חלום מתוק - קייטרינג ובר - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חלום מתוק

כשעיצוב קונספט ואפיית בוטיק נפגשים

קייטרינג ובר

שולחן מתוקים הכולל פטיפורים גורמה שהוכנו בעבודת יד אחד-אחד, ארוזים ומוגשים באהבה ועם טאץ' עיצובי מיוחד, יוצר סיפור אגדה שלם ומושלם. כשעיצוב קונספט ואפיית בוטיק נפגשים - חלומות מתגשמים 


שולחן בעיצוב רומנטי. הכלה טועמת מעוגיות התחרה

הגשמת פנטזיה מתחילה ברעיון, בהשראה, במימד אחד מתוך החלום כולו, שמהווה את קצה החוט שממנו מתחילה מלאכת הטווייה. באירוע המתאפיין באווירה כפרית, בבית פרטי הנפתח לנוף טבעי וירוק, מוצב שולחן רומנטי, שעליו מוגשים בטוב טעם המוקפד בעיצובו עד הפרטים הקטנים – עוגות, עוגיות ומגוון מטעמים מתוקים וייחודיים הום-מייד, משולבים בפריטי וינטאג' ובכלים שהוצאו מהארון של סבתא ומתאימים לקונספט הנוסטלגי.

 

נשיקות מרנג מוסיפות מראה וטעם נוסטלגי

חתונה לבנה

מיכל מוזס מחברת Petit Gateau, שרקמה את הפנטזיה שלנו, מסבירה כי הצעד הראשון בבניית אירוע קונספט הוא – כמה פשוט – החלום."מתחילים במפגש עם החתן והכלה וחושבים יחד מה האווירה שרוצים ליצור. אפשר להתחיל מזיכרון מחוויה משותפת, מסגנון אהוב, מדימוי, או כל דבר אחר שיוצר את הנינוחות והחוויה של החוגגים".

איך בונים קונספט?
"בניית קונספט היא חשיבה המשלבת צבע, צורה וטעם להגשמת פנטזיה עבור החוגגים. מסיבת קונספט מתוקה יכולה לפיכך להיבנות על בסיס כל רעיון, פנטזיה או דימוי. כדי לקבל אפקט מקסימלי חשוב לשמר קו מנחה ומאחד. אם הקו המנחה הוא למשל לוגו - הרי שלוגו זה יופיע באופן גרפי כמעט בכל פריט, על האוכל באופן מרומז, או על דגלון שמתנופף מעל קאפקייק קטן. לכל קונספט אסוציאציות ואייקונים שמזוהים עימו, ושאותם שוזרים שוב ושוב באלמנטים שעל השולחן ליצירת איזון ואחידות, כמעט כמו תפאורה של הצגה. המקום שבו מתקיים האירוע חשוב גם הוא לעיצוב - חצר, מבנה, גג פתוח עם מראה אורבני או אולם אירועים - כל אחד מחייב התייחסות לחלל המסוים, שיצטרך גם הוא לקבל את תשומת הלב המתאימה בעיצוב השולחן וסביבתו".


עוגות פונדט אישיות בגווני ורוד פודרה מעוטרות בפרחים קטנטנים מבצק סוכר

מיכל מספרת איך נבנה האירוע המוצג כאן, שלב אחר שלב, עם הרבה מחשבה מאחורי כל פרט ופרט: "בחרנו חתונה לבנה באווירה כפרית, ובנינו אותה דרך אסופה של דימויים מוכרים ומנחמים, בהם תחרה, ריהוט עתיק וכלים וינטאג'. ליקטנו חפצים בין ישן לחדש, בשווקי פשפשים, בארונות המשפחה, בחנויות יד שנייה, לצד נגיעות של כלים וחפצים חדשים, מודרניים ועדכניים, בהתאם לסגנון שנבחר. הבסיס - שולחן עץ כהה, בגימור לא מהוקצע, המזוהה עם הבית הכפרי, שעליו וסביבו מפות ומפיות סרוגות בעבודת יד, מרביתן אכן קובצו מארונה של סבתא רבא. מזוודה שנמצאה בשוק הפשפשים בחיפה (והיתה שייכת לגברת גרדה הפולניה), מיועדת לכלה בנסיעתה לירח הדבש.

עוגיות חמאה מעוטרות

"השילוב בין שולחן העץ למפות הקרושה, ארגז התפוחים הכפרי, כלי ההגשה שעשויים מחומרים טבעיים - כמו מתכת, זכוכית, פורצלן ועץ - חומרים בסיסיים ו'גסים' מהתעשייה הישנה, יוצרים יחד את הקשר לכפר. פרגוד, תמונות משפחתיות ישנות, גלויות, מכתבים, וילונות מבדים בגווני שמנת קלילים ושקופים יכולים להעמיק את האפקט. זר גיבסניות שדה (ולא פרח אקזוטי מצועצע) משלים את האווירה הכפרית. כל פריט, אם כך, הוא פרי מחשבה ליצירת החוויה השלמה, בדמיונם, טעמם וחווייתם של המשתתפים. הצבעוניות מתמקדת בגווני הלבן. הקונטרסט של נגיעות האדום מגביר את הנוכחות הבהירה, כמו קורט מלח בעוגה מתוקה".

 

עוגת שוקולד עם זילופי קרם שוקולד לבן


עוגת תחרה בת שתי קומות


רוח כפרית טבעית

ומה אפשר לטעום על השולחן?
"שולחן החוגגים, המורכב כולו מטעמים מתוקים, מתעדכן בהתאם לקונספט של האירוע. בין המתוקים נשמר איזון ושילוב של פירות, שוקולד, מקצפות ועוגיות חמאה עשירות. כמו הצבע, גם הטעם הלבן רוכך בצבעו ובטעמו הודות לשוקולד לבן – כצבע הפנינה והשנהב. כמו החיפוש הנוסטלגי אחר החפצים בארון הסבתא, כך גם לתפריט נתרמו מתכונים שעוברים במשפחה. בשולחן זה, נשיקות המרנג מוסיפות נופך נוסטלגי, קרמבל תפוחים מקורמלים בכוסות זכוכית מבית סבתא מכניס מימד מנחם, כך גם ריבת תות שדה ביתית בצנצנות. את הטרייפל - מתכון טעים ואהוב שעובר מדור לדור במשפחה, שילבנו בנוסח מעודכן".
וכמובן, היהלום שבכתר - עוגת החתונה. "העוגה ממקדת את המבט ומהווה נקודת שיא על השולחן", מסבירה מיכל. "הכנו שתי עוגות: אחת עטפנו בבצק סוכר בגוון ורוד פודרה עדין-עדין, כמעט לא מורגש, וסביב עטפנו בתחרה מסוכר, שמתכתבת עם מפות הקרושה. מעל ניקדנו בפנינים מוזלפות מרויאל אייסינג, שמזכירות עגילי פנינה עתיקים. עוגה שנייה עיטרנו בזילופי קרם שוקולד לבן בגוון שנהבי בצורת ורדים, כמו מפה דהויה או בוקה של כלה. לכל מנה על השולחן צירפנו פתקית שילוט עם קונטור שמזכיר מסגרת קלאסית.

קרמבל תפוחים וקרם פטיסייר


קאפקייקס שוקולד עם זיגוג גנאש שוקולד לבן

"החומרים והמרקמים הטבעיים שעליהם שמרנו בכל נגיעה ועיצוב, התחילו בשולחן והגיעו עד לשמלת הכלה", היא מסבירה. "הקפדנו לבחור שמלה שתשדר רוח כפרית טבעית ונינוחות, ללא קישוטים מיותרים. רגליה היחפות של הכלה ותסרוקתה הפזורה מאפשרים לה לנוע בקלילות, ולשדר קלילות זו גם לסביבה. להשלמת האווירה אפשר לנגן ברקע שירי אהבה עבריים מז'אנר ארץ ישראל הישנה, התורמים מימד נוסף לחוויה הנוסטלגית".



פבלובה עם קצפת ותות




לבבות מרמלדה פטל תוצרת בית

מיכל מוסיפה כי חוויית האווירה הכפרית מתחילה עוד לפני האירוע - בעיצוב ההזמנה לחתונה, וממשיכה גם לאחר שהוא מסתיים - במתנה קטנה לחוגגים שמשהה את חוויית האירוע לעוד זמן מה, ה-giveaway. "כמתנה לאורחים אפינו עוגיות ג'ינג'ר ביתיות, שאותן עיטרנו בתחרה מסוכרת ובה שזרנו פנינים אכילות מרויאל אייסינג", היא מספרת. "ארזנו את העוגיות בתוך קופסאות תכשיטים בצבע עץ טבעי, ועיטרנו בתחרה מנייר, רפיה וחוטים טבעיים".


עוגיות חמאה מעוטרות


מתנה לאורחים למזכרת


עוגיות ג'ינג'ר עם עיטורי תחרה


סטיילינג והפקה: 
 Petit Gateau
צילום: דרור כץ

תודות: 
חומרי גלם, תחרה מסוכר וציוד אפייה: מותק בוטיק סוכר 
עדן אריזות - קיבוץ גלויות 71, תל אביב, 1-800-354444
שמשיות: החנות הסינית - השומר 8 א', תל אביב,  03-5161559
דוגמנית: לי ברקאי לסוכנות אלינור שחר
שמלת כלה: בירנצוויג


כתבות נוספות שיעניינו אותך

חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
יעדים לירח דבש - חופשות מומלצות במיוחד למאוהבים, ירח דבש
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
ואחת לשנה הבאה: מצעד חתונות העשור של המפורסמים, חתונות וסלבס
זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)