גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית

053-6130450
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה

  • שירותים
  • איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

33 חוות דעת על גילי שני מאפרת ומסרקת מקצועית

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
לירון-תמונה
לירון
המלצה על איפור ושיער של גילי שני
4.5
01/01/2017

אל גילי הגעתי לאחר המלצה ממאפרת שהייתה תפוסה. כבר בניסיון הבנתי שבחרתי טוב, גילי ישר הבינה מה אני אוהבת. ביום החתונה גילי הגיעה אליי למקום ההתארגנות והעברנו כמה שעות של כיף, גילי... מאד נעימה ומאד מקצועית! הייתי עם האיפור והשיער משעות הצהריים המוקדמות עד שעות הלילה המאוחרות והאיפור לא ירד בכלל והשיער נשאר יפה בדיוק כמו בתחילת היום! ממליצה עליה בחום, לא תצטערו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yulia-תמונה
Yulia
ממליצה בחום על גילי!
4.8
05/10/2015

ממליצה מאד על גילי! גילי עשתה לי את האיפור והשיער ביום החתונה. כל התהליך (ניסיון מלא + יום החתונה) עבר בצורה חלקה, גילי מאד נעימה, כיף לבלות את בוקר החתונה עם מישהי כל כך מרגיעה... וקלילה. האיפור היה עדין (כמו שרציתי) והחזיק מעמד יפה כל היום, כנ"ל גם השיער (אסוף טבעי). היא פגעה בול בסגנון שחיפשתי- כמה שיותר עדין וטבעי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Chen-תמונה
Chen
גילי אלופה!
4.8
02/08/2015

שמחתי להכיר את גילי ולהנות מהשירות שלה, החל משיחת הטלפון הראשונה, דרך פגישת הניסיון ועד ליום החתונה עצמו. גילי השרתה לכל אורך הדרך אוירה נעימה, מקצועית ומרגיעה והפכה את החוויה... יפית! מעבר לכך אהבתי שהיא דאגה לאפר את המלוות ואותי בצורה שתתאים לכל אחת ותגרום להרגשה נוחה וטבעית. פשוט מדהימה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shai-li-תמונה
Shai-li
נהניתי מכל רגע
5
24/03/2015

לגילי הגעתי אחרי שקיבלתי המלצה ממעצבת השמלה שלי (ורד גלעדי המקסימה). מההתחלה ידעתי פחות או יותר מה סגנון האיפור שאני מחפשת - פשוט יחסית, נקי, עם עיניים מודגשות. הפגישה עם גילי... יתה מצוינת (למרות שהייתי לחוצה בזמן לצערי), והיא הראשונה והאחרונה שנפגשתי איתה. הראיתי לה מספר תמונות, היא נתנה את חוות דעתה המדויקת ויצאנו לדרך עם פגישת הניסיון. מעבר ל"וואו!" קשה לי להרחיב :) גם כל מי שראה אותי לאחר הפגישה אמר שגם האיפור וגם השיער נראים מדהים. אני גרה בנהריה, וגילי הגיעה ביום החתונה עד אליי - בדיוק בזמן ועוד הייתה לנו הפסקה לפני שהצלמים הגיעו כדי לנוח קצת ולפטפט. גילי לא התרגשה כשביקשתי ממנה לשנות פה ושם מעט דברים, ומעבר לכך פשוט הפקדתי את הכל בידיה כי סמכתי עליה במאת האחוזים. הכל יצא כל כך יפה, שכשאני מסתכלת על התמונות עדיין קשה לי להאמין שזו אני! האיפור החזיק כל היום, עד לרגע בו הייתי (לצערי) חייבת להסיר אותו. גילי גם ציידה אותי בשקית קטנה לטאצ'אפים, למרות שלא הייתי זקוקה לה כי האיפור והשיער החזיקו במשך כל היום. תודה רבה גילי!! שמחתי להכיר אותך ואמשיך להמליץ עליך לכל מי שרק ישאל :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
talinu-תמונה
talinu
גילי המלכה!
5
23/12/2014

פגשתי את גילי בהמלצת מעצבת השמלה שלי. מהמפגש הראשון התחברתי אל גילי. היא נינוחה, מקצועית ובתור בחורה שלא מתאפרת הרבה היה לי מאוד קל לסמוך עליה. ביום החתונה גילי עשתה לי את השיער... והאיפור. השמלה שלי הייתה די סגורה באזור המחשוף אז החלטנו שהשיער יהיה אסוף וגילי הצליחה בקסם להוסיף נפח לשיער הקצר שלי ולשלב בו את הפרחים שרציתי. האיפור היה קליל ומושלם והכל התאים כל-כך לשמלה ובעיקר לי ולאופי שלי. גילי, גרמת לי להרגיש הכי יפה בעולם! תודה ענקית ונשיקות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים