מה לא לעשות ביום החתונה? - מתחתנים menumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft right-arrow right-arrow facebookpinterest
בדקנו וגילינו שהרבה יותר נוח להשתמש באתר כשהטלפון במצב מאונך.
סיבוב קטן ימינה ואנחנו איתך!
נגישות
נגישות

איך לעזאזל עשיתי את זה?

טעויות שכדאי להימנע מהן

הפקת אירוע
מה לא לעשות בחתונה, איך להימנע מטעויות, ממה כדאי להיזהר ומה בשום אופן לא לעשות?  

פני לעצמך זמן ליום הגדול: אל תשכחי שיש לך (במקרה הטוב) כמה שעות טובות של סידורים. אם מדובר במעצב השיער, במאפרת, בטלפונים שלא יעזבו אותך ובעוד אלף ואחד סידורים קטנים שעלולים לקחת יותר זמן מהצפוי. ביום החתונה את חייבת להיות רגועה (עד כמה שאפשר) ולפנות לך זמן לכל דבר ודבר.
 
אל תראי את התוצאה הלא המושלמת: הסעיף הזה (וכאן אני לא ממש צריכה ראיונות ותחקירים) חשוב במיוחד. מומלץ בחום שלא להתקרב למראה עד שאת מסיימת את הכל. רק אחרי שסיימת עם המספרה, עם השמלה והאיפור, רק אז תפנקי את עצמך ותראי איך הכל משתלב ליופי אחד מושלם.

מה עשיתי?!
 
לא לניסויים של הרגע האחרון: חברה טובה ניסתה את זה והעניין ממש לא מומלץ. אם פתאום, ככה בספונטניות, את מגלה שקו האיפור או שהגוון על השיער מוצא חן בענייך הרבה יותר מהתכנון המוקדם תשאירי אותו לחודש הבא או לפגישה הבאה עם המאפרת או עם המעצב. הישארי עם התכנית המקורית ואל תזוזי ממנה.
 
אל תשני את עצמך: את לא חייבת להפוך למישהי שאת לא. כלומר, אם את יודעת שקווי האיפור והעיצוב המסוים הולמים אותך לכי איתם. חשוב לך לדעת שאנשים באו לראות (בעיקר) אותך ולא אף אחת אחרת ושונה. הישארי נאמנה לעצמך.
 
תאכלי משהו: אל תישארי רעבה. אני לא מדברת על המבורגר אבל כריך וקפה יעשו את העבודה נאמנה. זהו יום גדול בשבילך וכדאי מאוד לשמור על כוחות להלאה.
 
קפה עם אבא ואמא: קחי בחשבון שהיום הזה גדול לא רק עבורך אלא עבור ההורים שהשקיעו את כל מרצם, חסכו ועמלו כדי לשמוח איתך ביום הגדול. ניסיון אישי וים של שיחות ותחקירים עם החברות הכי טובות והחברות של העלו את הטענה - קפה קטן עם אבא ועם אמא ביום הגדול יהיה הקפה הכי טעים שלך.
 
 באדיבות ארקה- אירועים בים

כתבות נוספות שיעניינו אותך

איפור לכלה – הטרנדים המובילים לחורף 2023, איפור, שיער ולייף סטייל
אירועים אינטימיים – "בית" מציע אירועים אינטימיים עם היקרים לכ, מקום לחגוג
Ma Ma Ma My Corona: מצעד שירי החתונה הגרועים ביותר, מוזיקה
מתנות לחתן שהוא בוודאות ישמח לקבל, מסביב לחתונה
בר זומר בשמלת כלה (צילום: אורי חיון)
הסטודיו של יסמין ורסנו מגשים חלומות, שמלות כלה
מלוות כלה לעתיד? הנה כל מה שאת צריכה לדעת, מסיבת רווקות
אודאון – חוויה קולינרית שטרם הכרתם, קייטרינג ובר