הגלריה לאירועים - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

הגלריה לאירועים

053-9344917
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • עסקי, קטן ואינטימי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 50-300

  • מחיר למנה
  • 250 עד 350 ₪

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

הגלריה לאירועים

קצת על העסק

איך מגיעים להגלריה לאירועים

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

הגלריה לאירועים - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על הגלריה לאירועים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
כשצוות האולם הופך למשפחה
5
23/03/2020

שירות מדהים! תמיד זמינים, קשובים, אנושיים- הרגשנו בבית בכל פעם שהגענו לפגישה. ממליצה בחום

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
בלה-תמונה
בלה
החתונה המדהימה שלנו בגלריה
5
06/05/2015

התחתנו בחתונת צהריים ביום שישי 1.5.15. נתחיל מהמקום - הגלריה - בית לאירועים - וואו, מה אגיד?!אהבה ממבט ראשון!!!! 3> בזמן החיפושים המליצו לנו על המקום אך מודה שהסתייגתי קצת בגלל... מיקום שלו (נמצא בקניון M הדרך) א-ב-ל ברגע שהגענו ולמרות שהיה יום סגרירי ואפור, שכחנו מכל מה שמסביב ופשוט נכנסנו לעולם קסום ומיוחד!!! אז לכל מי שמאס מהאולמות הסטנדרטיים, לכל מי שמחפש משהו שונה וייחודי - הגלריה זהו המקום בשבילכם! העיצוב, השיק והטבע שמקיף אותך מכל עבר הופכים את המקום ללא פחות ממושלם! מתן מנהל המקום הפגין אדיבות, יחס חם ואישי מהרגע הראשון!! שירן מנהלת האירוע הכה מקסימה הייתה זמינה לכל שאלה גם כשהייתה בחו"ל!!!!! באירוע עצמו תקתקה פשוט הכל!! עזרה בכל מה שצריך והייתה תמיד מעבר לכתף שלנו עם כוס מים אחרי שחברינו דאגו לשכר אותנו בטירוף וגרמה לנו לתחושת רוגע בתוך כל הטירוף (המסחרר) הזה! האוכל היה מושלם!!!כולם, גם עניני הטעם לא הפסיקו לשבח גם ימים אחרי האירוע! הלחמים הטריים שיצאו מהאפייה, עמדת הקפה המשגעת, מכונת המיצים שהוספנו הפכו את החוויה ללא פחות מטריפה ומסחחרת את כל החושים! אנחנו אגב מאוד התבאסנו שאיחרנו ולא הספקנו לאכול גם קצת מהפתיחים שלהם ממש חיכינו!!חח:):) בנוסף, קיבלנו מהמקום שלל פינוקים שווים ביותר והכל - ללא עלות! בקיצור, המקום המושלם למי שרוצה לחגוג בצורה קצת יותר אינטימית עם היקרים לו מכל !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הדר ושורק-תמונה
הדר ושורק
החתונה של הדר ושורק
4.8
21/02/2015

כשהחלטנו להתחתן חיפשנו מקום שיהיה שונה מהסטנדרט הקיים באזור השרון. מקום לחתונה קטנה יחסית (סביב 200 אורחים), אך מקום שעדיין יהיה אולם אירועים. כשהגענו לגלריה, הבנו שהגענו למקום... נכון ולא צריך להמשיך יותר בחיפושים... בפגישה עם מתן היה קליק מהרגע הראשון, פגשנו נותן שירות שמכוון כולו לצרכים של הזוג, יודע לתת עצות מדויקות, מידע רלוונטי הרבה ניסיון, והכי חשוב הכל נעשה עם חיוך !! לקראת האירוע נפגשנו עם שירן מנהלת האירוע, שהייתה קשובה לצרכינו ולבקשותינו, ותקתקה את הערב בצורה מרשימה ומופלאה. הקייטרינג (עץ השדה) בניצוחם של רומן ואיסי, קיבל תשבחות מהאורחים על האוכל המעולה שהוגש באירוע. האורחים לא נשארו אדישים למאפיה, שמתחילת האירוע ריחות הלחמים שנאפו במקום התפשטו בכל האולם, ובהמשך הערב היו אלה ריחות עוגות השמרים המדהימות !! תודה רבה לכולכם על אירוע בלתי נשכח. היה מדהים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אביעד ורונה -תמונה
אביעד ורונה
"הגלריה" כפר ויתקין- תודות
5
19/11/2014

רצינו להגיד תודה ענקית לכל צוות הגלריה היקרים: מתן, יובל, מאי ושירן על אירוע מדהים ומרגש! באמת שהופתענו מעבר לכל הציפיות ואנחנו כל כך שמחים שבחרנו במקום שלכם לחגוג את היום החשוב... הזה.התמודדתם בסבלנות עם כל השאלות והבקשות שהעלנו, תמיד במסירות, בחיוך, בשמחה ולכל שאלה נמצא פתרון. בנוסף, מתן היקר עזר לנו לבחור בספקים מעולים (צלם, דיג'י וכו') כך שישתלבו בצורה המתאימה ביותר עם האירוע שלנו. צוות יקר, רצינו לומר כמה שנהנו מכל התהליך, מפגישות התכנון, הטעימות, כי תמיד הכל התנהל באהבה רבה, בקלילות ותמיד כשהגענו הרגשנו בבית. אחד הדברים החשובים הוא תחושת הביטחון שנתתם לנו, והרגשנו שאפשר לסמוך עליכם בעיניים עצומות שאכן הכל יתנהל בצורה הטובה ביותר כפי שהובטח לנו. המקום היפיפה והמדהים מדבר בפני עצמו, עיצוב בסגנון וינטג' כמו שאנחנו אוהבים, וכל האורחים התפעלו מהקונספט המיוחד של המקום ומהאווירה החמימה והאינטימית שהוא משרה. המקצועיות שלכם בלטה עוד לפני האירוע וביום עצמו, והיה סנכרון מעולה בין כל אנשי הצוות והספקים שפעלו במקום. מאי היקרה ניהלה את האירוע שלנו וליוותה אותנו באירוע כל רגע, היא הייתה בשליטה מלאה על כל העניינים ובעוד אנחנו מסוחררים מהתרגשות הובילה אותנו בעדינות משלב אחד לשלב הבא. האוכל ("עץ השדה"),השתייה, הבר, השירות מהמלצרים, הכל היה ברמה איכותית ומעולה וקיבלנו הרבה פידבקים מהאורחים על כך. אז לסיכומו של עניין אנחנו כל כך שמחים להמליץ על מקום שנתן לנו אירוע בלתי נשכח! תודה רבה לכל צוות הגלריה, אוהבים ומעריכים אתכם מאוד!!!! רונה ואביעד חסון

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
danalee-תמונה
danalee
חתונה קטנה ונהדרת
5
03/11/2014

ממש רגע לפני שהתייאשנו מחיפוש מקום לחתונה שלנו, נכנסנו ל"הגלריה" ומיד התאהבנו. המקום מושלם לחתונות קטנות (אצלנו היו 180 אורחים אבל אפשרי עד בערך 250). הוא אינטימי ומכיל, אך אינו... צפוף, בדיוק מה שחיפשנו. מעבר למקום שהינו מיוחד, מטופח ופורח (לא עוד מקום עם ווילונות מהתיקרה לריצפה, מזרקות ותאורה סגלגלה), כל האנשים שם פשוט מקסימים ונעימים בצורה בלתי רגילה ולאורך כל הדרך- מתן (הבעלים) בן אדם נדיר- התחשב בנו וסייע לנו בכל דבר. מאי (מנהלת האירוע) הייתה נהדרת במיוחד, "קלטה" אותנו מהר, ייעצה לנו, איפשרה לנו לשנות ולהוסיף דברים ורעיונות משלנו ותקתקה את האירוע בצורה מדהימה, בלי שהיינו צריכים לדאוג לשום דבר ביום עצמו. היא דאגה שנאכל כמו שצריך לפני שהאורחים מגיעים ואפילו הרגיעה אותנו בדרך לחופה... איסי ורומן מקייטרינג "עץ השדה" היו מקסימים, התגמשו עם רצונות מיוחדים שלנו ופירגנו מנה נוספת מעצמם. בסוף האירוע קיבלנו מנות עיקריות שאותן נשנשנו כמה ימים לאחר מכן בבית. כל הצוות מקצועי בטירוף וזמין מאוד בכל עניין. השקיפות שם מלאה, לא מתקטננים על כל דבר ולא מנסים לדחוף שום דבר (אנחנו הלכנו על העיצוב הבסיסי וכולם עדיין החמיאו מאוד על היופי והייחודיות בעיצוב המקום). אמנם המקום נמצא במתחם "אם הדרך", אך בשנייה שעולים במדרגות ונכנסים למרפסת המטופחת (יש גם אפשרות להגעה נוחה במעלית), שוכחים מעובדה זו וזה בוודאי עדיף על אולם באיזור תעשייה מלא חצץ ועפר. החנייה בשפע ובחינם וההגעה נוחה לכולם. קיבלנו המון מחמאות מהאורחים על האוכל (בעיקר על הסטייק המשובח) ועל האווירה המיוחדת והעיצוב הייחודי של המקום. יש בפנים אפילו פינת מאפייה שמוציאה לכל אורך האירוע לחמים טריים ומאפים. בקיצור- ממליצים בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים