Back to the 80 - סיפורי חתונה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

Back to the 80

חתונה בסגנון שנות השמונים

סיפורי חתונה

עוד לפני שהחתן הציע הוא כבר ידע שהחתונה שלו תהיה משהו אחר. אוריין ורותם בחרו להתחתן בחתונת קונספט שכולה בהשראת שנות ה-80. 

הרעיון התגבש מול מעצבת האירועים רעות זגוניכחלק מהעיצוב המיוחד הפלייסמנטים עוצבו בצורת תקליטים ישנים מנייר עם תאריך החתונה, לצידם המפיות עוצבו עם קשירה של שרוכי נעלי ספורט ההולמים את התקופה, מרכזי השולחן הורכבו מפרטי אספנות של המעצבת כמו בובות מיוחדות, רובוטים, קפיצים צבעוניים וקוביות הונגריות, טייפים וטלוויזיות ישנות הישר משנות השמונים לשולחן האורחים.
מהקונספט החדשני והמדליק שבחר הזוג נהנו לא פחות מ-500 מוזמנים, שאופן ווידוא הגעתם לאירוע הייתה אף היא מיוחדת. היות ומדובר במספר מוזמנים מכובד ביותר, בחרו רותם ואוריין לבצע את אישורי ההגעה (שיכולים לחסוך עלויות מיותרות) בעזרת תוכנת/ אתר "מי יבוא". מדובר למעשה בדילמה הגדולה של כל זוג אחרי האולם, השמלה והדיג'יי כשהכוונה היא לוודא כי מספר המוזמנים שיגיעו יתאימו למספר המנות שהזמין הזוג מראש.

התוכנה בה השתמשו רותם ואוריין היא פתרון מושלם לאלו ש"לא סומכים על אף אחד אחר" כפי שמתאר זאת אוריין, המאפשרת רישום של המוזמנים, סידור השולחנות, ניהול ההושבה בזמן אמת ואף שליחת אס אם אס תזכורת לפני האירוע ותודה בסיומו. מעבר לכך, התוכנה מאפשרת הדפסה של המקומות השמורים, כך שלא תצטרכו למלא בעצמכם את שמות המוזמנים באופן ידני (פעולה הדורשת הרבה זמן) וכן לשלוח למוזמנים עצמם את מספר השולחן במסרון. אז כמו שהדודה הפולנייה נוהגת לומר - עדיף להיות בטוח מאשר צודק, כי לך תדע מי יבוא.
 

 














 





















































































































































































קרדיט:
רעות זגוני – עיצוב אירועים


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)