גיא אזולאי צלם - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

גיא אזולאי צלם

050-7727667
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • מגנטים, סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • רחפן

גיא אזולאי צלם

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

גיא אזולאי צלם - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

15 חוות דעת על גיא אזולאי צלם

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דוריטה ואבידן-תמונה
דוריטה ואבידן
ללא כל ספק גיא הוא הצלם מספר 1 בארץ !!!
5
23/11/2013

התחתנו בערוגות בשם, והצוות באולם שבחו את גיא רבות ואמרו לנו שהוא הצלם הכי טוב ושכדאי לנו מאוד. בהתחלה חשבנו שאולי הם קצת מגזימים, אבל החלטנו להיפגש אתו. בפגישה היינו בהלם... ת הנהדרת שלו, הסביר לנו את האני מאמין שלו, בנועם סיפק תשובה לכל השאלות. ואחרי ההסברים הראה לנו אלבומים עם עבודתו, עוד לא הספקנו לסיים לראות וכבר ידענו שגיא הוא הצלם שלנו ואין צורך להיפגש עם מישהו אחר. ביום של האירוע היה פשוט נפלא, הוא צלם מקצועי ברמות שלא הכרנו, הרצון שלו להשיג את הפריים הנכון לא משנה מה. אצלו הכל חייב להיות מושלם, היכולת שלו להסתכל בעדשה, ובשנייה הנכונה ללכוד רגע יקר. משחקי האור בצילומים שלו זה לא משהו שכל צלם יודע לעשות. אנחנו מודים לשמים שנפל לנו המזל וגיא היה הצלם בחתונה שלנו. במקרה של גיא אין צורך להרחיב במילים רק תביטו בתמונות שלו ותבינו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הדר ואסף-תמונה
הדר ואסף
הבחירה בגיא אזולאי כצלם החתונה שלנו - הייתה הבחירה הכי חכמה שלנו....!!!
5
02/09/2013

צילום החתונה הוא בעיני אחת הבחירות הקריטיות בתכנון החתונה. נפגשנו עם צלם אחר, ואז חברים שלנו שהתחתנו חודש לפנינו המליצו לנו על גיא - והגענו לפגישה איתו. כבר מהרגע הראשון הרגשנו... ת הכימיה איתו, את הנינוחות והחמימות שיש בו כבנאדם. יש אלפי צלמי חתונות בארץ שלנו, והרבה מהם טובים. גיא הוא מעבר לצלם מקצועי שיודע לתעד רגעים חשובים בצורה איכותית ומושלמת - גיא הוא בנאדם, והוא דואג לכל כך הרבה דברים מעבר לעניין הצילום נטו, במהלך החתונה... פשוט מדהים! הדברים הקטנים שהוא שם לב אליהם ומעיר את תשומת לבם של אחרים או מתקן בעצמו - הם בדיוק הדברים שהופכים אותו לצלם מדהים ששווה כל כך שיהיה חלק מערב החתונה הכל כך חשוב !! הוא יודע להצחיק את הזוג, לגרום להם להרגיש בנוח, ותוך כדי למצוא את הזוויות המושלמות - ובסוף הדרך יש תוצאה מושלמת. ממליצה בחום רב, באמת שאין סיכוי שתצטערו! גם הצלמים שעובדים איתו (רומן היה צלם הוידיאו ואיתי הצלם הנוסף - בחתונתנו) היו פשוט מדהימים, חמודים, נעימים ומקצועיים! כל מילה נוספת מיותרת =)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hen-תמונה
Hen
חן ועידו
5
08/06/2013

התחתנו בערוגות בושם וגיא הפך את האירוע למושלם. על גיא קיבלתי המלצה ומיד תיאמנו פגישה ומשם לא היה כל ספק שגיא הוא בשבילנו. מעבר למקצועיות הבלתי מתפשרת שלו מדובר באדם נעים סובלני... ושכיף לעבוד איתו. כבר בפגישה הראשונה ידע להסביר איך הדברים עובדים, שאל והתעניין ברצונות האישיים שלנו כזוג . ביום האירוע היה תענוג אמיתי, בצילומי הבוקר הייתה אווירה נינוחה גיא והצוות המדהים שלו ידעו להצחיק ולהפיג את המתח ופשוט נהנינו בזכותו. בכל מהלך הצילומים הוא היה קשוב אלינו כזוג והיצירתיות שלו מדהימה!!! כל הצילומים יצר תמונות טבעיות ויפות. במהלך הערב של האירוע לא הפסקנו לקבל מחמאות שהצלם מעולה והיה סובלני כלפי בני המשפחה וכל האורחים שזה מאוד חשוב!!!! בקיצור צלם ואדם כישרוני , מדהים והכי חשוב מקצועי וזמין בכל רגע נתון.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חן-תמונה
חן
צלם מעולה ואיש יקר מאוד
5
06/06/2013

הגענו לגיא לאחר שחברים המליצו לנו עליו, ושמענו רק דברים טובים. כבר כשישבנו איתו בפגישה ידענו שהוא יהיה הצלם שלנו ואנו נעשה הכל בכדי שהוא יצלם אותנו. מעבר לזה שגיא ניחן בכישרון... לום נדיר, מה שמייחד אותו זה האישיות שלו. בכל שאלה שהיתה לנו גיא ענה והיה מאוד סולבני. ביום הארוע הוא הגיע לפני הזמן שקבענו איתו וישב עם בת זוגתי בכדי להתחבר אליה על מנת שהיא תשתחרר בצילומים וכך גם כאשר הוא צילם אותי. באירוע עצמו גיא לא הורגש ועשה את העבודה שלו מבלי שהאורחים או אנחנו נרגיש. התמונות של האירוע יצאו מדהימות וכך גם הסרט. חשוב לציין, גם לאחר החתנוה גיא היה זמין וייעץ לנו בכל שאלה שנדרשנו אליה. הרוגע והשלווה שגיא מקרין היא זאת שקנתה אותנו. הכרנו בן אדם נדיר וצלם מוכשר. גיא תודה לך על הכל. ולכל המתחתנים, מזל טוב ואנו ממליצים בחום רב על גיא כצלם האירוע שלכם לא תתאכזבו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Onit-תמונה
Onit
החתונה של מאור ואונית
5
28/05/2013

כל חתן וכלה צריכים צלם שידע להוריד מהם מתח ולגרום להם לחייך שעה קלה לפני החופה, וגיא פשוט א-ל-ו-ף!!! היחס האישי שקיבלנו כבר בפגישה הראשונה לא הותיר צל של ספק שזה הצלם שאנו רוצים... ליום האירוע שלנו!! ואכן הוא הוכיח לנו ביום האירוע רמת מקצועיות שאין כמוה: קבענו שעה, מגיע הרבה לפני, הכל בחיוך, הכל רגוע, מצליח לשחרר מאיתנו צחוק אמיתי ולא רק לחץ והתרגשות.. הצילומים שלו ברמה שאין לתאר, טבעי, חד, עם זווית ראייה לתמונות ייחודיות ומקסימות!! הגיע עם צוות צלמים מקצועיים ומדהימים באישיות ובנכונות לעזור לנו שהיום הזה יונצח בדיוק לפי ראות עיננו! אנחנו ממליצים בחום על צלם ברמה אדירה!!! קסם של בחור, אישיות מדהימה והכי חשוב שידע איך להנציח את הרגע באופן היפה והמקצועי ביותר!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים