומשום, שנחשב למוליך הטוב ביותר לשמנים אתריים לתוך הגוף, או שמן שקדים, ועליהם להוסיף מעט מהשמן האתרי הרצוי, בהתאם לניחוח השמן ולסגולותיו, מסבירים מומחי כנען ספא.

שמנים מומלצים הם שמן לבנדר שנחשב למרגיע, ושמן עץ התה המגן על הגוף פיזית ואנרגטית. בחורף ניתן להשתמש בשמן ג'ינג'ר או קינמון שנחשבים לשמנים מחממים ומעניקים אנרגיה. ניתן אף לחמם את השמן מעל פלטה חשמלית, או לשים בקבוקון שמן בתוך מים חמים (לא לחמם בתנור או במיקרוגל). בדקו את טמפרטורת השמן לפני השימוש, על מנת שלא תיגרם כוויה.

בכנען ספא ממליצים לעשות את העיסוי בחדר חמים, ולעבוד עם כל כף היד והזרועות, שנעימים יותר מעיסוי בעזרת האצבעות בלבד. את העיסוי מומלץ להתחיל בגב ומשם לעבור לזרועות ולרגליים. לאחר מכן מתהפך מקבל העיסוי על גבו, והעיסוי נמשך בצדן הקדמי של הזרועות והרגליים. מומלץ לסיים את העיסוי בעיסוי פנים וראש.

לשמירה על חום הגוף והאינטימיות אפשר לכסות את הגוף, פרט לאזור אותו מעסים. כמו כן ניתן לשים על אזורי גוף שונים כרית חמה המיועדת לחימום במיקרוגל. רצוי שיהיה במיטה פתח עבור הפנים, המאפשר כניסה יעילה יותר לשרירים ולרקמות, אבל לא חייבים מיטת מסאז' מקצועית בבית לשם כך. אפשר להניח את הראש על הצד, אולם להחליף מדי עשר דקות את הצד כדי לא ליצור מתח בשרירים. ניתן להשתמש בכרית אם נוח, אך זכרו שגם היא מותחת את השרירים.

אווירה מושלמת מתקבלת על ידי הדלקת נרות ריחניים ואפילו שתיית מעט יין משובח.   

*מאת: יניב משיח


כתבות נוספות שיעניינו אותך

יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן