דיג'יי- dj- so - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
054-3006974
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, הרכב מוזיקלי

קצת על העסק

איך מגיעים לדיג'יי- dj- so

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

דיג'יי- dj- so - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

21 חוות דעת על דיג'יי- dj- so

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
orush.s-תמונה
orush.s
ההחלטה הטובה ביותר שעשינו!!!
4
12/05/2015

אני רוצה להמליץ מכל הלב על הזוג הכייפי הזה, זרמו אתנו, הבינו את הקהל תוך כדי המסיבה, אנשים לא רצו לרדת מהרחבה. היה כיף גדול לעבוד אתכם יהיה ערב מוצלח בעיקר בזכותכם. ממליצה בחום... באהבה. מליון חיבוקים, היתה חתונה מושלמת.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ella-תמונה
Ella
החתונה של אלה ומיכאל
5
03/10/2014

הגענו לשי ודובב דרך חברים קרובים שלנו ואנחנו לא מתחרטים לשניה! כבר מהפגישה הראשונה, קלטתם אותנו והבנתם מה אנחנו רוצים בחתונה.... המוזיקה היתה מקפיצה כיפית ושמחה! התאימה לכל הקהל... שלנו, כולם רקדו כל הערב בלי הפסקה.... נהננו מאוד!!!

הוספת תגובה
Ela-תמונה
Ela
SODJ - שי ודובב - ה-בחירה שלנו!!!
5
23/09/2014

צמד ה-תקליטנים שי&דובב ! מהרגע הראשון שבחרנו בהם היינו מרוצים ושמחים על הבחירה, הם זרמו על סגנונות המוזיקה שרצינו, עמדו בזמנים, בחתונה עצמה המוזיקה הייתה לבקשתינו ולא "מה שבא... ם" שזה היה חשוב מבחינתנו, חייכו במהלך כל הערב והקפיצו את הקהל עד הרגע האחרון!..המחיר היה הוגן מאוד ביחס לשוק!וכמובן שי הם עצמם נחמדים ומצחיקים מאוד :) ממליצים מאוד!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Meitar-תמונה
Meitar
שי ודובב המדהימים!
5
12/05/2014

שי ודובב היו אחת הבחירות המושלמות שלנו!! זה כיף לבחור בעל מקצוע שאתה מרוצה ממנו מההתחלה עד הסוף. את שי ודובב הכרנו דרך חברים, סגרנו איתם אחרי שהם הקסימו אותנו באופן אישי, הבינו... ת הסגנון שלנו, רשמו את כל הבקשות שלנו וחשבו איך אפשר להתאים את האירוע כמה שיותר אלינו. הפגישות הכייפיות אצלנו בבית עם כל הציוד שלהם, הבחירה של השירים ומיליון ואחת הצעות שלהם לגבי השירים העיקריים (חופה, סלואו וכאלו) עד שבסוף בחרנו היו רק ההתחלה של הכיף, עד לאירוע עצמו שקשה להסביר במילים כמה מושלם היה!! הרחבה הייתה מפוצצת כל הערב, כמעט שלא היה מקום לזוז, המוסיקה הייתה מגוונת והרגיש כאילו הם יודעים בדיוק מה כולם רוצים לרקוד! נהנינו מכל רגע!! אחת ההמלצות שהכי כיף לכתוב :) מומלצים בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רוחן-תמונה
רוחן
חתונה של חן ורמן
5
15/04/2014

כבר בפגישה הראשונה והקצרה עם שי ודובב, הם מצאו חן בעינינו וידענו שמצאנו את מה שחיפשנו לחתונה מדובר בצמד מקסים ומקצועי ביותר. היו קשובים מאד לבקשותינו ועזרו בכל בקשה, קטנה... גם הפגישה "הגורלית" בה בחרנו שירים וקו מסוים של שירים לחתונה עברה ממש בכיף. הייתה בינינו כימיה ממש טובה. היה לנו קהל מעורב והיה חשוב לנו לשלב שירים ברוסית שיתאימו לחלק הרוסי שבקהל. שי ודובב דאגו לשלב את השירים המתאימים בתזמון הנכון כך שגם הקהל הלא-רוסי קפץ ורקד בשירים שהיו ברוסית וההפך. התחתנו בשישי בצהריים והיו לנו חששות שהחתונה תיגמר מהר מדי ושהאורחים לא ירקדו וישותללו כמו בחתונות בערב. בזכותם החתונה הייתה מדהימה ומעבר לכל הציפיות שלנו! כל האורחים לא הפסיקו לרקוד עד כניסת השבת :) היו להם אנרגיות מטורפות והם בעצמם רקדו והקפיצו את כל הרחבה. גם אחרי החתונה לא הפסקנו לקבל מחמאות על שי ודובב. דבר נוסף שהוא לא פחות חשוב בעיננו: הם אנשים מדהימים שפשוט כיף לעבוד איתם! מחכים לראות אותם כבר בשמחות הבאות :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים