חדש על המדף - ספטמבר - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חדש על המדף - ספטמבר

בודקת מוצרים בשבילכם

איפור, שיער ולייף סטייל

חגים, חגים ועוד חגים. במילה אחת – לחץ! אין מה לעשות, איך שלא תסובבו את זה החגים הם חופש מצד אחד, נכון אבל מצד שני הרבה עבודה ובעיקר טרחה. צריך לנקות את הבית (כי מה, הבית לא יהיה נקי לחג?), להכין אוכל (גם לי וגם לעזור לאמא שלא יגידו שאני כפויית טובה) והכי מתסכל שיש – לקנות מתנות לכל העולם ואחותו כאילו הרגע הראלה ממפעל הפיס התקשרה ובישרה לי על זכייתי במיליון. 


מה ניסיתי החודש:

1. פינוק של חג - chic

אז היות ואף אחד לא שואל אותנו וצוונו, כנראה איפשהו שם ברשימה עם הרימון, ראש הדג ושאר ירקות לקנות מתנות לכל אדם שנראה בתקופת החגים, גם אני כילדה טובה מבית טוב וממושע יצאתי לתור את העיר, הכפר והפרבר כדי למצוא מתנות לכל אוהביי. במסגרת שיטוטיי בקניון, נתקלתי בדוכן מתנות (מאלו שתמיד יש לפני החגים) והתחדשתי במארז חגיגי של chic מסדרת מוצרי ספא ואמבט ריחניים בשם "חושים" (כי גם לי מותר לחוש קצת שנה חדשה). 

צילום: אלון גנון 


ההבטחה: סדרת מוצרי ספא ואמבט מתמציות צמחים ושמנים אצילים הכולל תחליב גוף, חמאת גוף וג'ל רחצה (250 מ"ל כל אחד) מעושרים בוויטמין E ובשמנים צמחיים התורמים לריכוך ולגמישות העור וכן מינרלים חיוניים לאיזון הלחות הטבעית. 

הוראות יצרן: שימוש יום יומי. 

מחמשת החושים: המוצרים נעימים למגע ולמריחה, בקבוק קרם הגוף מעט מקשה על הוצאת הקרם בפרט כשנשאר מעט קרם בקצהו, אך הקרם עצמו נעים למריחה ונספג במהירות ומותיר ריח מושק (musk) עדין לאורך זמן. 

בכיס: מחיר קצת יקר אך לא יותר מדי למארז מתנה חגיגי ומרשים. 

בת'כלס: מאוד מרשים ואיכותי, יכול להיות מתנה מושלמת לחמות, לאמא, או לחברה טובה שבא לכם לפנק. 


2. שמחה של גבר – JOYA

החגים מגיעים והתרחיש ידוע. אומנם אמא היא זו שלרוב טורחת ומתכוננת בשיא הכוח אך גם לאבא מגיע קצת יחס ובעיקר בחגים ולכן שמתי לעצמי חוק לפרגן לאיש האהוב הזה בכל הזדמנות חגיגית.  אממה? היות ומדובר בגבר, הבעיה הידועה חוזרת על עצמה – מה לעזאזל קונים לגבר חוץ מחגורה, ארנק או שעון? נדמה כי באמת אין מספיק מתנות אפשריות לגברים באשר הם, והנה בתמימותי נתקלתי באופציה טובה שאפילו מאפשרת גיוון. מדובר על אפטר שייב חדש מבית JOYA, שגם אבא שלי שלא משתמש באפטר שייבים כמעט אף פעם לא יוכל לעמוד בפניו. 

 
צילום: גיא לרר


ההבטחה: אפטר שייב איכותי בניחוח גברי של פעם, מורכב מתמציות שמנים וחומר מחטא למניעת פצעונים אחרי הגילוח, מחדש תאים ומסייע בריכוך והרגעת העור. 

הוראות יצרן: להתיז מעט מהאפטר שייב לאחר הגילוח ולטפוח קלות עד ספיגה. 

מחמשת החושים: בקבוק שקוף בעיצוב מרשים ונקי החושף נוזל בגוון תכלת בהיר, נעים על העור ומרגיע, בעל ניחוח משכר שנשאר לאורך זמן.

בכיס: יחסית לקטגוריה לא יקר בכלל.  

בת'כלס: שווה אפילו רק בשביל הריח. ריח חזק וגברי אך עם זאת עדין ובעל ארומה "נקייה" שתגרום לכל אחת בסביבה לשים לב אליך (חבר של אחותי כבר ביקש אחד לחג הבא).  


3. חג לוהט במיוחד - ORLY

כמובן שאין לברוח מהמתנות שמסביב כי הרי כבר מזמן לא רק קונים להורים או להורים של בן הזוג כי אם לאחות, לחברים וכן הלאה. למרות שהבטחתי לעצמי שהשנה לא עוד, נפלתי בפח שטמנה לי אחותי ועוד בכזו קלות שרק מהבושה הייתי צריכה להביא לה משהו. ומה מביאים לבחורה שיש לה הכל? עוד ממה שיש לה. במקרה הזה – לקים חדשים מקולקציית "תבערה" של ORLY.

 
צילום: אלון גנון



ההבטחה: קולקציה ייחודית בהשראת הטרנד שכבש את העולם בשנות ה-60 וחוזר עכשיו בכל העולם. לקים המשלבים אבקות שימר גרוסות שהופקו ממחצב המינראלי MICA הידוע בברק האינטנסיבי, המיועדים למראה תיאטרלי ובלתי נשכח. 

הוראות יצרן: למרוח אחת לשבוע או מתי שצריך. 

מחמשת החושים: בקבוק נוח לשימוש בצבעים עזים ומפתים, מברשת מריחה נוחה ואחידה. 

בכיס: לא יקר.   

בת'כלס: שווה ביותר, בעיקר למי שרוצה לוודא שתקופת החגים תעבור על הצד הלוהט ביותר. 


חג שמח ושנה טובה! 

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה