עיצוב שיער רמי - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

עיצוב שיער רמי

053-9427535
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, סלון כלות, איפור ניסיון, מגיע/ה עד אליך

עיצוב שיער רמי

קצת על העסק

  • 053-9427535

    מספר מקשר
    זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
  • מספרי טלפון נוספים
  • היובל 4, רעננה

איך מגיעים לעיצוב שיער רמי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

עיצוב שיער רמי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

32 חוות דעת על עיצוב שיער רמי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
daniel9gag-תמונה
daniel9gag
אחלה שירות ותספורת
5
15/07/2019

ממליץ בחום, שירות מצוין, שמח על התספורת וגם המחיר לא יקר

איכות
זמינות
הוספת תגובה
Eynat-תמונה
Eynat
תסרוקת לכלה
5
27/06/2013

רמי בעל ידי זהב וכישרון מיוחד! קלע לטעמי ולאופי שלי בתסרוקת הנסיון הראשונה! הביצוע ביום החתונה היה מושלם! ראשית, אנשי הסלון מתמסרים כמעט לחלוטין להכנת הכלה ומלוותיה. התסרוקת... תה מאד נוחה והחזיקה מעמד לאורך כל היום - שרדה צילומים בשמש וריקודים וקפיצות - שום דבר לא זז! יעל המאפרת, מתוקה אמיתית, גם ידעה להקשיב לי ולמה שאני רוצה והנפיקה תוצאה מושלמת - הכי חשוב היה לי להיראות "אני" ושבעלי יחשוב כך גם וכך היה! גם כאן האיפור החזיק מעמד בצורה מושלמת - חברים אמרו כי טרם נתקלו בכלה שנראית כל כך טוב בסוף האירוע :) חברים נחמדים יש לי! כולם היו כל כך נעימים וכל כך התרגשו בשבילי וכמובן זכו לחזות ברגע המפגש. הייתה לי חוויה נפלאה. היום התחיל שם והתחיל בצורה נעימה וכייפית - הייתה זו התחלה של יום קסום..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אפרת שחיבר-תמונה
אפרת שחיבר
עשו לי את החתונה!
4.8
12/03/2013

איך שהגעתי בבוקר החתונה שלי כבר התחילו בלשמח אותי ולחגוג מצד אחד אבל גם להרגיע אותי מצד שני. רמי עבד במקצועיות ומהירות והתסרוקת שלו לא התפרקה בכלל! כל הערב השיער שלי נראה כמו... אתי מהמספרה אבל בלי התחושה שקיבעו לי אותו והוא לא טבעי. יעל הייתה מקסימה, קשובה והלכה עם הראש שלי. כשעשינו את הנסיונות היא הייתה כנה לגבי מה מתאים לי ומה לא והיא סופר מקצועית. כמובן שגם האיפור נשאר איתי כל הערב (גם אחרי למעלה מחמש מאות נשיקות...)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רמי ויעל-תמונה
רמי ויעל
היתיחסות אישית וקשר חם!
4.5
25/02/2013

אני מכירה את רמי מלפני הרבה שנים... גם הייתי אצלו בחתונה של ביתי ( גם היא הייתה )ועכשיו כשהיגיע הרגע של החתונה של בני לא התלבתתי דקה והלכתי גם אליו. הבן אדם סימפטי, מצחיק ברמות ,... מקצועי,מתייחס מדהים וכך גם הצוות שלו. התסרוקת הייתה בדיוק מה שרציתי, אלגנטית, מיוחדת ומחמיאה.כמו כן, אימה שלי ואחותי שגרות בחו"ל, שבאו במיוחד לחתונה, גם היו אצלו וקבלו שירות מהצוות הנהדר והמקצועי שעשו הכל כדי שירגישו בנוח למרות הקשיי בשפע עברית. מומלץ ללא ספק!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענתמנשרו-תמונה
ענתמנשרו
רמי ויעל
4.5
02/02/2013

רמי ויעל היו מקסימים. רמי היה מאוד מקצועי, חם ואדיב. הוא ידע לשלב בין הרצונות הטעם האישי שלי לסוג שיער שלי. האווירה במספרה הייתה חמה וכיפית. יעל הייתה נהדרת. האיפור היה מותאם... עם שלי. בתור אחת שבקושי מתאפשרת יעל התאימה לי איפור סולידי ועדיין חגיגי. ממליצה בחום על רמי ויעל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים