הזמנתי זר פרחים לראש ליום הולדת של הבת שלי, אמרו לי חצי זר 60 שח זר מלא 120 שח.. ביקשתי זר מלא בצבע לבן, עם חרציות לבנות ופרח אחר דומה לורד אבל לא ורד ומעט גיבסניות לבנות......
תי מראש והגעתי לקחת ביום שישי, המוכרת הוציאה לי זר מהאיזור ליד הקופה... הסתכלתי וחשכו עיני... ראיתי זר עטוף בצלופן מעוך בחלקו, חרציות קטנות שבקושי רואים ומהפרח האחר הלבן עלים נפולים עם צבע חום נבול בקצבות... שאלתי מדוע הזר נראה מסכן, נבול ולא רואים את החרציות מרוב שהן קטנות... הזר לא נראה פרש... האם היה במקרר ... המוכרת בעלת העיניים הכחולות אמרה לי זה מה שיש באוגוסט רצית זר לבן זה מה שיש.... שאלתי מדוע לא התקשרתם אלי? והתייעצתם אם לא היו לכם פרחים יפים וגדולים? היא התווכה וניסתה להצדיק את הזה שלטענתה היא בעצמה הכינה בבוקר... היה ברור שהזר כמו שהוא נראה לא שהה במקרר ולא הוכן בבוקר אלא יום לפני כן... לאחר שראתה שהייתי מאוכזבת מאוד הציעה להחליף 2 פרחים ולהוסיף 2 חרציות קטנות נוספות... בזמן שעשתה זאת הסתכלתי בחנות וראיתי שכן יש חרציות גדולות יותר שאלתי אותה מדוע לא שמו חרציות גדולות היא אמרה שלא תפרק ענפים ותיקח רק את הגדולים אלא היא לוקחת ענף ואיתו מכינה.... וזה עניין של תקציב... אמרתי לה שלא היה חשוב לי התשלום אלא שייראה טוב הזר.... אמרה לי שזה עניין שלהם בחנות והיא לא היתה צריכה לומר את עניין התקציב... בקיצור... יצאתי מאוכזבת עם זר של 120 שח שידעתי שלא נראה טוב.... הגעתי איתו לבת שלי... היא ראתה אותו ואמרה מה זה?? לא נראה וואוו... אבל בגלל שגם ככה ראתה על פני שהייתי מאוכזבת מהזר, מהשירות, ומהמוכרת עצמה ... אמרה לי אמא לא נורא בפעם הבאה נזמין ממקום אחר... חבל חבל שחנות כזאת בקניון גנים שהיא החנות היחיד