הר שלג צילום - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
04-8244999
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • מגנטים, סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • קליפים, רחפן

קצת על העסק

איך מגיעים להר שלג צילום

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

הר שלג צילום - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על הר שלג צילום

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
danidin_-תמונה
danidin_
שירות מדהים ומקצועי
5
18/01/2016

צלמים עם עין חדה ויכולת צילום מעולה. הכי חשוב שירות כל כך אדיב ונעים, צילום תמונות טבעיות עוצרות נשימה ואינם מורגשים באירוע. גלעד והצוות היו חלק מאיתנו בערב הכי חשוב לנו... ת מדברות בעד עצמן. ממליצים בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sharon-תמונה
Sharon
ה-צלם שהכי ראוי להנציח ערב כל כך חשוב!
5
20/03/2015

תדמיינו לכם מצב שבו אתם מתחתנים במקום הכי יפה שיש, את הכלה בוחרת את השמלה שחלמת עליה כל חייך, האווירה באותו יום מטורפת, מרגשת, הכי מיוחדת שאפשר לתאר. אבל.. משהו התפספס בבחירה של... האדם שבחרתם להנציח את כל אלה. תודה לאל היום, שנתיים אחרי החתונה אנחנו עדיין יכולים להתרגש מהמזכרת המופלאה שנשארה לנו מהחתונה, שמנציחה כל רגע בדיוק רב, ברגש, באהבה, בשמחה והכל בזכות הכישרון הרב של גלעד הר-שלג. לגלעד הגענו אחרי שהיינו אצל כמה צלמים שאי אפשר להשוות אותם לאישיות שהכרנו ולמקצועיות שלו. להבדיל מצלמים אחרים שהיינו אצלם שניסו להלהיב אותנו הוא פשוט הראה לנו את העבודות שלו וגרם לנו להתפעם. הוא לא מדבר הרבה, הוא לא מנסה לשכנע והכל מתוך צניעות וכנות. אהבנו שהצילום של גלעד מעביר רגעים אמיתיים בצורה הכי אותנטית שיש, התמונות מספרות את התחושות שהרגשנו אנחנו לאורך היום וגם האורחים שלנו במהלך הערב. לצד זה יצאנו מאוד פוטוגניים, שגם זה לא פחות חשוב. האווירה שהוא השרה עלינו באותו יום הוציאה מאיתנו את הכי טוב שיש ונהננו מכל רגע! ממליצים לכם בחום על גלעד והצוות שלו, כן גם שנתיים אחרי אנחנו ללא ספק מודים שהוא היה הבחירה הטובה ביותר שלנו. לא היינו מתפשרים על פחות מזה בעד שום הון שבעולם :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
melisa and erez-תמונה
melisa and erez
ממליצים בחום!
4.8
22/06/2014

הסתובבנו הרבה וביקרנו אצל כמה צלמים באזור חיפה. מהרגע הראשון כשפגשנו את גלעד אהבנו את הגישה הרגועה והנעימה שלו. בסופו של דבר לא טעינו!!!! גלעד והצוות שלו מקצועים ברמה אחרת. כל... ילומים התנהלו באווירה מיוחדת ומשוחחרת. צילומים ספונטנים וצילומי אווירה יוצאי מין הכלל שעזרו לנו לחוות את האירוע שוב כשישבנו בבית לראות את התמונות גם צילומי המגנטים יצאו מצויינים, לא פחות מוצלחים מהצילומים עמצם. אבל הכי חשוב התוצאה הסופית.....אלבום יפייפה ומרגש ווידאו יצירתי ומיוחד. גלעד ישב איתנו בסבלנות אין סופית ועזר לנו לעשות שינוים אחרונים באלבום על מנת לקבל את התוצאה הרצויה. בקיצור...ממליצים בחום. מליסה וארז :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טוני ואסף-תמונה
טוני ואסף
גלעד והצוות עשיתם לנו את היום הזה למושלם!!!!
5
21/10/2013

התחתנו ב17/10/13 והר שלג צילום היו הצלמים שלנו. כבר במעמד החיפוש סגרנו עם צלם אחר (שלא נציין את שמו) שנתן לנו מחיר מעולה (מתחת ל6000 שקלים) משהו הרגיש לנו שאנחנו חייבים לבדוק... . לאחר שנפגשנו עם גלעד לכלה שלי לא היה ספק בכלל... בחמש דקות גלעד כבש ביחס מדהים ומקצועיות להפליא. שילמנו קנס קטן לצלם הקודם וחתמנו מיד עם גלעד. ביום החתונה גלעד הקדים בשעה לסלון הכלות ואסף עוד ועוד חומרים לצילום , הוא והצוות המדהים שגיא ואיציק נתנו הרגשה נוחה וכיפית, שתו איתנו, צחקו איתנו והצחיקו אותנו ומעל הכל עזרו לנו להפיג מתחים. התחושה הייתה כמו ביום כיף עם חברים בים ואין לכם מושג כמה זה חשוב. בערב הצוות היה מדהים לא פחות, כל האורחים החמיאו לנו על היחס והסובלנות של הצלמים. היה פשוט מדהים! היום היינו במשרדים עם גלעד והוא חשף אותנו למעט מחומרי הגלם שצילם והתוצאות פשוט מפילות מהרגליים. מודים ומתוודים שלמנו יותר אבל קיבלנו הרבה יותר ומעבר. המלצה חמה שלנו, גלעד הר שלג צילום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
alonstr-תמונה
alonstr
המלצה על גלעד הר שלג
5
26/09/2013

אחרי שראינו כמה צלמים בחרנו בגלעד ובצוות הצילום שלו, שכלל עוד צלם סטילס יוסי, צלם וידאו צחי וצלם מגנטים עומר גלעד וצחי ליוו אותנו במהלך כל היום החל מההתארגנות ועד לשעות הקטנות של... הלילה fשהחתונה הסתיימה ולא נחו לרגע גם לקראת סוף החתונה עדיין הסתובבו בין הרוקדים והמשיכו לצלם (דבר שרק בדיעבד ראינו שלא קורה תמיד בחתונות) מעבר למקצועיות המדהימה של הצוות פשוט נהננו להעביר איתם את היום (וזה חשוב כי הם איתכם כל הזמן) התמונות יצאו מדהימות ממליצים בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים