רגעים בלבן - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9426533
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות

קצת על העסק

איך מגיעים לרגעים בלבן

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

רגעים בלבן - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

6 חוות דעת על רגעים בלבן

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Tal-תמונה
Tal
תופרת מדהימה ומקצועית, ושמלה בדיוק כמו שרציתי
5
02/07/2013

התחתנתי ב24/6. הגעתי לטניה דרך חברה. כבר בפגישה הראשונה טניה הייתה פתוחה וקשובה לרצונות שלי מצד אחד, אבל סיפקה עצות מקצועיות ו"הורידה אותי לקרקע" מצד שני, והכל כדי ליצור יחד את... שמלה המושלמת בשבילי. טניה הייתה זמינה לאורך כל התהליך, ולא הפסיקה להציע עוד ועוד רעיונות כדי להפוך את השמלה שלי ליותר מרשימה ויותר ייחודית. טניה נתנה לי תחושה של אכפתיות ומקצועיות, והיחס שלה היה אישי, נעים ומתעניין. התוצאה הסופית הייתה יותר ממה שיכלתי לדמיין, ואני לא מפסיקה לקבל מחמאות גם היום. בנוסף לכל זה, המחיר היה כזה שאף אפשר לי לקנות את השמלה בסופו של דבר. בקיצור, אני ממליצה לכל מי שמעוניינת לפנות אליה, ואני מבטיחה שלא תתאכזבו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיה אוחיון-תמונה
מיה אוחיון
רגעים בלבן-עיצוב ויחס ברמת אישית גבוהה
5
04/06/2013

שלום רב, בתאריך 26.5 התחתנתי, הגעתי לטניה דרך חברה מאוד קרובה שהמליצה, ואכן צדקה, טניה מדהימה בעיצוב, ביחס החם, בשירות, וכל המחמאות שקיבלתי עבור השימלה היו מדהימות. ממליצה בחום... ובאהבה על טניה המקסימה ועל עיצובה המדהים נשיקות לטניה ממיה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אסף ועינב-תמונה
אסף ועינב
לכל מי שמחחפשת שמלת כלה יפה, במחיר טוב ושירות מדהים
5
27/02/2013

ני הגעתי לטניה אחרי מסע ארוך של חיפושים מייגעים. טניה ידעה ישר לתכנן לי שמלה שקלעה בול לטעמי. היא עצבה אותה בצורה מדהימה ובכל מדידה זה הפך להיות להנאה צרופה. השמלה שקיבלתי הייתה... פשוט מדהימה. קיבלתי עליה המון מחמאות. ואני רוצה להגיד שמאוד פחדתי מהמחוך אך השמלה הייתה מאוד נוחה ונהנתי ממנה מאוד ולא הייתה לי שום בעיה של חוסר נוחות. חוץ מזה היחס של טניה הוא מדהים. היא מרגיעה מקשיבה, ונעימה. פשוט היה תענוג להגיע אליה והיה שווה את הנסיעות מירושלים לת"א. אני רוצה להגיד שהמחיר היה מעולה והמקום לא הומה. המקום נמצא ליד נמל ת"א ולירושלמית שכמוני נהנתי אחר כך להסתובב גם שם. בילוי כיף..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליטל -תמונה
ליטל
טניה המקסימה
4
19/11/2012

ידיים עדינות, זורמת, יצירתית ומוכשת בטירוף. מחיר שווה לכל נפש, יודעת להתאים את השמלה לגוף הכלה (הייתי בהריון חודש חמישי- היה צורך להתאים!) עודדה וקיבלה אותי מתי שרק הייתי צריכה,... כולל יום לפני החתונה למדידה אחרונה. כל זה בלי לחץ, בלי לעמוד בתור ובלי לשלם מחיר מגוחך. קיבלתי על השמלה ים מחמאות!

הוספת תגובה
אורית ומי'קי פ-תמונה
אורית ומי'קי פ
טניה המדהימה!
5
03/09/2012

מהרגע שקיבלתי את הצעת הנישואים חיפשתי שמלות באינטרנט והכל היה נראה לי לא מתאים עד שחברה הראתה לי את השמלות של טניה. הלכתי לסטודיו ושם פגשתי את טניה המקסימה, שברגע שהראתה לי שמלה... שיכולה להתאים לסגנון הרומנטי שחיפשתי, ידעתי שזו השמלה שחיפשתי. טניה היא אישה מדהימה, היתה קשובה לאורך כל הדרך בכל דבר. אין לי מילה אחת לא טובה לומר עליה, להפך. אני יודעת שאמליץ לכל האנשים הקרובים אליי ללכת אליה!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים