אסף דדוש - שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

אסף דדוש - שמלות כלה

053-9427514
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • מחיר שמלות כלה
  • 7000 עד 15000 ₪

  • מחיר שמלות ערב ושושבינה
  • 5,000 עד 8,000 ₪

אסף דדוש - שמלות כלה

קצת על העסק

איך מגיעים לאסף דדוש - שמלות כלה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

אסף דדוש - שמלות כלה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

160 חוות דעת על אסף דדוש - שמלות כלה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
מושלם
5
03/10/2018

בנאדם מדהים סבלנות מטורפת לא הוציא אותי עד שהשמלה הייתה מושמלמת

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
טל אשכנזי-תמונה
טל אשכנזי
תודה לאסף האומן
5
25/03/2017

לאורך כל התהליך אסף היה סבלני, מקצועי, קשוב, הבין את מבנה הגוף שלי וכמובן השמלה הייתה מוכנה בזמן כפי שקבענו מראש. ביום האירוע השמלה עמדה בכל תנאי הצילום וכמובן גם בריקודים ללא... ם פגע :) אני חייבת לציין גם את חיים שעובד עם אסף שהיה גם מאוד סבלני . בקיצור אם את רוצה שהשמלה שלך גם תקצור מחמאות ביום האירוע, גם להכיר אנשים מדהימים וגם להיות בראש שקט שהכול יהיה מעולה מבחינת השמלה אסף הוא הכתובת. ממליצה עליו בחום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דניאלה כהן-תמונה
דניאלה כהן
ממליצה!! ממליצה!! ממליצה!!
5
06/02/2017

אל אסף הגעתי דרך אחותי שהמליצה עליו בחום. איך שמדדתי את השמלה הראשונה ידעתי שזו השמלה שלי. היה מאוד חשוב לי להיות "אני" ואסף ידע ללא כל ספק לתת לי את המקום הזה. שמלה מושלמת... שגרפה ועדיין גורפת המון מחמאות. בזכותך הרגשתי נסיכה ליום אחד!!!! היחס האישי, המקצועיות, ההקשבה - הכל נעשה באהבה. בטוחה שעוד נתראה בשמחות ממליצה בחום !!! ♥

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Bella-תמונה
Bella
החוויה המושלמת שלי עם אסף!
5
28/12/2016

חברה המליצה לי על אסף כמעצב השמלות האולטימטיבי! כשנכנסתי לסטודיו, הבנתי מיד כמה מוכשר, פדנט, בעל קשה לפרטים הקטנים ביותר הוא אסף, אך לא תארתי לעצמי איזו נפש מדהימה, כמה סבלנות... הבה אני אפגוש אצלו בתהליך תפירת השמלות. אסף המליץ לי על שמלות (רציתי שתיים) שהתאימו לי בדיוק, הלך איתי את הדרך בנפתולי תהליך העיצוב ועשה הכל על מנת לגרום לי להיות מאושרת עד הגג. החל מאיכות הבדים, דרך התפירה שהיא לא פחות מאמנות ומלאכת מחשבת, עד ליום לפני החתונה, המדידה המי יודע כמה, במהלכה עדיין אסף תפר ותפר, רק כדי שהכל יהיה לא פחות ממושלם... היתה לי חוויה פשוט מדהימה ואני מודה לאסף מקרב לבי על איכות בלתי מתפשרת, סבלנות אין קף לכל רחשי לבי, קשב מלא, מקצועיות ללא תחרות, נועם הליכות ורוגע שאין למצוא בשוק הזה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ספיר-תמונה
ספיר
שמלת החלומות שלי
4.8
06/11/2016

את השמלה המושלמת שלבשתי בחתונה שלי ראיתי בתמונה בחיפוש אחר שמלת כלה. כבר אז ידעתי שזאת השמלה שלי. מדדתי את השמלה אצל אסף, והיא באמת הייתה מושלמת, אמא שלי וחברה שלי שהיו איתי... דידה הסכימו איתי שהיא מושלמת אבל עודדו אותי לראות שמלות נוספות. אסף קיבל את זה בהבנה, ואנחנו המשכנו למדוד שמלות כלה. מדדתי עוד עשרות שמלות והתאכזבתי בלי סוף. אף שמלה לא הייתה יפה כמו השמלה הראשונה שלי. (חברה שלי אמרה בכל פעם שמדדתי שמלה שהעניים שלי כבויות ורק אצל אסף הם נצצו מרוב אושר) אז כמובן שחזרתי לאסף ולשמלה המושלמתתתת!!! אסף היה מדהים לאורך כל הדרך, חשוב היה לו שאהיה מרוצה, הוא עשה תיקונים, קיצר, הצר, הביעה את דעתו אבל היה מאוד קשוב לרצונות שלי. הדיוק, הסבלנות והמקצועיות של אסף באמת יוצאי דופן. ביום החתונה כולם (גם ספקים שונים וגם אורחים) התפעלו מהשמלה שאגב הייתה מאוד נוחה וזה לא פחות חשוב!! אז אם את מחפשת שמלת כלה והגעת לאסף- אז את בידיים הכי טובות שיש!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים