הסועד הנודד - קייטרינג לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereHow-ManydishPriceKosherFoodmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
052-8979960
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • קייטרינג

קצת על העסק

איך מגיעים להסועד הנודד

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

הסועד הנודד - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

6 חוות דעת על הסועד הנודד

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ran-תמונה
ran
וואו!
5
29/05/2017

אין מילים על האוכל היצירתי, הנדיבות והראש הפתוח! אין מילים על כמה שהיה טעים, מיוחד והכל בהגשה קפדנית! אין מילים על שיתוף הפעולה ועל הרצון הטוב והפשוט- שפשוט תהיה לנו חתונה מעולה... עם אוכל שאין בכלל איך לתאר! נהננו מבטן שבעה ומאושרת, עם ראש רגוע ושמח... כשרון ומקצועיות בפרטים הקטנים והגדולים. והכל נעשה בתנאי שטח... לא להאמין! כולם לא מפסיקים לסמס כמה נהנו מהאוכל והרגישו טעם חדש ומיוחד באוויר! תומר יוחאי והצוות, אין כמוכם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גילי-תמונה
גילי
מושלם!!!
5
28/10/2016

התחתנו לפני שבועיים והמחמאות על הסועד הנודד לא מפסיקות להגיע, גם עכשיו. מי שמתלבט - זה הזמן להפסיק!! אין לנו מספיק מילים שיוכלו לתאר את תומר ויוחאי, שהם פשוט מקצועניים בתחומם.... תומר ליווה אותנו החל מהפגישה הראשונה. הגיע עם ראש פתוח והיה אדיב, קשוב, אכפתי ואחד מהספקים שהיה לנו הכי נעים לעבוד איתם. היו לנו דרישות שונות מהרגיל, אפילו מיוחדות/מוזרות (גם ברמה העיצובית וגם ברמת הקונספט והאוכל שהוגש) ותומר והצוות מימשו לנו את כולן.. יוחאי, ה-השף! דאג לכל דבר קטן כבר משלב הטעימות.. למשל, שיהיו לי מנות רבות ומגוונת לטעום (אני צמחונית) והכין עבורי במיוחד את ה-סלמון הכי טעים שאכלתי!!! הקינוחים המטורפים (במיוחד פאי פרג), הראשונות, הממרחים, התוספות - הכל היה מושלם בטעימות ולפי הסיפורים של האורחים - היה מושלם גם בחתונה! חיכינו בקוצר רוח לאכול בחתונה והתבאסנו שלא הספקנו.. המשפחה, החברים, הרחוקים והקרובים - כולם היללו את הקייטרינג, את האוכל ואת המנות והטעמים המיוחדים.. בזמן האירוע ואחריו (התקשרו במיוחד להגיד שהאוכל "היה מטורף!"). בזכות העובדה שהסועד הנודד הוא לא עוד קייטרינג חתונות "סתמי" - החתונה שלנו תיזכר ללא ספק עוד לאורך זמן בקרב כל האורחים. מומלץ בחוווווווווום!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נעם-תמונה
נעם
מומלצים בחום!
5
20/07/2014

הייתה לנו חתונה מדהימה, פשוטה וביתית כמו שרצינו ועם אוכל גורמה. תומר ויוחאי לא חיפפו אף פרט ועבדו בצורה מקצועית אבל נעימה ולבבית. הם עזרו לנו בכל כך הרבה אספקטים של החתונה מלבד... הקייטרינג והיו זמינים עבורנו תמיד. צוות העובדים שלהם היה נהדר, וממש הרגשתי שאלו אנשים שעובדים בשמחה בחתונה שלי והיה פשוט כיף לראות אותם. בקיצור, ליווי מקצועי עד הפרט האחרון, מנות מעולות ולא אוכל חתונות רגיל, צוות מקסים ובעלי בית שהם אחלה חברה. תודה תומר ויוחאי! נעם וברק.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Soomsoom-תמונה
Soomsoom
קייטרינג מצויין!!! המון תודה!
4.8
12/06/2014

תומר ויוחאי- המון המון תודה!!! אנחנו השתמשנו בשירותי הקייטרינג של הסועד הנודד ואנו מאד מאד מרוצים!!! מארוחת הטעימות, היחס האישי והטעם- הכל היה נפלא והתנהל בנינוחות ואדיבות! ועד... ום החתונה, בו המלצרים היו חייכנים וחמודים ותומר דאג לנו אפילו באמצע הערב והביא לנו מטעמים כדי שגם אנחנו נאכל...בין הנישוקים והריקודים... היה אירוע מושלם ואנו שומעים רבות מהאורחים כמה טעים היה! תודה רבה רבה!!! סומסום ובעז.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נועה-תמונה
נועה
משהו קצת שונה...
4.8
23/11/2013

תומר יוחאי תודה רבה על ארגון החתונה המדהימה שלנו!!, תוך פחות מחודש עזרתם לנו להפיק את האירוע שהיה פשוט מושלם בעזרת האוכל המדהים שיוחאי עשה ובעזרת תומר שבסבלנות אין קץ ענה לכל... לות שלנו וידע להתאים לנו בדיוק את הפרטים לאירוע. אנחנו ממליצים בחום למי שרוצה לעשות אירוע שהוא לא רגיל ולעשות משהו קצת אחר... מעבר להכל תודה על כך שהבנתם כמה המקום "בית השנטי" חשוב לנו ושילדי בית השנטי בסופו של דבר הם הדבר הכי חשוב... תודה רבה מתן ונועה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים