מרימים מסך - שמלות כלה - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מרימים מסך

תערוכת בוגרים של מכללת שנקר

שמלות כלה

אין חדש תחת השמש? אולי, אך דווקא מצאתי מספר חידושים בעולם האופנה במקומות ממוזגים. אם גם אתם מחפשים לברוח מהחום ובעיקר מהלחות הפוקדים אותנו לרעה ובו זמנית להיחשף לאופנות חדשות, הדירו רגליכם אל עבר תערוכת הבוגרים של שנקר. 6 מחלקות, ולמעלה מ-200 סטודנטים מציגים את עבודות הגמר שלהם בימים אלו. מדובר בהזדמנות פז לגלות את המעצבות והמעצבים של מחר. ולמרות שתידרשו לנווט את דרככם במבוך של שיפוצים בכדי להגיע אל עבר שני החדרים שהוקדשו למחלקה לעיצוב אופנה, המיצגים שווים את זה.

לאה פרץ, ראש החוג לעיצוב אופנה, ממליצה על נקודת המבט שהסטודנטיות שלה הציגו ללבוש של ערב: "יש מגמה מאוד ברורה של ערב שהוא לא נוצץ. ערב מאוד אלגנטי, נשי ובעל צבעוניות מתחלפת". המעצבות (והמעצבים) שאבו את ההשראות שלהן ממקורות מגוונים; עולם הטבע, החברה המודרנית, טכניקות עשייה, נוסטלגיה ויפן ותרגמו אותן לבגדים, לעיתים דרמטיים ולעיתים מאופקים, אך תמיד לבישים.

שיר דור יצרה טקסטיל כאשר הטמינה שברי זכוכית אל תוך רצועות סיליקון. התוצאות מודרניות ועכשוויות. כל העיצובים שלה עשויים מהסיליקון משולב הזכוכית, עם בטנה דקה מתחת, והסילואטים מזכירים את שנות ה-60 הסופר מודרניות והמרוץ לחלל. מומלץ ביותר לעתידניות מביניכן.




































































































[צילום רון קדמי]

טל ברגר חקרה את הזכרון האנושי ותפקוד המוח, ומצאה מוזה במסווה של פיות מים. השמלות שלה עשויות מבדי משי וגזה, חרוזים ורקמה ממוכנת וידנית, בצבעוניות הולכת ומתדהה. התוצאות אלגנטיות ופתייניות. והשמלה האפורה שלה בהחלט נחרטת בזכרון. 
































[צילום רון קדמי]   

להשלמת טוטאל לוק לשמלה מבלי לעזוב את המתחם, ניתן לשלב את השמלה עם הטבעת המהממת שעיצבה ליטל אברג'יל, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים.               [צילום רן פלוטניצקי]














 
נועה גור עסקה במרחב שבין ריחוק ואינטימיות בהשראת ציוריו של האומן גרהרד ושאבה את הצבעוניות של הקולקציה שלה מהעבודות של מארק רותקו. השמלות שלה חושפות דווקא את הגב, בדומה לעיצובים שראינו על המסלולים של הכלות לעונה הזו, והיא אף מגדילה להחדיר את טרנד הקולורבלוקינג, המוכר לנו מבגדי הסטריט וואר של הניינטיז ובשנתיים האחרונות, אל עבר העולם של הערב. התוצאות אלגנטיות, צבעוניות ומאופקות.







































[צילום רון קדמי]

לי גרנבאו נשאבה אל תוך עולם הארט נובו בפריז, וליתר הדיוק עבודות הזכוכית של האומן רנה לליק והתנועתיות של הרקדנית לואי פולר; שני האמנים הללו עסקו בתרגום אלמנטים של תרבות יפן לשפה מערבית. הקולקציה של לי מורכבת מפיתוחי זכוכיות ופימו המשמשים כאפליקציות על בדי סאטן משי, עור ותחרה. הקולקציה דרמטית, ומציגה את הפנים היפות של שפע תרבותי.































[צילום רון קדמי]

קרין לייקוביץ' עיצבה את הקולקציה שלה בטכניקה חדשנית, באמצעות גזרות תלת מימדיות שעוצבו במחשב על תוכנות תלת מימד המשמשות בעיקר את עולם הארכיטקטורה. המוזה של קארין היה מייקל האנסמייר, ארכיטקט ומתכנת, וההשראה שלה הובילה אותה אל שמלות תלת מימדיות פיסוליות והייפר נשיות. הקולקציה עשויה לבד תעשייתי שנחתך באמצעות לייזר. הכי 2012.

































[צילום רון קדמי]  

רון סייג מציעה את האביזר המושלם לשמלה של קארין; טבעת מודרנית ופיסולית, שעוצבה בהשראת שבלונות של תכשיטים ישנים. 
 


[צילום רן פלוטניצקי]

דפנה פילוסוף, בקולקציה זוכת פרסים בתחום הקיימות, פירקה מעילי עור ישנים
ויצרה שמלות מרהיבות. בהשראת קיקו נקאמורה וטכניקה יפנית מסורתית לתיקון כלי פורצלן שבורים באמצעות דבק וציפוי זהב, דפנה מציגה בפנינו עתיד מוזהב ואופנתי.
 



[צילום רון קדמי]


התערוכה פתוחה לקהל המבקרים עד ה-31.07.2012. בימים א'-ה' בין השעות 10:00 – 21:00 וביום ו' בין 10:00 – 13:00. בשנקר בית ספר גבוה להנדסה ועיצוב, ברחוב ידע-עם 8, רמת גן. שימו לב שהמחלקה לעיצוב אופנה מציגה בבניין פרניק, יש שילוט במתחם.

                     

 

 

 



























*קרדיט הכותבת: מיכל קובלסקי, סטייליסטית.
 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
משבוע האופנה לשבירת הכוס (צילום: אבי ולדמן)
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר