ערבה פולק שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

ערבה פולק שמלות כלה

053-7101595
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • השכרה, תפירה אישית

  • מחיר שמלות כלה
  • 4000 עד 12000 ₪

ערבה פולק שמלות כלה

קצת על העסק

איך מגיעים לערבה פולק שמלות כלה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ערבה פולק שמלות כלה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

73 חוות דעת על ערבה פולק שמלות כלה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Adil-תמונה
Adil
חוויה מדהימה
5
09/12/2017

ערבה המדהימה - אין מילה אחרת שיכולה לתאר את ערבה ואת החוויה של בחירת שמלת הכלה אצלה. הגעתי לערבה לאחר שהייתי אצל כמה מעצבות - ואחרי כמה דקות בלבד מבינים שמדובר ברמה אחרת לגמריי... כולן - מבחינת אישיות, מבחינת שירות ומבחינת העבודה והשמלות כמובן. ערבה עמדה בכל הציפיות, הייתי סובלנית, נעימה ואדיבה לאורך כל הדרך ועשתה את כל מה שהיא יכולה כדי שאני אהיה מרוצה. המקצועיות של ערבה ניכרת בכל פרט בשמלה והיא לא נחה עד שהיא רואה בעיניה שהשמלה מושלמת. אם יש משהו שנראה לה שכדאי להוסיף או להוריד היא אומרת את דעתה ודואגת שהכל יהיה מושלם. לא הספקתי לקבל מחמאות על השמלה לאורך כל הערב וגם לאחר האירוע - הבחירה הכי טובה שעשיתי. מאחלת לכל כלה לזכות במעצבת כמו ערבה. תודה על הכל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inbal-תמונה
Inbal
וואו!! כל שמלה יותר יפה מקודמתה!!
5
20/10/2016

ערבה פשוט מהממת - היא הבינה ישר איזה שמלות יתאים למבנה הגוף שלי והיתה קשובה לכל הבקשות והרצונות שלי. הייתי בהרבה מאוד סלונים וסטודיו של מעצבים מוכרים יותר ופחות, ראיתי את השמלות... של מרבית המעצבים, אבל אין כמו השמלות של ערבה!! כמובן שלקחתי אצלה 2 (!!) שמלות! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יסמין-תמונה
יסמין
שמלה
5
03/07/2016

ערבה פשוט מדהימה! השמלה יצאה בדיוק כמו שרציתי, קיבלתי מלא מחמאות שהשמלה ממש משקפת אותי ומדהימה. ערבה נתנה את כל תשומת הלב בכל פגישה, גם כשהיו חששות עשתה הכל כדי שאצא מרוצה!... יוניסטית בטירוף, כל פנינה/תפר/חתיכת בד היתה חשובה. הכי חשוב שבאתי ויצאתי עם חיוך מכל פגישה! הכי מקצועית שפגשתי, מי שתבחר בה תהנה גם מהדרך ולא רק מהשמלה! הלוואי והיה אפשר ללבוש אותה יותר מערב אחד :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Adi-תמונה
Adi
ערבה פולק
5
24/06/2016

לערבה פולק הגעתי בזכות המלצה של חברה טובה. הצצתי באתר ואהבתי את מה שראיתי. החוויה הראשונה היתה פשוט מושלמת!!! ערבה ידעה בדיוק מה להמליץ לי למדוד, עד שהגענו לשמלה המושלמת עבורי.... מדידות היו באוירה נעימה וכייפית, עם המון סבלנות ויחס חם מערבה ומהתופרת. הרגשתי כאילו אני מודדת שמלה אצל חברה טובה :) התוצאה הסופית היתה בדיוק כפי שחלמתי ורציתי, השמלה החמיאה לי וקיבלתי מיליון מחמאות!!! ערבה, תודה רבה על שמלה מהממת ועל כך שהיה לי כיף גם בכל התהליך. אוהבת המון ♥♥♥

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Luba-תמונה
Luba
ערבה פולק המדהימה!
5
24/06/2016

הגעתי לערבה בסיבוב האחרון בחיפוש שמלה באזור חיפה והצפון, כמעט התייאשתי וכל כך שמחתי שעצרתי אצלה! ערבה מושלמת(!!), קשובה, תמיד תמיד זמינה לאורך כל הדרך (כמעט שנה), נתנה מענה ועצות... שגם לא קשורות רק לשמלה והיה פשוט נעים וכיף להתנהל מולה! המחמאות שקיבלתי והרגשה שהייתה כל הערב יישארו זיכרון מדהים!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים