ורד גלעדי שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

ורד גלעדי שמלות כלה

053-7931259
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • מחיר שמלות כלה
  • 7000 עד 9000 ₪

ורד גלעדי שמלות כלה

קצת על העסק

איך מגיעים לורד גלעדי שמלות כלה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ורד גלעדי שמלות כלה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על ורד גלעדי שמלות כלה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
nitz-תמונה
nitz
שמלות מהממות ויחס מדהים!
5
20/08/2017

מעבר לשמלות המושלמות שורד גלעדי מעצבת היחס שלה לכלות הוא פשוט מדהים! ורד רגועה, מלאת סטייל, ונכונה לעזור. כבר מהמדידה הראשונה הבנתי שאני יכולה לסמוך עליה, היא התאימה את השמלה גם... למבנה גוף שלי וגם לאופי שלי, שלמה שארגיש איתה יפה וגם בנוח. יש לה מבחר גדול של שמלות אבל בכולן רואים טוב טעם, איכותיות ויוקרה וטווח המחירים מאוד משתנה אז ורד בעצם מתאימה לכל כלה! בקיצור, השמלה הייתה מדהימה, נוחה מאוד וגרפה ים מחמאות. וורד הייתה קשובה, זמינה לכל שאלה ואיכפתית. ממליצה מאוד!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Rita-תמונה
Rita
ורד המדהימה!
5
05/05/2016

הגעתי לורד אחרי חיפוש נרחב של שמלות באיזור המרכז ואין ספק שזאת היתה אחת הבחירות הכי מוצלחות שלי בחתונה! השמלות של ורד הן יצירות אומנות אחת אחת וורד היא פשוט מקסימה! לכל אורך... יך הרגשתי הכי רגועה בעולם ופשוט סמכתי עליה. יש לציין שלא היה לי הכי פשוט להגיע למדידות כיוון שאני גרה באיזור השפלה, אך זה היה שווה את זה! השמלה היתה פשוט מדהימה ולא הפסיקו לשאול אותי מי המעצבת! תודה רבה על החוויה המדהימה, היחס האישי (שכבר לא מובן מאליו למצוא בתעשייה הזאת) ועל תוצאה מושלמת! ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אפרת קורן-תמונה
אפרת קורן
המלצה חמה על ורד גלעדי המעצבת המדהימה
5
07/04/2015

ורד המדהימה עיצבה ותפרה לי שמלת כלה מושלמת - בדיוק כמו שחשבתי ששמלת כלה צריכה להראות - עדינה, קלאסית, מחמיאה.. ורד מעצבת מוכשרת שאין לי ספק שעוד תגיע רחוק...מלבד העובדה שהיא... רת ברמות על, ורד מקסימה ונחמדה, נעימה וקשובה לכל רצון ובקשה... ממליצה עליה בחום. באהבה גדולה, אפרת

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shai-li-תמונה
Shai-li
מדהימה!
5
24/03/2015

את ורד מצאתי דרך האתר הזה, ואחרי שראיתי את התמונות באתר ובפייסבוק ואת כל הביקורות החיוביות - תיאמתי איתה פגישה. ורד היא המעצבת הראשונה והאחרונה שנפגשתי איתה, ואני לא מצטערת... ! כשנכנסתי ורד קלטה אותי ישר, ואפילו הציעה לי לנסות שמלה מהקולקציה החדשה שקלעה בדיוק לטעם שלי ולמה שחיפשתי. אחרי כמה פגישות, כשזכיתי ללבוש את השמלה בסיום העבודה עליה פשוט נדהמתי מכמה שהעבודה עליה הייתה מדויקת ועדינה. ורד כמובן שמחה למליץ גם בנושא השיער והאיפור, והפנתה אותי למי שבסוף איפרה וסירקה אותי (גילי שני המהממת). קיבלתי (ועודני מקבלת) על השמלה המון מחמאות, והיא נראתה מצוין ונשארה נוחה מהרגע שהלבשתי אותה, לכל אורך הצילומים ובמשך כל האירוע. בקיצור, ורד היא בחורה מקסימה, מקצועית ומוכשרת להפליא. בלי קשר לאירוע, שמחתי מאוד להכיר אותה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
talinu-תמונה
talinu
ורד המושלמת!
5
23/12/2014

אחרי חיפושים רבים בתל אביב, התבאסתי מהגזרות שחוזרות על עצמן או מהבדים הפחות טובים ומהיחס המכירתי והקר. הגעתי לורד בהמלצת בעלה יניב המגניב. לא הכרתי את ורד מקודם ואיך שהיא פתחה את... הדלת ידעתי שהגעתי למקום הנכון. ורד פשוט נעימה ומקסימה והסטודיו הביתי והחם שלה מלא בשמלות מפתיעות, מרעננות ומיוחדות שלא תראו בשום מקום אחר. הבחנתי מיד בבדים האיכותיים, הגזרות האופנתיות והשונות ובהשקעה בכל הפרטים הקטנים בל פריט ופריט. ורד עזרה לי להתמקד ובחרנו יחד את השמלה שהכי מתאימה לי לגוף ולאופי ועד היום (חודש אחרי החתונה) ממשיכים להחמיא לי על השמלה. ממליצה בלהט לבוא ולהתרשם מהשמלות ומורד המתוקה והמקצועית שעזרה לי גם למצוא מאפרת ושתיהן גרמו לי להרגיש הכי יפה שיש! ורד אין כמוך! המון המון תודה ונשיקות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים