בלונדי די ג'י - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

בלונדי די ג'י

054-7601616
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, הרכב מוזיקלי

בלונדי די ג'י

קצת על העסק

איך מגיעים לבלונדי די ג'י

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

בלונדי די ג'י - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

3 חוות דעת על בלונדי די ג'י

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ho-תמונה
ho
dj blondi (חן) האלוף!!!!
5
24/07/2014

לאחר שהתאוששנו, רצינו לומר תודה ולהביע הערכתינו. תודה על חתונה בלתי נשכחת, על מוזיקה טובה ואיכותית ברמה אחרת. תודה על השירות הנדיב, על הסבלנות ועל היחס החם! מאחלים הצלחה בעשייה... שלך!! אוהבים ומעריכים יוגב והודיה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Eladmmn-תמונה
Eladmmn
מעל ומעבר למצופה
5
08/12/2013

אין ספק שהחיבור הראשון לדי ג'יי אבי לוי (avi vibe levi) גרם לנו להרגיש שזה הדי ג'יי לחתונה שלנו! יחס אישי, בגובה העיניים, שוחח איתנו לא רק על הערב, אלא היה הכי חשוב לו שנרגיש... וח. את אבי פגשנו בחדר העבודה שלו בקריות, תוך כדי השיחה אבי ידע לאפיין את קהל האורחים שלנו ולהכווין אותנו בבחירת המוזיקה ביחד איתו. תוך כדי ההכנות לחתונה הבנו כמה חשוב הליווי האישי וההרגשה שנותן השירות הוא איתך לאורך כל הדרך. ולגבי המוזיקה? אנחנו עד היום מקבלים פידבקים על הדי ג'יי שהקפיץ את כל האורחים (רוב המוזמנים היו צעירים) אבי שהגיע יחד עם דודי (די ג'יי מתופף- מצוין אגב!!) שמר על מתח באוויר לכל אורך הערב וקרא, מסתבר, מצויין את האורחים. אבי, המון תודה על אירוע של פעם בחיים (תרתי משמע).

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעלי וסתיו-תמונה
יעלי וסתיו
האחד והיחיד!!!
5
12/08/2012

תודה לאל שהמציא את בלונדי!!! אל חן (בלונדי) אפריאט הגעתי אחרי שיצא לי לראות אותו מתקלט בחתונה של זוג חברי ילדות שלי. הייתה לנו התלבטות מאוד גדולה בין בלונדי לבין דיג'יי אחר... ט בחתונה של אחי ודיג'יי נוסף שאני מכירה כבר כמה שנים טובות. הם כולם מ-ע-ו-ל-י-ם!!! לצערי, עניין המחיר מאוד שיחק כאן ועל כן, בלונדי עקף את כולם בסיבוב. בדיעבד, זו הייתה בחירה מושלמת!!! נפגשנו עם בלונדי בסה"כ 3 פעמים. הוא בהחלט קלט את הראש שלנו ותיקלט כמו מלך אצל בחתונה! נתנו לו יד חופשית (ועוד כמה שירים ספציפיים שרצינו ברוסית) ואני חייבת לציין שכולם, אבל ככווווווולללםםם (כולל סבא וסבתא שלי) רקדו. לא היה אחד שישב. היה כ"כ כיף!!! אי אפשר להסביר את זה! עד היום אנחנו מקבלים כ"כ הרבה מחמאות על בחירת מוסיקה נהדרת!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים

זמר - יהודה - זמר

חצור הגלילית

יהודה - זמר