דן מיכאלי - איפור ושיער - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

דן מיכאלי - איפור ושיער

054-2322512
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, סלון כלות, איפור ניסיון, מגיע/ה עד אליך

דן מיכאלי - איפור ושיער

קצת על העסק

איך מגיעים לדן מיכאלי - איפור ושיער

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

דן מיכאלי - איפור ושיער - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

56 חוות דעת על דן מיכאלי - איפור ושיער

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
nadine-תמונה
nadine
שום המילים בעולם לא יוכלו לתאר את האדם, הרמה והמקצוענות
5
19/06/2015

דן היקר!!!!! הכל התחיל בפגישת איפור ניסיון (ראשונה ויחידה) שבסיומה מיד הבנתי שאין צורך להמשיך ולחפש!!!! תודה על איפור ושיער מושלמים, על מחמאות שלא מפסיקות להגיע, ועל זה שהפכת את... היום הזה לקסום!!!! יש לך ידיי זהב ונשמה גדולה!!! נפלה בחלקי הזכות לבלות במחיצתך את היום המאושר בחיי!!! הפכת את הכל לקליל, זורם וללא טיפת לחץ ובסופו של דבר גרמת לי להרגיש נסיכה מהאגדות ליום אחד! תודה תודה ושוב תודה שלך תמיד, נדין

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ariel-תמונה
Ariel
One of a kind
5
23/03/2015

מהרגע הראשון היה ברור שזו בחירה מעולה! כבר בפגישת הייעוץ בלטה המקצועיות, הסבלנות, הרגישות והיחס האישי הבלתי מתפשר של דן. ביום החתונה, הנוכחות של דן יצרה אווירה נינוחה והדינמיקה... יתנו (החתן והכלה) הייתה מצוינת. מאוחר יותר גם האינטראקציה עם צוות הצילום הייתה פנטסטית. ניכר כי דן משקיע את הלב בעבודתו וזה בהחלט בא לידי ביטוי בתוצאה שהייתה מדהימה. תשומת הלב לפרטים וההתאמה האישית הן יוצאות דופן, והקו הייחודי שלו מציב אותו ברף אחר מעל כולם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Saniki-תמונה
Saniki
מומלץ זו לא מילה- מדהים!!!
5
15/09/2014

הכימיה עם דן התחילה בפגישת הייעוץ, שם התברר לי שזה האדם הכי נכון לי ביום הכי מרגש בעולם. רגוע, זורם, לא לוחץ לא מלחיץ ולא מכריח. פשוט מקשיב, מדגים ומרגיע. ביום המיוחל, הוא הגיע... בדיוק מדהים בשעה שקבענו, עם המון מצב רוח טוב (בדיוק במינון- לא מעיק!!), זרם עם המוזיקה, עם האווירה והכי חשוב, עם הבקשות שלי. החלטתי לשנות את התסרוקת ערב לפני החתונה- כמובן שדן זרם איתי והתאים לי בדיוק מה שחלמתי, שערה לא זזה (מעבר למה שביקשתי שיזוז) ועם זאת היה נראה טבעי לחלוטין, עדיין לא הצלחתי להבין איך עושים קסם שכזה :) האיפור- טבעי טבעי טבעי!!!! עדין, מחמיא והכי חשוב, לא זז, לא נזל וחשוב לציין שהזלתי המון דמעות בחופה ואחריה... הוא איפר גם את אמא שלי, האישה הכי לא מתאפרת עלי אדמות, וקלע בול לטעמה, ולטעמו של האיש הכי חשוב, אבא שלי :)) בקיצור! אם את רוצה להרגיש נסיכה אמיתית, ולדעת שאת בידיים הכי מקצועיות שתוכלי לבקש לך, באווירה טובה ,נעימה זורמת ביום הכלולות שלך, אני ממליצה בחום!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
pitzi-תמונה
pitzi
דן מס׳ 1!!
5
07/06/2014

כל הבנות שמחפשות מאפר ומעצב שיער ליום החתונה או לכל אירוע אני ממליצה בחום על דן!!! תאמינו לי שלא תתחרטו :) דן היה הבחירה המושלמת להכין אותי ליום המאושר בחיי! המחמאות לא מפסיקות!... התסרוקת והאיפור נשארו לאורך כלללל היום כמו שהיו בתחילתו ותאמינו לי שהשתוללתי בטירוף!! דן היה קשוב, נעים, מקצועי וכיפי ועושה הכל כדי שתצאי מושלמת ועם הרגשה הכי טובה שיכולה להיות! גם המלוות ואמא שלי מרוצות ונראו מדהים! אין על דן ולא יהיה וכמובן שבאירועים הבאים ניפגש שוב ;)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לירון -תמונה
לירון
מדהים מדהים מדהים!
5
01/06/2014

בנות יקרות! אני לא מפסיקה להתרגש מהתגובות שקיבלתי ביום חתונתי ולאחריו. כמה החמיאו לי על האיפור והשיער וואו! דן הוא פשוט אומן! כמה הוא יצירתי ומשקיען! הזמן איתו עבר לי בנעימים... בכיף. דן לאורך כל שעות ההכנה השרה תחושת ביטחון ורוגע, שכמו שאתן יודעות מאוד חשוב ביום זה. דן אני כל כך שמחה שבחרתי בך לחלוק עימי את יום חשוב זה! (בחירתי הראשונה!) לסיכום: אין מה להתלבט בנות :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים