מייקאובר makeover - להקות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

מייקאובר makeover

053-8097222
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • להקה

מייקאובר makeover

קצת על העסק

איך מגיעים למייקאובר makeover

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

מייקאובר makeover - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על מייקאובר makeover

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Nitsan-תמונה
Nitsan
חתונה של ניצן ואייל שישי צהריים יוני 2015
5
23/06/2015

המלצה על - להקת מייקאובר: אז אחרי שהחלטנו על חתונה קטנה, (90 איש) בשישי צהריים, נשאר לבחור ספקים שיתאימו לבחירה הזו. רצינו חתונה בסגנון וינטאג', אינטימית , מגניבה שתשקף את האופי... שלנו. לא כל ספק מתאים לאווירה כזו. קיבלנו המלצות על המון DJS ‘ , שהיו מצויינים, אבל לא התאימו לסגנון של החתונה שחיפשנו- בלי עשן, בלי לייזרים, בלי ריקוד סלואו, בלי בועות, בלי בלונים, בלי צלם מגנטים. החלטנו ללכת על להקה, שתנגן הכל בלייב! ראיתי את זה פעם באירוע אחר וזה היה פשוט מקסים ועוצמתי. נתחיל בכך, שהם אנשים מקצועיים ביותר, שחיים ונושמים את המקצוע. יש להם ניסיון רב באירועים והופעות, ורואים את זה כבר מהשיחת טלפון הראשונה. הם זמינים תמיד, עונים מיד לשיחות וסמסים, יש להם תשובה לכל שאלה והם תמיד שם בשבילך כלקוח, גם מעבר לתחום שלהם- תמיד יש להם עצה טובה בנוגע לשאר ניהול החתונה. הם הגיעו בזמן, עם כל הציוד ודאגו לנו להגברה מקצועית כולל הגברה לחופה ומיקרופון לרב! מעבר לכך שחברי הלהקה היו מקסימים וחברותיים באופיים, הם פשוט ניגנו ושרו בצורה אותנטית, מרגשת והרמונית. רואים שהם רגילים לעבוד ביחד, הם היו מתאומים מבחינה מוזיקלית והפגינו יכולות שירה ונגינה ברמה הגבוהה ביותר. מבחר הסגנונות שהם מכירים הוא עצום: 60S, 70S, 80S, רוק רך, רוק כבד, ישראלי מכל השנים, פופ מודרני והם עושים שילובים מצויינים ומעברים רכים ומשתלבים. הם מצויינים ומומלץ בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נוי-תמונה
נוי
ההחלטה הכי טובה שקיבלנו בחתונה!
5
27/05/2015

הבן זוג האמריקאי שלי בא עם הרעיון של להקה במקום די ג'יי. חשבתי שזה יהיה הדבר הכי יקר בעולם, ואכן כמה להקות חביבות שמצאנו (אך ממש לא מדהימות!) היו יקרות מאד (15000 ליותר) ואז... תי את מייקאובר... רפרטואר כל כך מגוון ושירים כאלו כייפים! כמה מפתיע היה לגלות שללהקה הכי טובה היתה את הצעת המחיר הכי הוגנת (כולל ציוד ודי ג'יי שמנגן בקבלת פנים ומאוחר, אחרי סיום הלהקה). הם העיפו את החתונה!!! כולם רקדו! כולם!!!! וכולם לא מפסיקים לדבר ולשאול על הלהקה. כבונוס, חברי הלהקה והמנהל יובל הם אנשים מקסימים שכיף לעבוד איתם (שזה מאאאד חשוב בבחירת ספקים לחתונה!). בקיצור, במקום לשלם 7000 ₪ ויותר לבן אדם שלוחץ על כפתורים, תשקיעו עוד טיפה בחמישה אנשים באמת מוכשרים, שנותנים הופעה מטורפת ויעשו לכם חתונה מיוחדת והכי כייפית בעולם!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
dafna-תמונה
dafna
מהממים!
4.5
31/05/2014

מודה שהתלבטתי אם לקחת להקה או דיג'יי. בדיעבד זה היה מושלם! הם היו תפורים על אירוע של שישי בצהרים ! בחרנו יחד את השירים מבעוד מועד. קיבלנו יחס חם ואישי, מתחשבים וסבלניים לכל בקשה.... קיבלנו מלא מחמאות על הלהקה. הם הכניסו אנרגיות מעולות ועשו שמח לנו ולאורחים שלנו. מומלצים בחום!! תודה רבה! שלומי ודפנה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הדר-תמונה
הדר
חוות דעת על להקת מייקאובר בחתונה ב-19.5.14
5
23/05/2014

התחתנו ב19.5.14 בגני טרופיגן בפ"ת. את להקת מייקאובר הכרנו לפני כשנה וחצי ומאז ידענו שאנחנו רוצים בחתונה שלנו. היה בהם משהו שלא ראינו באף להקת קאוורים. אז יצרנו קשר עם מנהל... , יובל פרץ- בחור מקסים, קשוב לצרכים, משרה רוגע וביטחון. לקח פיקוד לאורך כל התהליך. לקח על עצמו את המשימה המורכבת של ניהול הלו"ז בחתונה. הבין שההופעה של הלהקה היא מרכז הערב והכל סובב סביבה. זה התחיל בפגישה מסודרת לפני החתונה שאליה הגיע גם סולן הלהקה, אביב (לא מובן מאליו- הרגשנו שבכך ממש נעשה מאמץ אמיתי להקשיב לצרכינו). זה המשיך בשיחות עד ליום החתונה והסתיים ביום עצמו- בו הכל תקתק כמו שצריך. הלהקה, בהנהגתם של אביב ו-ורד, הזמרים, נתנה הופעה בלתי נשכחת. כל האורחים הוקסמו והתרשמו מהלהקה. לסיכום, אנחנו ממליצים בחום לצאת מקופסה ולסגור איתם לאירוע הבא שלכם. עוד חתונה עם דיג'יי ועשן לא תעשה שום רושם על האורחים. אם אתם שיזכרו את האירוע שלכם ושהוא יהיה מיוחד ונבדל משאר האירועים הבנאליים- לכו על להקת מייקאובר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
AMIT-תמונה
AMIT
המלצה על הלהקה
5
15/02/2014

ראיתי את הלהקה בארוע בר מצווה לפני כשנה וחצי והרושם היה כה מצוין שזכרתי להזמין אותם לבת המצווה של בתי. השילוב של זמר וזמרת פשוט שוס !!! הם מרימים את הקהל ללא צורך בשימוש במוזיקה... מזרחית, הם יורדים את הרחבה, מסמפלים שירים מכל הזמנים- פשוט מצוינים- המלצה בחום!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים