חדש על המדף - אפריל - איפור, שיער ולייף סטייל - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

חדש על המדף - אפריל

בודקת מוצרים בשבילכם

איפור, שיער ולייף סטייל

אז מסתבר שלעבור דירה זה סרט לא קטן, בעיקר אם דווקא אז הגוף שלך מחליט שמשעמם לו ומעלה לך את חום הגוף ל-39 מעלות. אז כמו כל פולניה גאה, שתיתי הרבה מרק עוף (שאמא הכינה, לי עדיין קשה עם מרקים), לקחתי אקמול, דקסמול וחבריהם ונחתי... ונחתי... ונחתי... ואז הגיעו המובילים. אחרי שלושה ימים חזרתי לעצמי אבל השיער שלי, איך לומר, נראה פגוע מהשבוע שעבר עליי, שלא לדבר על המשחק של מזג האוויר שייבש לי לגמרי את הפרצוץ. אז החלטתי להתחיל לתקן את עצמי (תוך כדי שאני קובעת מסמרים לקיר ומנסה לסדר את הסירים בדירה החדשה).   

מה ניסיתי החודש?

 1. חיות מחודשת – לוריאל פריז

כמו בחיים, בחרתי ללכת מהקל אל הקשה, או יותר נכון מלמעלה למטה ולהתחיל לטפל בשיער. מירב, חברה שלי, המליצה לי על סדרה לטיפוח כל סוגי השיער של לוריאל, ELVIVE ARGININE RESIST, שמועשר בארג'נין (כן, גם אני הסתכלתי עליה ככה), כלומר משהו שגורם לשיער להיות עמיד יותר ולחזק אותו מהשורש. אחר כך כשעשיתי קצת גוגל, מסתבר שזאת חומצה חלבונית שקיימת באופן טבעי בקרקפת ובלעדיה השיער לא צומח. אז לוריאל החליטו להגדיל ולעשות ובסוף מצאתי את עצמי בקופה עם שלושה מוצרים – שמפו, מרכך ומסכה לשיער.

 



ההבטחה:
חיזוק סיב השערה, הזנת שורש השערה והענקת עמידות ומראה שיער בריא יותר.

הוראות יצרן: שימוש יומיומי בשמפו ובמרכך ושימוש במסכה על בסיס שבועי, למשך שבועיים. 

מחמשת החושים: השמפו והמרכך לא שונים בצורתם או בנוחות השימוש מבקבוקים אחרים, בעלי מרקם חלק ונעים, ובעלי ריח נעים מאוד שהולך איתך כל היום. גם המסכה לא מתאפיינת בריח שונה ונוחה לשימוש.

 בכיס: מחיר הוגן לכל הסדרה.

בתכל'ס: קשה לקבוע אם הסיבים חוזקו, אך השיער נראה ומרגיש בריא ונותר רך במיוחד. אפשר לוותר על המסכה (פשוט כי המרכך עושה את העבודה).



  2. שיקום וחידוש העור - RESTORE קארט קוסמטיקס 

ואז הגעתי לפנים. אוי הפנים המסכנות שלי. כל היובש ואז הגשם ואז שוב החמסין משבשים לי את כל המערכות והעור שלי שגם ככה יבש, נהיה עוד יותר גרוע. אז מה כל בחורה ממוצעת עושה? נכון, הולכת לשופינג! אז בין שני זוגות המכנסיים שקניתי, חולצה קיצית, חולצה חורפית (כי יש מבצע), זוג נעליים חומות וזוג אפורות (כי אם רואים משהו שאוהבים עדיף לקנות עוד אחד), נתקלתי בדוכן קוסמטיקה שמכר קרם הזנה לעור יבש של חברת קוסמטיקה פרא רפואית, קארט קוסמטיקס.


ההבטחה: הזנה ושינוי מרקם העור תוך הענקת זוהר ואיזון רמת הלחות בעור.

הוראות יצרן: שימוש יומיומי בשעות הלילה, על הפנים נקיות, כשמעל סרום Restore.

מחמשת החושים: מאוד נוח לשימוש, נמצא בקופסא עגולה מזכוכית עבה עם מכסה רחב ונוח לפתיחה. מרקם מלטף ונעים, נספג במהירות ואינו דביק, וריח נהדר של סבון עדין.

 בכיס: שווה את הכסף!

בתכל'ס: ניתן להתמכר בקלות. איפה משיגים עוד אחד?

 


כתבות נוספות שיעניינו אותך

זר כלה מפרחי חורף עדינים, תכשיטים ואקססוריז
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
הזמנה לחתונה (צילום: Shutterstock)
חתונה אזרחית בדרך שלכם – המדריך המלא, הטקס
רוצים חתונה אחרת? כך תשווקו את זה נכון, סיפורי חתונה
אל תפספסו: יריד מעצבי נעליים , נעליים
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה