וודינג סטור Wedding Store - אטרקציות לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantEventWhereWhereSpecialattractionsDesignmy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

וודינג סטור Wedding Store

1700-552424
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אטרקציות, מתנות לאורחים

  • אטרקציה
  • בלונים

וודינג סטור Wedding Store

קצת על העסק

איך מגיעים לוודינג סטור Wedding Store

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

וודינג סטור Wedding Store - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

26 חוות דעת על וודינג סטור Wedding Store

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
mortem-תמונה
mortem
מעולים!
5
25/05/2014

מגוון ענק של גימיקים איכותיים לרחבת הריקודים, מחירים נוחים, שירות יוצא דופן ומשלוח עד הבית – צריך יותר מזה?! באירוע החתונה שלנו רצינו למלא את הרחבה בשלל גימיקים צבעוניים, תוך... רת קונספט אחר בכל אחד מסבבי החלוקה. יצרנו קשר עם ניר מוודינג סטור ובהמלצתו הרכבנו חבילה מגוונת ומרהיבה. האורחים "חטפו" את האביזרים, האווירה הייתה מחשמלת והתמונות – אין מילים... השירות שקיבלנו מניר היה יוצא דופן ברמתו – אישי, מקצועי, יצירתי, אמין וזמין בכל עת. כמובטח, המשלוח הגיע במהירות רבה וכלל את כל הפריטים שהוזמנו ללא דופי. פשוט, נעים ונוח! ממליצים בחום על וודינג סטור ועל ניר המקסים!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ohad and naomi-תמונה
Ohad and naomi
אחלה אחלה שירות
5
19/02/2014

התחתנו אתמול ועוד היום היה חשוב לנו לציין את האביזרים לחתונה שהרימו את האירוע שלנו דברים מיוחדים וחדשים שגרמו לכולם להתלהב. אנחנו לקחנו גם מהחנות זרים מתחרה לילדות היה... ות היה ללא דופי ומקצועי. הכל באיכות מעולה ופשוט עשה את הערב!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Davide-תמונה
Davide
אחלה שירות
5
24/12/2013

קנינו באתר שלהם כפכפים לרחבת הריקודים וכיפות לחופה, היה ממש קל לבצע את ההזמנה, והפריטים הגיעו מאוד מהר. ממליץ לקנות מהם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לילה טוב-תמונה
לילה טוב
גימיקים לרחבת הריקודים
5
22/12/2013

אם אתם מחפשים שיעשה לכם אחלה של חתונה תקנו בחנות וודינג סטור חיפשתי מקום שיכול לעזור בעצם לצמצם לי את החיפושים אחרי שטויות במחיר נורמלי ושיבוא בחבילה אחת אחרי גלישה קצרה באינטרנט... מצאתי את האתר הכי מושלם!!!!! ההזמנה הייתה קצרה ויעילה ונעימה דרך האינטרנט אישור אשראי בטלפון עם מוטי שהיה זמין בכל שניה של שאלה ובקשה . תוך שניות קיבלתי מענה ובסוף הגיעו מוצרים ארוזים שמורים במצב מצויין !!! יש לי עדיין זמן לחתונה ובטוחה שעוד אקנה שם עוד דברים משלימים לחתונה מעולה מעולה מעולה!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shiri-תמונה
Shiri
תותחי על!!
5
20/12/2013

אני חייבת לציין שזו לא פעם ראשונה שאני מזמינה מוודינג סטור, אלא שלישית ולא אחרונה בהחלט זה התחיל ב 5.8 בחתונה שלי ובגלל שהייתי מרוצה כל כך אז גם בעוד 2 חתונות של חברות טובות חודש... אחרי וחודשיים אחרי. ניר המנהל יודע להתאים לכל אירוע בדיוק את מס' האביזרים שצריך ואת סוג האביזרים. הוא והצוות שלו תותחים ולכן בכל חתונה של חברים אני אחראית על האביזרים , כי יש על מי לסמוך בוודינג סטור! ממליצה בחום מבחינת השירות, המחיר והאיכות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים