קלים ליין - עיצוב שיער ואיפור - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

קלים ליין - עיצוב שיער ואיפור

052-3949666
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, סלון כלות, איפור ניסיון, מגיע/ה עד אליך

  • מחיר לאיפור
  • 200 עד 800 ₪

  • מחיר לשיער
  • 100 עד 500 ₪

  • מחיר לאיפור ושיער
  • 500 עד 3000 ₪

קלים ליין - עיצוב שיער ואיפור

קצת על העסק

איך מגיעים לקלים ליין - עיצוב שיער ואיפור

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

קלים ליין - עיצוב שיער ואיפור - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על קלים ליין - עיצוב שיער ואיפור

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
anaty-תמונה
anaty
מומלץ בחום!!!!
5
12/02/2017

קלים הוא מעצב שיער ומאפר בחסד עליון!! הוא מתאים לכל אחת בדיוק את התסרוקת שמתאימה לה בלי לחזור על עצמו. כל כלה יוצאת שונה ומהממת. קלים נותן הרגשה טובה ורגועה וזה הדבר הכי חשוב... ם כל כך לחוץ. אני התחתנתי בשיא הקיץ ואף שערה לא זזה!!! מאז החתונה קלים הוא הספר שלי של אמא שלי ושל אחותי.. בנות ממליצה בחום!!! אתן לא תצטערו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Mary Shira-תמונה
Mary Shira
תתקשרי ולא תתחרטי לרגע מומלץ ביותר !!
5
08/12/2015

מהרגע הראשון שדיברנו בטלפון היה כיף ונעים לשוחח איתך !! היית נורא סבלני כלפיי וכלפיי המלוות שלי :) אין ספק שאתה מוכשר ברמות ואני חודש אחרי החתונה ועדיין לא מפסיקים להחמיא לי על... השיער והאיפור .. בננות אם יש לכן עדיין ספק ... אל תהססי לרגע הגעת למקום הנכון .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inbar-תמונה
Inbar
אחת הבחירות המוצלחות לחתונה שלי
5
08/12/2015

קלים האלוף, שליווה אותי באדיבות כשבאתי לאיפור ניסיון, וכמו כלה טיפוסית ברגע האחרון התחרטתי והחלטתי שבא לי משהו אחר, קיבל אותי בחיוך לאיפור ותסרוקת נוספים, נתן לי להרגיש בנוח... בן הכי יפה שיש! עם המון סבלנות, אדיבות, מקצועיות ויצירתיות בלי סוף- הדגים עליי סגנונות שונים ומגוונים של איפור ושיער עד שבחרתי מה אני רוצה. ביום החתונה החורפי שלי הסלון המדהים שלו היה תפאורה מעולה לצילומים, המסירות והאווירה הכיפית במהלך היום גרמו לי להגיע לחופה רגועה ונינוחה, ולא ויתרתי על קלים שיבוא איתי לחתונה ולא טעיתי- הוא שינה לי את התסרוקת בזריזות ולא היה צורך בכלל לתקן את האיפור- הכל נשאר כפי שיצאתי בצהריים מהסלון. ממליצה בחום! פשוט מספר 1.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רחובותית-תמונה
רחובותית
אל תיתפשרי על פחות
5
27/02/2014

גם אני ליום הזה חיכתי הגעתי לסלון גקלין שברחובות ומפני שאני דתיה אז נתנו לי ישר מסרקת היא עשתה לי תתיסרוקת.... מינג בצד ימין שלי אני רואה את מקלים עושה תיסרוקות מההההממות מתאים... ותם לאופי לרצון לשימלה לאופי החתונה מממש במיקצועניות טוב יצאתי מהסלון עם מלא שאלות חששות ועוד שבועיים לפני החתונה החלטתי שזה היום שלי ואני לא מוכנה לוותר וגם לא להיתפשר מפני שאיני מתכוונת להינשא בשנית ותיסרוקות... זהוא היום האחרון שהשער יראה לעניי האדם... אז החלטתי שעל איכות לא מתפשרים ואת המחמאות קצרתי בשימחה כי ידעתי שעם מקצוענים לא מיתעסקים אלא נותנים להם יד חופשית ותמיד תיראי טוב במיוחד כשמדובר בקלים האלווווווווווף!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים