אבק כוכבים - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

אבק כוכבים

הפקה מיוחדת עבור מתחתנים

איפור, שיער ולייף סטייל

כשהחגים מאחורינו והקיץ עורב בכל פינה, גם הסלבס של ארצנו לא חסינים מפני עונת החתונות. גם השנה יתקבצו מספר איי ליסטים רציניים לעמוד מתחת חופה ולומר "בטבעת זו" וזו בדיוק ההזדמנות לבדוק איזה מראה יתאים לכל אחת מהכלות המפורסמות.

לשם המלאכה המורכבת של בניית המראה המושלם ליפהפיות ארצנו, נפגשנו עם דן מיכאלי, מעצב שיער ומאפר מקצועי, שבנה לכל אחת את המראה המנצח ליום המאושר.

אסתי גיזבורג 
אומנם פעמוני החתונה כבר צלצלו לאחת והיחידה, אך בדיוק בשל כך, עליה לפתוח את הרשימה המבוקשת הזו. אסתי היא אחת הבחורות היותר יפות בארצנו ולכן, אין צורך להתאמץ יותר מדי. הכיוון המומלץ לנערת זוהר אמיתית הוא המראה הנקי והזוהר.

איפור: דן מיכאלי
איך לקבל את המראה
איפור:
יש לאפר את העפעף (גלגל העין) בצלליות זהובות ומעט לרכך בגבולות. למרוח אייליינר על קו הריסים להבריש את הריסים במסקרה בגוון שחור. אפשר להשתמש בריסים מלאכותיים כדי להדגיש את העין. יש להניח סומק בגוון אפרסק על תפוחי הלחי ואודם קורל עדין .
שיער: יש לעשות פן גלי ולאחר מכן בייביליס.
לשלב צמת שורש בקדמת השיער ולאחר מכן לאסוף את השיער בצורה מרושלת לגובה. 

אניה בוקשטיין
בחורה לא פחות יפה, זמרת, דוגמנית ושחקנית. אשת האשכולות עם העיניים התכולות משדרת כולה אסרטיביות נשית. כמובן שגם ביום המאושר בחייה, תרצה להיראות חזקה אך עדינה ולכן נמליץ על מראה מעושן ודרמתי.

איפור: דן מיכאלי
איך לקבל את המראה
איפור:
יש להניח צללית בגוון אבן מבריקה על העפעף (גלגל העין) ובשני שליש החיצוני של העפעף - צללית בגוון חום עדין מאוד ולעשן מעט. למרוח פס אייליינר ולעשן גם אותו יש להבריש את הריסים במסקרה בגוון שחור (כמובן ששוב - שימוש בריסים מלאכותיים מומלץ וידגיש עוד יותר את העין). יש להניח סומק בגוון ברונזר על תפוחי הלחי. ואודם בגוון אדום עדין מאוד.
שיער: יש לעשות פן גלי ולאסוף את השיער בצורה נקייה וגבוהה לגולגול. את הפוני משאירים משוחרר, כך שמתקבל מראה נערי, אך סקסי.

לירון ויצמן
המנחה שלא נחה לרגע, בוודאי תגיע לחופה עם אותו מראה רך ונשי. בדיוק בשל כך, גם האיפור צריך להיות קלאסי ולהכיל צלליות בגוון השיער ונגיעה של אייליינר ליצירת מראה חתולי. בשיער, שוב המלצה חמה לשיער מורם ואסוף לגולגול לא עשוי שישלים את המראה הנקי.

איפור דן מיכאלי
איך לקבל את המראה
איפור:
על השני שליש הפנימי של העפעף יש להניח צללית בהירה בגוון אבן
ועל השני שליש החיצוני יש להניח צללית זהובה ולעשן מעט
יש למרוח איילינר בזווית החיצונית של העין להבריש את הריסים במסקרה בגוון שחור ובסוף להניח פלטת ריסים שיתן מראה יותר פתוח ומודגש לעין .
יש  להניח סומק בגוון ורדרד על תפוחי הלחי.
שפתיים בגוון ורדרד עדין .
שיער: יש לעשות פן עם נפח ולאחר מכן לאסוף את השיער לקוקו גבוה. לתת טקסטורה בכל הקוקו ולאחר מכן לאסוף לגולגול עם טוויסט מלוכלך, שיעניק מראה לא מתאמץ.

איילה רשף
משתתפת האח הגדול שלמדה על בשרה את כוחה של הטלוויזיה, תתחתן בקרוב עם בוגר הישרדות. המראה הנדרש לבחורה שלא מפחדת מאתגרים הוא לא אחר מהמראה המעושן.

איפור: דן מיכאלי
איך לקבל את המראה
איפור:
מניחים צללית אבן מבריקה בשני שלישים הפנימיים של העפעף. לאחר מכן, יש למרוח אייליינר עדין (בגוון שחור) בקו העליון של העין וגם בתוך העין ולטשטש עם צללית שחורה. במקביל לאייליינר, יש לעבור גם בפנים העין עם צללית שחורה וגם בקו הריסים התחתון. בשלב הבא, לוקחים צללית אפורה ועוברים במקביל לצללית השחורה בעדינות ובקו התחתון של העין כשלסיום מורחים ברנוזר ומטשטשים את גבולות האיפור. מברישים את הריסים וכמובן שאפשר להניח פלטת ריסים להשלמת מראה מעושן זוהר. יש להניח על תפוחי הלחי סומק בגוון ורוד, שפתיים בגוון ורוד מעט גלוסי
שיער: יש לעשות פן גלי עם נפח ולאחר מכן בייבליס. לתת הגבהה עדינה ואחר כך להבריש את השיער, דבר שישווה לו מראה פחות עשוי.

ימית סול
השחקנית ולאחרונה פסיכולוגית טרייה, שלא צריכה הצגות נוספות, תצעד לחופה מתישהו השנה (אנחנו מקווים). מכיוון שמדובר בפרסונה מוכרת שלא נדרשת ללוק דרמתי במיוחד כדי לתפוס מבטים, גם המראה המושלם חייב להיראות לא מתאמץ.

איפור: דן מיכאלי
איך לקבל את המראה
איפור:
מניחים צללית בגוון טופי על גלגל העין ומרכזים מעט ע"י ברונזר בגבולות העין. 
מורחים אייליניר מודגש ומעגלים את הריסים לקבלת מראה חתולי. כמובן שהמסקרה היא חובה וגם פה, הריסים המלאכותיים יוכלו לשדרג את המראה.
שיער : פן גלי נפוח עם בייבליס, ואז הברשה לקבלת מראה זוהר ולא עשוי.

ליהיא גרינר
כל רשימה לא שלמה בלי האישה שעשתה קריירה מלהופיע באירועים וראו זה הפלא - הפעם זה יהיה האירוע שלה. האחת שעשויה ללא חת, תידרש לאיפור עדין וזוהר בו זמנית שישאיר את חותמו על כל הסובבים.

איפור: דן מיכאלי
איך לקבל את המראה
איפור:
צללית מבריקה בגוון אפרסק עדין. בעזרת צללית בגוון חום בהיר יש לעשן את שני השלישים החיצוניים של העפעף. למרוח אייליינר מעט מודגש, להבריש את הריסים עם  מסקרה בגוון שחור ולהניח פלטת ריסים. יש להניח על תפוחי הלחי סומק בגוון ורוד וכן להשתמש בליפסטיק בגוון ורוד .
שיער : פן גלי נפוח ובייבליס ולאחר מכן להבריש אותו. המראה המושלם יתקבל על ידי שילוב מסרקיה מפרחים. 

קרדיטים:
צילום : אלה אוזן
איפור ושיער : דן מיכאלי
סטיילינג : חן בבני
דוגמנית אסתי דיסקין
 
 

כתבות נוספות שיעניינו אותך

רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
 ירח דבש בחורף – אקזוטי או מושלג?, הפקת אירוע
חליפות חתן – מה הסגנונות המובילים היום?, חליפות חתן
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס