מסיבת רווקות רטובה - מסיבת רווקות - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

מסיבת רווקות רטובה

אפשר לחגוג גם על רטוב

מסיבת רווקות

את החברה הכי טובה של הכלה? ברכות. עכשיו תתחילי לעבוד. ובין השאר היא מצפה ממך שתארגני לה את ה-מסיבה. אם הלוקיישן מתוכנן לבריכה, הנה כמה המלצות והצעות שיוציאו אותך החברה הכי טובה של כולן.

1. מעגל נשים

לפני הכול - מה לבדוק כשבוחרים לוקיישן למסיבה בבריכה?

בריכה נקייה, מטופלת באופן שוטף,
בריכה מחוממת - שלא תחלה הכלה... שלא ייכנסו לה מים קרים לאוזניים והיא לא תשמע את בעלה מעלה את ירושלים על ראש שמחתה.

במקומות רבים ניתן להזמין מטפלת מקצועית המסייעת בהעברת הפעילות וגם מעניקה טיפול וואטסו כחלק מהפעילות במקום. ככה אתן בידיים מקצועיות וכך גם המארגנת יכולה ליהנות.

 תוכנית אומנותית
למעשה אין דבר שלא תוכלי לבצע גם כשהמסיבה מתרחשת בבריכה. הנה כמה דוגמאות:

התחילו את המפגש במעגל בתוך המים. כל מוזמנת תספר בקצרה עליה ועל הקשר שלה עם הכלה, ותאחל משהו אחד לחייה החדשים של המתחתנת. לאחר הסבב המרגש תוכלו להמשיך לעיסוי נעים ומרגיע. כל אחת תעסה את חברתה שלידה, ולאחר כמה דקות – הסתובבו לצד השני והעניקו את המסאז' למי שעד לפני רגע הייתה המעסה שלכן... שווה להשקיע!

 

2. משחקי מעגל

אחרי הפתיחה הנינוחה של המפגש, מתחילים לשחק... המשימה: לדרוך על כף הרגל השמאלית של החברה שלשמאלך. בלי ידיים... לא תאמינו לאן המשחק הזה יכול לקחת אתכן!

אחרי שצחקנו, צפנו ושחינו, ממשיכים לפעילות הבאה. הוציאו את הכלה מהמעגל (או את האורחת הקשוחה ביותר) והחזיקו חזק ידיים. כעת עליה למצוא את דרכה אל פנים המעגל – בכל דרך יצירתית שהיא מוצאת לה – ואתן, הערימו עליה קשיים בכוחות משותפים!

 3. שקית הפתעה אטומה

בחנויות למטיילים ניתן לרכוש שקיות אטומות למים. בכל שקית יטמינו האורחות הפתעה קטנה בעילום שם, ואותה ישחררו במים. הכלה תשחה במים הנעימים ותאסוף בכל פעם שקית אחת, כשעליה לנחש ממי ההפתעה אשר בשקית. ניחשה נכון? שתייה או מאכל מתוק לאורחת. לא הצליחה? שתייה או מאכל עבורה.

 4. משחק שליחים

מחלקים את האורחות לשתי קבוצות ומחלקים לכל קבוצה אביזר השוקע במים (יכול להיות כל דבר, כולל צעצוע לתינוק שאפשר לתת למתחתנת...). המשימה: להעביר את האביזר מתחתית הבריכה בין כל חברות הקבוצה – בלי להשתמש בידיים.

 5. פינוק לכלה

מניחים את ראשה של הכלה על כרית טיסה צפה ו"נודל" (קלקר מיוחד לטיפולי בריכה, צף במים) מתחת לרגליים. היא צפה בשלווה, מוזיקה נעימה מתנגנת ברקע - וחברותיה מעסות אותה - עיסוי ראש נעים, ליטופים ופינוקים.

 6. מעגל ציפה משותף לסיום

לקראת סיום - חוזרים למעגל. כאן תצטרכו עזרה של אדם חיצוני. הגישו כריות טיסה לכל האורחות והניחו את ראשיהן על הכריות. את הרגליים יש להניח על ה"נודלים" הצפים. החזיקו ידיים במעגל ותיהנו מהשקט או מהמוזיקה שברקע. הנשימות לאט לאט הופכות מסונכרנות ותחושת הריחוף אופפת את כולן.

הכתבה מאת: רומי ששון היא מנחת מסיבות ומטפלת וואטסו באקוולינה ספא - מקום לאירוח מסיבות רווקות בבריכה.

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)