מארגנים בסמארטפון - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מארגנים בסמארטפון

אפליקציות ליום הגדול

הפקת אירוע

זה היה רק עניין של זמן עד שיגיעו לסמארטפון אפליקציות שנועדו לעזור לכם בארגון החתונה. החלטנו לעדכן אתכם קצת במה שקורה כרגע. לחצו לאישור.

 

אפליקציית weeding & prom hairstyles
מחיר: 7.90 ש"ח

אפליקציית hairstyle הבסיסית מאפשרת לבדוק התאמה של תסרוקות שונות על פניכם באמצעות הכנסת תמונה אישית . האפליקצייה  הפכה לפופולארית מאוד בקרב נשים המשתמשות בטלפונים חכמים, מפני שהיא מאפשרת לבדוק תסרוקות שונות בטרם ביצוען וגם מציגה כמה סגנונות עיצוב שיער משעשעים במיוחד. מפתחי האפליקציה החליטו לשדרג את השימוש הבסיסי ויצרו גרסה לכלות שבתוכה מעל ל75 תסרוקות כלה ו50 גוונים שונים שניתן לבחון. השימוש בתוכנית הוא פשוט ואפילו ממכר. מומלץ.

 

אפליקציית ניהול חתונה
מחיר: 15.90 ₪

האפליקציה נועדה לענות על השאלות הכלכליות שקשורות ליום החתונה, ובעיקר בכמה הוצאות היא תסתכם ובכמה הכנסות. תכנון החתונה בצורה כזו יוכל לעזור לכם להחליט איזה סכום כדאי שתוציאו בכל אחת מההוצאות הנחוצות כמו שמלת כלה, עיצוב האירוע, טבעות וכו' בכדי שבסופו של דבר תצאו מרוויחים ולא מופסדים.

 

אפליקציית WeddingSongs  
מחיר: חינם

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך להחליט עליהם הוא שלושת השירים המרכזיים בחתונה- שיר הכניסה חופה, שיר היציאה מהחופה והשיר שינוגן בריקוד הראשון שלכם כזוג נשוי. אפליקציית השירים הזו תקל עליכם לבחור כל אחד מאלו באמצעות הצגה של מבחר גדול של שירים מתאימים לחתונות. לאחר שתבחרו את אלו המועדפים עליכם, תוכלו לשמוע אותם בלחיצה פשוטה דרך הפניה לאתר YOUTUBE.

 

אפליקציית כמה כסף?
מחיר: חינם

מוזמנים לחתונה של אחרים ולא יודעים כמה כסף להביא במתנה? האפליקציה הבאה תראה לכם את הסכום המדוייק לפי פרמטרים כמו מיקום האירוע, מס' המוזמנים, מידת קרבה, החודש בו מתקיים האירוע ובאיזה יום הוא מתקיים. האפליקציה בהחלט יכולה להקל עליכם את ההחלטה אם אתם מתלבטים מאוד לקראת אירוע קרב.

 

אפליקציית to do before I do
מחיר: 3.90 ₪

יש כל כך הרבה דברים לעשות לפני החתונה, שלפעמים שוכחים לבצע מטלות מסויימות או דוחים עד לרגע האחרון את חלקן. האפליקציה הזו תעשה לכם סדר בבלאגן ותזכיר לכם מתי בדיוק כדאי לעשות דברים כמו לחלק הזמנות, לקבוע פגישות עם צלמים, ספרים ומאפרות , להזמין שמלת כלה וכו'. השימוש בה נוח ופשוט, ונותן תזכורות שקופצות על מסך הסמרטפון ביום שבו צריך לבצע כל אחת מהמטלות.

 

הכתבה באדיבות: ללי אורן, חברת דף אור- דפוס דיגיטלי


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג