נתנאל זיקרי שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

נתנאל זיקרי שמלות כלה

03-5185750
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות

נתנאל זיקרי שמלות כלה

קצת על העסק

איך מגיעים לנתנאל זיקרי שמלות כלה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

נתנאל זיקרי שמלות כלה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על נתנאל זיקרי שמלות כלה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אודיה-תמונה
אודיה
מזל טוב לכלה הטרייה - הגעת למקום הנכון!
5
03/10/2013

קצר הדף מלהכיל את השבחים שראויים לנתנאל וורד המדהימים. עיצוב הוא הרבה מעבר ליופי וכשרון, הוא מתחיל קודם כל בנשמה, ונתינה אין סופית. זהו בדיוק נתנאל- אין גבול לנתינה שלו, הכישרון... העיצוב והאיכות מדברים בעד עצמם. שמלות שהעין לא קולטת את יופיים וייחודם. לצד האיכות והכישרון יש את ורד המהממת קרן אור אין-סופי. שניהם יחד יהפכו את התהליך הזה לחוויה בלתי נשכחת עבור כל כלה/אישה שחולמת להיות מושלמת ליום אחד. כשיד אלוקים נוגעת בך- השמיים הם הגבול! מומלץ בחום, אם יש ספק :-)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיכל-תמונה
מיכל
נתנאל זיקרי וורד כהן
5
09/09/2013

לפני הכל אני רוצה לומר שוב - תודה ענקית על החוויה המהדהימה !!!!! אני אפילו לא יודעת ממה להתחיל...... :) השמלה !!!!!!!! השמלה הראשונה והאחרונה שמדדתי - מושלמתתתתתתתת.....עד... פרט האחרון .. נתנאל הוא פרפקציוניסט ברמות וחשוב לו שהכל יהיה מושלם שזה מדהים כאילו הוא עומד להתחתן :)))))) אפילו שהציק לי משהו בשמלה שכבר היה מוכן הוא לא היה מוכן להתפשר הורדנו ביצענו מדידות מחדש עד שאהיה מרוצה 100% החוויה המדהימה שלהגיע אל נתנאל וורד המהממים ... לא תיארתי לעצמי שכך יהיה.... אפילו אמא שלי רק חיכתה למדידה הבאה! היה כל כך כיף ומצחיק ... פשוט אנשים טובים אין מה להגיד! לבסוף אוסיף שעד עכשיו לא מפסיקים להתפעל מהשמלה המיוחדת שנתנאל עיצב וכבר 2 חברות בדרך אליו... נתנאל וורד אני אוהבת אתכם הכי בעולם אתם פשוט אדירים מהחיים! שרק תצליחו!!!! מיכל. (ואמא זהבה)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
pickmans-תמונה
pickmans
מעצב העל האחד והיחיד עבורי!
5
17/04/2013

נתחיל בכך שכמה שאני אוהבת אופנה לא התחברתי לכל הקטע של שמלת כלה וכו וכו ... באמת שרציתי להגיע עם ג'ינס !! אבל... הגעתי במקרה לסטודיו המהמם של נתנאל זיקרי בכיכר דיזינגוף ובאמת... שניה הראשונה ידעתי שזה המקום!! היחס המהמם שקיבלתי רק שניכסתי לסטודיו היה שווה הכל!! בדרך כלל עושים פוזות ולא כל כך נחמדים לכלות ברגע הראשון אבל אצל נתנאל החוויה היתה מושלמת מהתחלה עד הסוף... ורד המהממת הזו קיבלה אותי בזרועות פתוחות עם חיוך מושלם וזהו כל מילה מיותרת. אני יודעת שחיפוש אחר שמלה ומעצב זו יכולה להיות חוויה קשה אז תעשו לעצמכן טובה ואל תהרסו את הרגלים פשוט לכו לנתנאל הוא יגשים את כל החלומות עבורכן... הייתי עושה הכל שוב!!אם רק יכולתי :) אין ספק שכל אירוע שיהיה לי אני ישר אלך אליו - אין כמוהו ולא יהיה כמוהו .... אמן בחסד עליון :) אם משהי רוצה להתייעץ ולקבל חוות דעת בטלפון אשמח 0546303019 שירן

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Adi Bouhbout-תמונה
Adi Bouhbout
מדהים!!!!!
5
23/10/2012

אין באמת מילים שיתארו את השמלות המדהימות והמושלמות שנתנאל מעצב!!! וכמובן היחס החם והאיכפתיות לאורך כל הדרך!! תהליך בחירת השמלה לכלה ביום הכי חשוב בחיה זה התהליך שחשבתי שיהייה... לחיץ ביותר אבל לנתנאל זיקרי יש את הדרך המיוחדת שלו להרגיע אותך בלי שום טיפת לחצים!! וכמובן שהשמלות יצאו מדהימות הדיוק כמו שרציתי מחמיאות מאוד ופשוט מושלמות!!! בנות, כל מילה מיותרת!! אם יש לכן ספק ואתן צריכות המצלה חמה אז קיבלתן את שלי!! בהצלחה:-)

הוספת תגובה
Yeara Katan-תמונה
Yeara Katan
מדהים!!!מדהים!!!!מדהים!!!
5
30/08/2012

כיד הגורל וכמו תסריט של סרט רומנטי וקיטשי, כך הייתה פגישתי הראשונה עם שמלות הכלה של נתנאל. אחרי חיפושים הלוך ושוב,והלוך ושוב, ושוב הלוך, לכל אורך רח' דיזינגוף בתל-אביב. תוך הליכה... שפופה חזרה לכיוון הבית, פתאום נגלתה לעיניי אמי חנות בוטיק מקסימה, חלון ראווה צנוע עם שתי שמלות מקסימות בפשטותן. בתחילה חשבנו שהחנות סגורה, עקב מנעול על הדלת, כשהתקרבנו, משכנו את הדלת, ונכנסנו פנימה. ורד כמובן, בחיוך מאוזן לאוזן, בירכה אותנו לשלום ומשם התחיל הרומן שלנו. נתנאל עיצב לי שמלה לטעמי האישי, מותאמת לאופי שלי, החיבור האישי היה מיידי. נהניתי להגיע למדידות, היינו צוות, שמתייעץ ומייעץ. אני ממליצה לכל כלה, שמחפשת שמלה מיוחדת, שתתאים לה בדיוק להגיע אל נתנאל. מעבר למקצועיות וכישרון עיצובי מדהים, נתנאל וורד מקסימים, מחבקים, נהנו יחד איתי, התרגשו איתי, צחקו אותי, והכל תוך ענווה וצניעות שלא תיאמן. הרגשתי חיבוק ענק במדידות,תוך כדי החתונה- המחמאות לא הפסיקו ועדיין כמעט חודש אחרי אנשים עדיין מדברים על השמלה, וגם כשהחזרתי את השמלה להוריה הביולוגיים, התקבלתי בכזאת אהבה ושמחה. אני רוצה להודות לנתנאל וורד שנתנו לי בדיוק מה שחיפשתי ואף יותר, במחיר הגיוני ונוח לכל כיס, ונתנו את כל הלב כדי לרצות אותי. התמונות המדהימות שלי מדהימות בזכותכם! הרגשתי כמו מלכת העולם בשמלה הזו- השתיקה הרועמת של כל מי שראה אותי בשמלה הייתה שווה הכול! תודה!!!תודה!!!תודה!!!! אוהבת אתכם המון ומאחלת לכם המון הצלחה בהמשך הדרך וניפגש!!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים