החורש הכחול - עיצוב אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-6130455
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • עיצוב אירוע, השכרת ציוד

קצת על העסק

איך מגיעים להחורש הכחול

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

החורש הכחול - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על החורש הכחול

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
שירה ואמיר-תמונה
שירה ואמיר
חתונה בטבע עם החורש הכחול
5
07/06/2014

התחתנו בהפקת אור קרניאל-החורש הכחול בחורשת אלונים מדהימה ביום שישי אחר צהריים עד לשבת בבוקר. אור הציע לנו מספר מקומות מקסימים לעריכת החתונה, עזר לנו במציאת קייטרינג לטעמנו... ם קטנים רבים לקראת החתונה. ביום החתונה עצמו כשיצאנו לכיוון האירוע היינו קצת לחוצים כי לא ידענו למה לצפות כי בשטח שהתחתנו מעולם לא התקיימה חתונה לפני כן והיה מדובר בשטח פתוח לגמרי ללא כל תשתית. כשהגענו, אנחנו וכל האורחים מייד התלהבנו ונפרש בפנינו שטח מסודר בצורה מדהימה, נוח ביותר (לפני כן היה שם קוצים רבים), מלא בפרחים מכל סוג ופשוט מקום הכי מדהים שיכולנו לדמיין שנתחתן בו. אע"פ שהאירוע התקיים ממש בטבע, הכל בו היה מתוקתק ונוח, השירותים היו נקיים ויפים, הסאונד היה מעולה, החשמל עבד מעולה ולא היה חסר דבר. אור דאג לכל הפרטים הקטנים ולכל הדברים שהוספנו (הופעה,במה, צעדה לחופה, קייטרינג משלנו, בר משלנו, הגברה מיוחדת....) עד 3 לפנות בוקר אז נשארנו לישון שם בשטח באוהל שינה עם מזרונים רבים, עבים ונוחים עד שהצוות חזר ב8 בבוקר עם מאפים וקפה. אנחנו ממליצים בחום על חתונה בטבע בהפקת אור קרניאל, אירוע שבו לא צריך להפסיק את המוזיקה באף שלב ואפשר להתחתן מתי שרוצים ואיך שרוצים בדיוק ללא התפשרות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טליה שפירא-תמונה
טליה שפירא
מעולה ומשובח
5
29/01/2013

הגעתי לאור המדהים והמקסים שעזר רבות לארגן לנו את הציוד לחתונה בטבע, עם כל מה שצריך : מזגנים ותנורים ניידים, כסאות ושולחנות, בר ומחצלות, פינת שאנטי מדהימה עם מבחר מטפלים... ים ואפטר פרטי אמיתי לכל החבר'ה הצעירים. שירות מעולה עם המון המון חיוכים וציוד איכותי כולל גנירטורים רבים והכל נעשה בשקט רב ובמקצועיות מושלמת. תודה רבה אור, אתה מקסים אמיתי. טליה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים