חתונה לבנה - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חתונה לבנה

לחייך בפה מלא בחתונה שלכם

איפור, שיער ולייף סטייל

ההכנות לחתונה כבר מזמן אינן רק בחירת מפיות ותפריט. כמו דיאטה או עיצוב הגוף, גם הלבנת שיניים היא טיפול שתוצאותיו הן לתקופה ארוכה וחשיבותו בתחושה הטובה והביטחון העצמי שהוא מעניק לך. אבל, כדי לעשות את זה נכון יש מספר דברים שכדאי לדעת. אז כדי שהחיוך שלכם יהיה באמת מושלם, הנה לפניכם המדריך לביצוע הלבנת שיניים לפני החתונה. 

תגידו צ'יז!

אם אתם עומדים להתחתן בקרוב, אתם בוודאי כבר מדמיינים את השמלה הלבנה שלך ואת החליפה המיוחדת שלו, את חופה הלבנה שעוצבה במיוחד עבורכם ואת טקס הברית הנפלאה ביניכם. אתם בוודאי רואים את עצמכם במיטבכם, נראים טוב ומרגישים טוב, מחייכים אל כל אורח ולמצלמות ונרגשים במיוחד. ואפרופו חיוך – תחשבו על זה: אתם עומדים לחייך כל כך הרבה, וכדאי שתעשו זאת בחופשיות, בלי להתבייש בשיניים שקצת הצהיבו או בכתמים שלא ירדו בצחצוח. אם תבצעו טיפול הלבנת שיניים לפני החופה, תוכלו לפזר חיוכים לכל עבר, להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמכם וליהנות מהתוצאות גם בתמונות שיישארו למזכרת וגם למשך חצי שנה מיום החתונה.

שיטות שונות להלבנת שיניים

אם גם אתם רוצים להיראות במיטבכם ביום הגדול שלכם, כדאי מאוד שתכניסו את סעיף "הלבנת שיניים לפני החתונה" ללוח הזמנים (הצפוף...) שלכם. לפני שתגיעו אל מרפאת השיניים, חשוב שתדעו, שפעולת ההלבנה מתבצעת באמצעות החדרת חומר חמצון פעיל (כגון לטקס, מי חמצן ועוד) אל רקמת השן. הדבר יכול להתבצע במספר שיטות, שהנפוצות בהן הן:

·         מריחת ג'ל – מריחה של חומרים פעילים בריכוז גבוה על השיניים. בשיטה זו חשוב מאוד להגן על החניכיים מהחומרים המלבינים, והיא נמשכת כשעה.

 

·         הלבנה בלייזר / אור – מריחת ג'ל מלבין על השיניים (לאחר הכנה מתאימה) וחשיפתו לאור או ללייזר. החשיפה מתבצעת שלוש פעמים ולאחריה מוסר הג'ל מהשיניים. התוצאות מדהימות ויכולות להבהיר את השיניים ב-10 גוונים (!).

 ·         סד לשימוש ביתי – רופא השיניים מכין עבורכם סד (תבנית המתאימה למבנה השיניים שלכם) ואליו אתם מכניסים חומר פעיל שניתן לכם על ידי הרופא. את הסד יש להרכיב על השיניים למספר שעות במהלך הלילה והתוצאה היא, כמובן, שיניים לבנות ויפות.

 ·         ערכה לשימוש ביתי – היום ניתן לרכוש ערכות הלבנת שיניים לשימוש ביתי, הפועלות בצורה דומה מאוד לזו שבה פועל הסד הביתי. ערכות אלה מכילות תבניות שיניים וג'ל מלבין, ונותנות תוצאות בדרך כלל בתוך מספר ימים. חשוב לוודא שהערכות בהן משתמשים מאושרות לשימוש על ידי משרד הבריאות.

על מנת לבחור בשיטה שמתאימה לשיניים שלכם, חשוב להתייעץ עם רופא שיניים מומחה בהלבנת שיניים בכלל ובהלבנת שיניים לכלות ולחתנים בפרט. הוא יוכל לבדוק את חומרת המצב ולהמליץ על השיטה הטובה ביותר בהתחשב גם במצב השיניים וגם בזמן שנשאר עד החתונה.  

 


האם הלבנת שיניים מתאימה לכולם?

רוב האנשים יוכלו לבצע הלבנת שיניים ללא כל חשש, אולם יש בכל זאת כמה קבוצות באוכלוסייה שלא יוכלו לבצע את הטיפול. כך, למשל, אם אתם כלות או חתנים הסובלים משחיקה של השיניים, או משיניים שבורות, או אם אתם בעלי שיניים רגישות או בעלות שכבת אמייל דקה במיוחד, אם יש לכם כתרים או שגוון השיניים שלכם אפור – כדאי מאוד שתתייעצו עם רופא שיניים המתמחה בתחום לפני שתבצעו הלבנת שיניים מכל סוג שהוא. לנשים בהיריון, לנשים מניקות או לאנשים הסובלים מאלרגיה לחומרים הפעילים – אסור לבצע את הטיפול.  

הלבנת שיניים לפני החתונה

מכיוון שבזמן הטיפול ולאחריו השיניים עלולות להיות רגישות לחום ולקור, כדאי מאוד לא לחכות לרגע האחרון ולבצע את הטיפול לפחות שבועיים לפני החתונה. כך תגיעו לחתונה שלכם עם חיוך זוהר ותוכלו ליהנות בצורה מלאה גם מהאוכל ומהשתייה. כמובן שחשוב לבחור רופא מומחה בתחום, שידע לאבחן את המצב בצורה מקצועית ולהתאים לכם את שיטת ההלבנה הנכונה ביותר עבורכם, שתשיג את התוצאות הטובות ביותר לאורך זמן. אין ספק שאם תעשו זאת, אף אחד לא ישכח לא רק את השמלה שלבשת ואת הריקוד הנפלא שרקדתם, אלא גם את החיוכים הצחורים שלכם. מזל טוב!

 

הכתבה באדיבות מדארט – רשת מרפאות שיניים פרטיות

 

 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה