טלי ומריאנה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-7931297
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • השכרה

קצת על העסק

איך מגיעים לטלי ומריאנה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

טלי ומריאנה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

18 חוות דעת על טלי ומריאנה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Dana-תמונה
Dana
שמלת כלה בסגנון צ'רלסון שנות ה-20
5
15/03/2015

טלי ומריאנה הן צוות המעצבות הכי מוכשרות שפגשתי!! נפגשנו לראשונה לפני חצי שנה ומאז התחיל תהליך מקסים של יצירה משותפת . הן היו קשובות לחלומות שלי והראו יצירתיות מטורפת, השמלה... י לא הייתה שגרתית בכלל, הייתה לנו חתונת פורים בסגנון שנות ה-20 והן הגשימו לי את החלום!! כל מי שהיה באירוע היה המום מהשמלה ועוד שבועיים אחר כך המשכתי לקבל עליה מחמאות. טלי ומריאנה ירדו לפרטים הכי קטנים ולא חסכו בכלום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
moranlihen-תמונה
moranlihen
טלי ומאיאנה היקרות
5
16/02/2015

טלי ומריאנה היקרות, רצינו להודות לכן על היחס המדהים,המקצועיות, הסבלנות, האכפתיות, השירות והזמינות. אתן פשוט מדהימות .הוצאתן אותנו 2 כלות עם חיוך מאוזן לאוזן ומחמאות שלא הפסיקו כל... הערב והכל בזכותכן. אז תודה תודה תודה תודה. אוהבות אתכן וכבר מתגעגעות, מורן וליחן

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אנסטסיה טו-תמונה
אנסטסיה טו
שמלת כלה בעיצוב אישי מטלי ומריאנה
4.8
13/12/2014

לטלי ומריאנה הגעתי דרך המלצה של חברה, ומהרגע הראשון שנכנסתי לסטודיו הרגשתי בבית. היחס החם, השיחה הקולחת וההבנה המדויקת של הסגנון שלי ומה שאני מחפשת גרם לי לסגור איתן במקום בלי... שוב פעמיים. את השמלה שלי הבנות הכינו מאפס לפי הבקשה שלי, ובדרך הציעו הצעות לשיפור שאימצתי בשמחה. סמכתי עליהן בעיניים עצומות לאורך כל הדרך. השמלה הייתה פשוט מדהימה וייצגה את הטעם שלי באופן מושלם, המחמאות לא הפסיקו לזרום במהלך האירוע ואחריו. אהבתי מאוד את היכולת של טלי ומריאנה לדבר בגובה העיניים, להסיר בסבלנות כל צעד שהן עושות במהלך היצירה כדי שהכלה תהיה מעורה בכול ותרגיש חלק מהתהליך, ולהתחבר ללקוחה בצורה מושלמת. כמו כן המחיר מאוד אטקרטיבי- יש דבר כזה שמלת כלה בעבודת יד במחיר שפוי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shany-תמונה
shany
טלי ומריאנה מעצבות מושלמות!
5
08/11/2014

הגעתי לטלי ומריאנה מיואשת - לאחר שחיפשתי שמלה בין 12 מעצבות וכולן לא היו מתאימות למה שחיפשתי: עיצוב משעמם, מחירים גבוהים,המוכרות לא נחמדות, לא עובדות בימים ושעות שנוחים לי,... שה של פס ייצור, מלחיצות שאני צריכה להחליט כי עוד חודשיים החתונה.. כל אחת והחסרון שבה, ובעיקר, הכל שעמם אותי - חיפשתי משהו מיוחד, לא תחרה ושיפון כמו כולן והרגשתי שלאף מעצב אין מספיק מעוף להעיז ולצאת ממשבצת התחרה והרומנטי. שכולן מעצבות פשוט אותו דבר... על סף ייאוש, התקשרתי למריאנה ובואותו הרגע ידעתי שאלו יהיו מעצבות השמלה שלי. מהשיחה הראשונה מריאנה הייתה קשובה, מתוקה, סבלנית, מרגיעה, חמה, ציינה שהיא גמישה בשעות, נתנה לי הרגשה מיידית שאני יכולה להיות רגועה - שיש מספיק זמן ומבחינתה לעצב לי שמלה יום ולילה עד שאהיה מרוצה. החלטנו לבנות שמלה בעיצוב אישי, הלכתי עם מריאנה בשישי בבוקר לקנות בד ויצאנו עם בד חרוזים מהמם. בכל מדידה התרגשנו יחד, התפעלתי מהכשרון, מהאכפתיות ומהיחס האישי. בכל מדידה נשארתי בסטודיו סתם לדבר ולקשקש, כי היה כל כך כיף בחברתה והיא אדם מזמין ואוהב. בסופו של התהליך, מריאנה בנתה את השמלה הכי מיוחדת ויפה בעבודת יד עם בד חרוזים מסובך (כל תיקון כרוך בפרימת חרוזים ותפירה מחודשת). ביום החתונה קיבלתי אין ספור מחמאות, אבל לא כמו שכולן מקבלות - כשעברתי ברחוב שמעתי אנשים מדברים על השמלה היפה שלי, איש המכירות של האולם בא אליי אישית ואמר שכל הזוגות שבאו לראות את האולם התפעלו והחמיאו על השמלה, מוזמנים ביקשו תמונות של השמלה יום אחרי כדי שהם יוכלו להראות לבנות שבקרוב מתחתנות... הבנתי שבאמת כולם אהבו את השמלה כמו שאני אהבתי ולא סתם קיבלתי מחמאות כי אני הכלה.. בקיצור - מעצבות מושלמות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Jenia-תמונה
Jenia
כלה של טלי ומריאנה מדווחת מהשטח!
5
03/11/2014

הגעתי לטלי ומריאנה דרך שיטוט ארוך באינטרנט. הן היו הראשונות שמדדתי אצלן וגם האחרונות כי ללא שום ספק היו להן את שני הדברים החשובים שחיפשתי – כישרון ומקצועיות. הגעתי עם סקיצה ... ה של השמלה שרציתי ומשם הן הובילו אותי החל מבחירת הגיזרה, הבדים, האפליקציות, הגימורים (שיבוץ פנינים בעבודת יד) והכל יחד ותוך התחשבות בי, ברצונות שלי ובזמן שלי. לאורך כל הדרך הרגשתי שאפשר לסמוך עליהן ועל היכולות שלהן והופתעתי מכמה נסיון יש לשתי הבנות הצעירות והמדליקות האלה! ביום החתונה כשראיתי את הטוטאל לוק לא יכולתי להיות מרוצה יותר והבנתי שהסקיצה הקטנה הפכה לשמלה שחלמתי! קיבלתי המון מחמאות על הסגנון המיוחד וחילקתי את הטלפון שלהן ל10 בנות לפחות! תודה טלי! תודה מריאנה! אתן מדהימות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים