תסרוקות לקיץ - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

תסרוקות לקיץ

איך תבחרי תסרוקת לחתונת קיץ?

איפור, שיער ולייף סטייל

אבי מלכה, מעצב שיער מנוסה המתמחה תסרוקות כלה מסביר את העקרונות לבחירת תסרוקת כלה לקיץ.


















"בחרתי לדבר על נושא תסרוקות הכלה בקיץ, כיון שעונת הקיץ מאוד פופולארית לחתונות ומצד שני מזג האוויר בקיץ מעמיד בפני מעצב השיער והכלה מספר אתגרים שצריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים איזו תסרוקת להתאים לאירוע החגיגי.


















"לקראת הפגישה עם מעצב השיער שיעצב עבורך את תסרוקת הכלה קחי בחשבון את עונת הקיץ והבעיות שהיא מעלה:
חום ולחות – האם האירוע מתקיים גן אירועים פתוח? אם כך לא יהיו מזגנים שיצננו וייבשו את הלחות באויר ואת צפויה להזיע. גם בגלל ההתרגשות וגם בגלל רמת הפעילות הגופנית הגבוהה (ריקודים, עמידה ממושכת, הסתובבות בין האורחים וכד’). הזיעה תרטיב את שורשי השיער והשיער עצמו יגיב למגע עם המים והמלח שבזיעה.
הרי לא תרצי שהשיער יידבק לך לפנים בזמן הריקודים. לא תרצי שהשיער יתנפח בגלל הלחות. העלי את נושא מיקום האירוע בפני מעצב השיער ותוכלו להגיע יחד להחלטה לגבי עיצוב השיער ושימוש בחומרים מעצבים לשיער מהסוג שישמור על התסרוקת בכל מצב ובכל מזג אויר.



































השמלה - גם השמלה הקייצית שתלבשי לחתונה היא גורם שיש לקחת בחשבון. צריך להתאים את התסרוקת לסגנון השמלה. לסגנון המחשוף, לצללית הכללית שלך עם השמלה. ספרי למעצב השיער על השמלה שלך, הראי לו תמונה, אם אפשר, זאת על מנת שתוכלו להתייחס גם לגרום הזה ברצינות הראויה.


































כל אלו וגורמים נוספים שעשויים להיות חשובים לדעתך, צריכים לעלות בפגישת ייעוץ עם מעצב השיער. זו ההזדמנות שלך לקבל את כל המידע ולדעת שאת נמצאת בידיים מקצועיות".
שלך,
אבי מלכה


כתבות נוספות שיעניינו אותך

אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
צילומי טראש זוגיים לחתונה – המדריך המלא לטראש שלכם, צילום אירועים
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס