חתונות - הדור הבא - הפקת אירוע - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונות - הדור הבא

טרנדים בעולם החתונות

הפקת אירוע

חתונה היא חתונה. מה כבר יכול להיראות אחרת? אבל עולם החתונות, כמו כל תחום אחר, מחפש את הדרך לייצר חוויה חדשה ומרגשת יותר ולהביא את הזוגות לשיאים חדשים. אז אם אתם מרגישים חובה להיות עדכניים ומעודכנים, הנה שלושה טרנדים עתידיים בתחום הקולינריה, המוסיקה והקונספט המרכזי של האירוע, בלעדיהם אף חתונה לא תהיה שלמה.

ד'פלוס הום. צילום: קובי מהגר  

קולינריה:תפריטי הבופה וההגשה הקלאסיים משנים את פניהם

תפריט הבופה הקלאסי מזמן שינה את פניו והפך לתפריט עמדות שכל מנה היא מנה מעוצבת ומובנית בפני עצמה, סגנון ששומר על איכות האוכל ונמנע מעירוב טעמים חסר הגיון כמו במזנונים הארוכים של פעם.

תפריט ההגשה הופך בהרבה חתונות לתפריט שרינג (sharing ) במרכז השולחן בסגנון משפחתי המדמה ארוחת חג עמוסה מטעמים .אנו קוראים לזה להביא את הבופה בצורה אסתטית למרכז השולחן.
ד'פלוס הום. צילום: קובי מהגר

תפריטים ייחודיים:
תפריט מסיבה - תפריט פינות מצוין המכיל מנה מלאה בכל פינה. חלק מהמנות הן מנות הרחוב הפופלריות בישראל אבל ברמה הגבוהה ביותר, חגיגה של אוכל מקורי שתמיד זוכה למחמאות.                                                                                               בין המנות הפופלריות: שווארמה פרגיות נענע ופיסטוקים, בורקס טורקי מבצק פילאס, פיש & ציפס ועוד...

תפריט שוק - חוויה של מזנונים בסגנון של שוק צבעוני ועשיר מזנונים מעוצבים ומנות נבחרות כגון כנאפה טלה ופלפלים, ט'אגין ממולאים, ברבוניות אדומות בבירה ועוד...

תפריט דלי - מעדנייה ענקית הפתוחה לכל האירוע ועמוסה בכל טוב – שפע של נקניקים ובשרים מעושנים, קרפצ'יו ודגים כבושים, מאפיה ועוד.

תפריטי קונספט כמו תפריט אתני, איטלקי חלבי, בטעם של פעם ועוד...

ד'פלוס הום. צילום: קובי מהגר  

מוסיקה: שובן של להקות החתונות

לאחר ההצלחה הגדולה של מוסיקה מזרחית באירועים החלה חזרה של להקות האירועים מכל הסגנונות: סגנון איטלקי, מופעי מחווה ללהקות גדולות, סופר גרופ כמו סופרבנד וסופרפליי, אמני רוק כמו יהלי סובול, חמי רודנר  ירמי קפלן, מיני להקות ענק כמו לימוזינה שמורכבת מיוצאי משינה, סופרבנד עם יאיר ניצני ודני בסן והרשימה עוד ארוכה.

ד'פלוס הום. צילום: קובי מהגר  

קונספטים

הבסיס להצלחה של אירוע היא ברצון ליצור חוויה והחוויה הטובה ביותר עוברת כאשר כל ספקי האירוע עובדים בסנכרון. חתונת קונספט היא למעשה סיפור מעטפת בו כל הספקים, כאמור, פועלים על פיו. התוצאה היא שהעיצוב מתכתב עם התאורה שמתאימה לווידאו ארט שמתיישב בול על המוסיקה, האוכל, הבר וצורת ההגשה.

בית האירועים ד'פלוס הום מביאה דוגמא לארבעה קונספטים מובילים שפותחו בחברה: Wedding party, Family Style, Ethnic Moon, ו-Classic Style.

הכי מסיבה לפנים: weddingParty
על מה יושבים? פינות סלון, כסאות בר סביב הברים, כסאות גבוהים וגם אזורים קונבנציונאליים למבוגרים. התאורה אפלולית שהופכת לתאורת מועדונים עכשווית
מה שומעים? המסיבה הכי טובה בעיר התקליטינים המובילים במועדונים בתל אביב
מה אוכלים? פינגר פוד, טפאסים ומנות קטנות המוגשות מעל גבי הברים ועל ידי המלצרים
מה רואים? קליפים עדכניים, תמונות וסרטים ממועדוני ת"א, ניו יורק ואיביזה

ד'פלוס הום. צילום: קובי מהגר

החתונה שתגרום לסבתא נחת: Style  family
על מה יושבים? ישיבה משפחתית 14 איש בשולחן, תאורה חמה, ביתית שמתקבלת בעזרת נרות על כל שולחן.
מה שומעים? מוסיקה מבית אבא, בהתאם למקורות המשפחתיים של כל זוג וזוג לצד חיבור לשורשים של המוסיקה ישראלית עם אופציה לשירה בציבור. לרצון הזוג.
מה אוכלים? חלה במרכז כל שולחן ותבשילים ומנות מבית סבתא
מה רואים? תמונות משפחתיות, תמונות ילדות, נופי ארץ מולדת של החוגגים


הכי מוש בן ארי: MoonEthnic
על מה יושבים? משולחנות לבנים ושולחנות עץ ועד שולחנות אבירים ושולחנות בר, כאשר מספר אנשים משתנה בכל שולחן. הצבעים השולטים הם כתום, זהב ולבן.
מה שומעים? חיבור בין מוסיקה אתנית לבין מוסיקה עכשווית
מה אוכלים? שילוב מטבחים של המזרח הקרוב והרחוק עם טאצ' מערבי
מה רואים? תמונות וסרטים של מקומות אקזוטיים בעולם, אנשים מתפללים בכל מיני דתות, טקסים, ריקודים מקודשים וכו'


הכי קייט מידלטון:Classic TOUCH  

על מה יושבים? עיצוב רטרו. לדוגמה: שולחן ערוך, מפות בצבע קרם, פנס על כל שולחן, כאשר כל האורחים ישובים סביב שולחנות מה שומעים? מארש החתונה ופסדובלה מה אוכלים? האירוע הוא בהגשה. סוג של טייק אוף על תפריט חתונות של פעם - "רבע עוף" ובורקס בסגנון עכשווי.
מה רואים? תמונות וסרטים של זוגות נאהבים - ציירים כמו פיקאסו ורמברנט וקלאסיקות כמו "חלף עם הרוח" ו"אישה יפה"

 

הכתבה באדיבות ד'פלוס הום

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה