ג'קי דיג'יי Jacky Djs - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

ג'קי דיג'יי Jacky Djs

054-4918548
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, הרכב מוזיקלי

ג'קי דיג'יי Jacky Djs

קצת על העסק

איך מגיעים לג'קי דיג'יי Jacky Djs

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ג'קי דיג'יי Jacky Djs - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על ג'קי דיג'יי Jacky Djs

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דורין-תמונה
דורין
מסיבת חתונה
5
17/12/2012

אחרי אנסוף חתונות של חברים וחברות,החליטה אחותי לעשות אחרי החופה "אפטר פרטי" מסיבת חתונה לחברים,משהו קצת שונה ,שמח ולחגוג עד הבוקר,את יקי יצא לי לשמוע בחתונה של חברים ובאותו רגע... הרגשתי את הקליל וידעתי שאותו אני רוצה לחתונה ...היה שמח,השתוללנו עד הבוקר,יקי ידע לקרוא את החברים, עשה לנו שמח..ממליצה בחום...יקי תודה רבה ,עשית לנו אירוע מושלם ,נזכור תמיד ונמליץ בחום...כי באמת אין עליך !!

הוספת תגובה
הגר-תמונה
הגר
תותח תותח תותח !
5
17/12/2012

אחרי כפה פגישות עם דיג'יים, שפגשנו את יקי הבנו שזה זה…. הכימיה, השמחה והמוזיקה הם רק חלק קטן ממה שהיה באמת… אני לא יכולה לתאר במילים כמה אני שמחה שבחרנו בך ! מהפגישה המוזיקלית... בין העריכה המיוחדת לחופה ועד לשירים בחתונה..! תותח על !

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים