שני לוי-סטודיו לאיפור - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

שני לוי-סטודיו לאיפור

053-6130499
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, עיצוב שיער

שני לוי-סטודיו לאיפור

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

שני לוי-סטודיו לאיפור - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על שני לוי-סטודיו לאיפור

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אודליה כראדי-תמונה
אודליה כראדי
הדבר הכי טוב שיכל לקרות לי כדי להפוך את זה למושלם באמת!
5
01/06/2015

ממליצה בחום לוהט על שני לוי.. שני ליוותה אותי 3 פעמים עד ליום חופתי (צילומי זוגיות מקדימים, חינה, חתונה) וכל פעם מחדש הרגשתי פשוט מלכה, אני מברכת על הרגעים שבהם פגשתי אותה, לא... כולתי לבקש טוב יותר, אני מחפשת את המילים הנכונות כדי להודות כמו שבאמת מגיע לה, כי היא באמת זן נדיר, אדם מיוחד במינו ופשוט כישרונית ברמות הכי גבוהות שקיימות. אז פשוט תודה על לוק מטורף, על הסבלנות, העדינות והמילים הנכונות שאמרת לי ברגעים הנכונים, תודה על הליווי לאולם, ופשוט תודה על היותך את אין לי ספק שאת הבחירה הכי נכונה שלי בחתונה! כלות יקרות אני ממליצה לכן להגיע לשני לפגישת ייעוץ משם כבר הכל יקרה מעצמו, פשוט תתאהבו בכישרון ובדמות המדהימה שהיא..וכך פשוט לא אצטרך להרבות במילים, פשוט מושלם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
זהבית-תמונה
זהבית
ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקבל!
5
12/02/2015

שני, בחרתי אותך על בסיס האינטראקציה האישית בינינו, ולא טעיתי, קיבלתי כל כך הרבה מחמאות. ידעת להקשיב לרצונות שלי ולאזן אותם עם מה שמתאים לי והתוצאה הייתה שלמות! היחס הכי אדיב... לם, סבלני נעים ופשוט העברת לי את היום הזה ברוגע ובכיף. לא היה צורך לחזור לתיקונים, האיפור נשאר כמו שהוא גם כשייבבתי כמו ילדה קטנה - בסלון, בחופה, בכיסא כלה ואיפה לא! השיער בכלל - אפילו ריקודים דוסים בהתחלה לא הביסו אותו. את פשוט מלכה. ממש ממש ממש תודה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shiran-תמונה
Shiran
איפור ושיער
5
26/01/2015

איפור ושיער הגעתי לשני דרך חברה משותפת ומהאיפור ניסיון ידעתי שהגעתי למקום הנכון אין מילים לתאר כמה שני מוכשרת! האיפור והשיער היו בדיוק כמו שרציתי ואפילו יותר. הכול היה מושלם... יק כל הערב בדיוק כמו שיצאתי ממנה. אחותי עשתה איתי איפור ושיער ואהבה מאוד! הכול היה בזמן ובלי לחץ. שני סופר מקצועית, משתמשת במוצרים הכי טובים ופשוט היה כיף להעביר איתה את הבוקר. ממליצה בחום, אני בטוחה שכל אחת שתגיעה אליה תהיה מאושרת!!! שני שוב תודה על הכל שירן (24/01/2015)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inbal-תמונה
Inbal
יום חתונה מלא חיוכים
5
22/01/2015

תודה ענקית שהפכת את יום החתונה וכמובן את החודשים הלחוצים לפני היום המהולל ,לרגועים ומלאי חיוכים . הצלחת לעשות זאת במלוא המקצועיות וחן.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
כנרת-תמונה
כנרת
ממליצה בחום
5
22/01/2015

הגעתי לשני דרך חברה טובה שלי. חיפשתי הרבה זמן איפור ושיער ולא רציתי ספקים שונים. ברגע התיישבתי בכסא בסטודיו המדהים שלה באשדוד הבנתי שעשיתי את הבחירה הנכונה. שני הייתה קשובה... ן שביקשתי ועשתה לי איפור ניסיון ושינתה אותו בהתאם למה שרציתי. הבאתי גם את אחותי איתי על מנת שיהיה לה יותר קל ביום החתונה (שגם אותה ואת אמא שלי היא איפרה ביום האירוע). ביום החתונה שני הגיעה אליי מאשדוד (החתונה הייתה בירושלים) עם כל האביזרים, התוספות והתיקים. כל הארגון היה באווירה טובה ובמקצועיות. התוצאה הייתה בדיוק מה שרציתי ונשאר לאורך כל הערב. שני משתמשת בחומרים איכותיים ולמרות שהיו כמה שכבות של איפור הרגשתי בנח וקלילה. שני, תודה רבה על היחס והמקצועיות, אני ממליצה בחום אין עוד כמוך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים