תכשיטי בן סעדיה - תכשיטים ואקססוריז: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

תכשיטי בן סעדיה

09-8866101
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • עגילים, שרשראות, טבעות אירוסין, טבעות נישואין

  • שירותים
  • עיצוב אישי, שיבוץ אבנים

תכשיטי בן סעדיה

קצת על העסק

איך מגיעים לתכשיטי בן סעדיה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

תכשיטי בן סעדיה - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

3 חוות דעת על תכשיטי בן סעדיה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ליכם ואלרן-תמונה
ליכם ואלרן
טבעות נישואין בתכשיטי בן
5
09/07/2012

הגעתי לבן במקרה כי קראתי עליו פה באתר והוא ממוקם ממש ליד העבודה שלי ככה שהיה נוח לקפוץ על הדרך. אחרי שעברתי בהמון חנויות, ושוטטתי אין סוף באינטרנט ממש הרגשתי שמצאתי בשניה שנכנסתי... אליו. עוד מהטלפון כשתיאמתי איתו פגישה הוא היה נחמד ביותר וכמובן זה המשיך לאורך כל הדרך. אפילו כשהגעתי כמה וכמה פעמים שונות, פעם לבד, פעם עם חברה, פעם לצלם לאמא בוידאו ופעם עם הבן זוג, הוא עדיין היה הכי סבלני ונתן לי את כל הזמן בלי ללחוץ לרגע. יש לו מבחר ענקי, וגם אם לא תמצאו משהו ספציפי הוא יכול לעשות כל דגם שהוא - שזה בדיוק היתרון שלו בתור מעצב + מפעל תכשיטים. המחיר היה ללא תחרות, והאמת שהייתי משלמת אפילו יותר (אם זה מה שהיה דורש...) כי היה כל כך כיף לעשות איתו עסקים שלא היססתי לרגע. ממליצה בחום!!!

הוספת תגובה
לירון ואבי-תמונה
לירון ואבי
אין דברים כאלה ...
5
14/05/2012

שלום, שמי לירון ואנחנו מתחתנים ב 12.6.12, כבר חודשיים שאני מסתובבת ברחובות תל אביב ומחפשת טבעת, בן זוגי אמר: "כשתמצאי תקראי לי - בשבילי יש בכל מקום !!!" , אתמול סוף סוף התקשרתי... אמרתי "בוא"!. הסיפור שלי עם בן מתחיל באתר, נכנסתי וראיתי שיש לו מבחר מדהים, התקשרתי וכבר בשיחת הטלפון אמרתי יש לי הרגשה שאצלך אמצא את הטבעת. בשבוע שעבר קבענו פגישה ואתמול הגעתי, הוא היה נחמד, חייכן אדיב ובעיקר מקצועי ... יש מבחר מדהים ומגוון ( היה לי ממש קשה להחליט! ) פשוט חוויה לעיניים, כל טבעת יותר יפה מהשניה. אני מרוצה ובטוחה שזו טבעת לשנים! כדאי מאוד !!!

הוספת תגובה
מיכל וקובי-תמונה
מיכל וקובי
המלצה חמה
5
24/03/2012

היחס האישי, הסובלנות והשירות אומרים הכל, והטבעת- אני לא מפסיקה לקבל עליה מחמאות. יש לו מבחר גדול של טבעות אירוסים ונישואים כאשר ניתן לשנות בלי בעיה. ממליצה בחום!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת

עסקים רלוונטיים