רותם קולקשיין - תכשיטים ואקססוריז: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

רותם קולקשיין

03-5753518
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • עגילים, שרשראות, טבעות אירוסין, טבעות נישואין

  • שירותים
  • חריטה, עיצוב אישי, שיבוץ אבנים

רותם קולקשיין

קצת על העסק

איך מגיעים לרותם קולקשיין

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

רותם קולקשיין - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

25 חוות דעת על רותם קולקשיין

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
מיכאל-תמונה
מיכאל
מיקצועיות ויחס אישי. גם אם החלטתם לקנות במקום אחר, תעברו דרך רותם קולקשיין
5
13/12/2012

החלטתי לקנות טבעת אירוסין לחברה שלי, וכמובן שבגלל שהעניין רגיש עשיתי מחקר מאוד מעמיק באינטרנט לפני שהתחלתי בכלל ללכת פיזית לחנויות. בסיום המחקר המקוון, ולאחר קבלת הצעות מחיר... ל ממספר חנויות בבורסה, ידעתי פחות או יותר מה אני יכול לקבל בתקציב שלי, אך כמובן צריך להגיע לראות ולגעת באבנים ובטבעות לפני שקונים. התחלתי את סבב החנויות שלי ברותם קולקשיין דווקא בגלל שהאתר שלהם נראה הכי מקצועי והכי מושקע, ורציתי לקבל ייעוץ מיקצועי לפני שאני שולף את המזומנים. במקום פגשתי צוות מיקצועי וסובלני שהסביר לי בצורה הכי גלויה ושקופה כל מה שאני צריך לדעת (שכבר קראתי בלא מעט מאמרים). בפגישה ראיתי מספר אבנים, החזקתי אותן, בחנתי אותן תחת הגדלה והכל מלווה בהסבר של איש מיקצוע. הרגשתי שאני בשיעור ולא בחנות, שבאמת בצורה הכי סימפטית רוצים לעזור לי ולא למכור לי. יצעתי משם עם המון ידע באיך לבחון יהלומים ואיזה יהלומים אני יכול לקבל תמורת הכסף. לאחר מכן במשך כשבוע וחצי טיילתי בעוד כ-8 חנויות בבורסה (אני רמת גני), שבאף אחת מהן לא קיבלתי יחס כזה, ולא מחיר כזה. חזרתי לרותם וסגרי על טבעת מדהימה 0.7 קראט. מהסיבוב הלא קטן שעשיתי בחנויות, הבנתי המחירים הכי טובים יהיו במקום שלא נראה כמו חנות יהלומים עם ווטרינות אלא אצל הסוחרים כמו רותם, אבל את השירות שלהם לא רק שאף אחד לא ניצח, אלא אפילו לא מתקרב. כמובן שיש את כל המסביב - חניה חינם, עובדים בשישי, מתנה בקנייה ומחיר גמיש. גם את טבעות הנישואין שלנו ניקנה שם!

הוספת תגובה
להב מעודה-תמונה
להב מעודה
חוויה יוצאת מן הכלל
5
11/11/2012

הגעתי לרותם קולקשיין אחרי שראיתי את האתר שלהם באינטרנט. מאוד התרשמתי מהמבחר הגדול שהיה להם וגם מהמחירים שמיד אפשרו לי להחליט מה אני רוצה במסגרת התקציב , היחס היה חם ומאוד אישי... געתי לחנות ברמת גן מתוך ידיעה מה אני רוצה אף על פי שקניתי לבסוף את מה שראיתי באתר , היה מאוד נחמד שהמוכרת הראתה לי עוד טבעות אשר נעות סביב אותו סגנון ואותו מחיר , קיבלתי הסבר מלא על המושגים שמבחינתי היו חשוכים ויצאתי משם בהרגשה טובה מאוד , אני חייב לציין שהייתה לי חווית קניה ממש מצוינת ואני שמח שבחרתי ברותם קולקשיין

הוספת תגובה
ליאור פ.-תמונה
ליאור פ.
המקום הכי טוב לקנות טבעות אירוסין
5
18/09/2012

בעת חיפושיי אחר טבעת אירוסין נתקלתי באתר האינטרנט של רותם קולקשיין ומיד ידעתי שזה המקום שבו אני רוצה לקנות את הטבעת. התכשיטים המדהימים כבשו אותי ובמיוחד העיצובים המיוחדים שכמעט... לא ניתן למצוא במקומות אחרים. במהלך הפגישה שקיימתי במקום קיבלתי את השירות הטוב ביותר שיכלתי לבקש. סבלנות, מקצועיות והכי חשוב כנות אמיתית. גם מבחינת המחירים הופתעתי מאוד לטובה. אין לי ספק שאחזור גם בעתיד לרותם קולקשיין על מנת לקנות גם את טבעות הנישואין.

הוספת תגובה
איתן -תמונה
איתן
רכישת טבעת אירוסין
5
24/08/2012

הגעתי לרותם קולקשין על ידי חיפוש בעשרות אתרי תכשיטים, ר'ק מרותם קולקשיין התרשמתי באמת, הן מהעיצוב של התכשיטים, הן מהמחירים האטרקטיביים והן מהשירות המעולה שקיבלתי שם. האכפתיות של... מעיין הייתה ראויה לשבח. אני יודע מהיכן אקנה את טבעת הנישואין, רק מרותם קולקשיין.

הוספת תגובה
אופיר -תמונה
אופיר
חווית קניה נעימה
5
28/07/2012

כהשחלטתי שאני מציע נישואין לבת זוגתי - חשבתי מיד על הדבר החשוב ביותר - טבעת ! התחלתי חיפוש מהיר באינטרנט ואחרי השוואה לא קצרה מול איכות, מבחר ומחיר - הגעתי ל"רותם... מתי הגעה בטלפון - והגעתי למקום, הרושם הראשוני מצויין ועמדו בו גם אח"כ. עם הכניסה חיכתה לי נציגה שטיפלה בי לאורך כל התהליך המייגע של בחירת הטבעת - תאמינו לי זה לא קל, מבחר כל כך גדול של טבעות יפות - קשה להחליט :) תשומת הלב היא אישית - הם מבינים בדיוק כמה קשה לבחור ויש להם המון סבלנות. התאימו לי בדיוק מה שרציתי - גם יפה וגם במחיר שהצבתי לעצמי כיעד - יצאתי מאוד מרוצה ! ודרך אגב היא אמרה כן :)

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים