פנסו יוסי סטודיו לצילום - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

פנסו יוסי סטודיו לצילום

052-2822392
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • סטודיו, קליפים, רחפן, טראש, זוגיות

  • עיצוב אלבום
  • דיגיטלי

פנסו יוסי סטודיו לצילום

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

פנסו יוסי סטודיו לצילום - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

24 חוות דעת על פנסו יוסי סטודיו לצילום

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Chen-תמונה
Chen
אין ספק מדהים כזההה!
5
08/11/2017

יוסי המדהים כמה אהבה, נתינה, שם לב לכל פרט קטן. דואג לא להפריע לאורחים ומצד שני לא לתת לזה לפגוע באיכות הצילום עוזר ותומך ביום המדהים הזה נותן הרגשה כאילו החבר הכי טוב מלווה... לם אותך באותו יום אדם מקצועי, מיוחד, עם זויות צילום מדהימות הצוות שלו פשוט מקסים לא זזים מהחתן כלה ומהרחבה נותנים מכל הלב לאורך כל הדרך! ועל התמונות והוידאו בכלל אין מה לדבר! אלוףףףף! אוהבים אותך יוסיי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ortal-תמונה
Ortal
יוסי יא קסם !!!!
5
04/07/2014

יוסי פנסו, עומר ומוטי צוות של אלופים!! תודה רבה על שליוויתם אותנו ביום מיוחד זה. לא יכולנו לבקש תיעוד מדהים מזה, יחסי אנוש על גבול החברים הכי טובים, על שהזכרתם לנו לחייך :))))) ,... על הלוקיישנים המדהימים.. אין ספק שתמונה אחת שווה אלף מילים אך במקרה הזה אלבום אחד שווה מלאנתאלפים חיוכים, מקצועיות, הבנה וחוויה בלתי נשכחת! שמחים שבחרנו בך!!!! אורטל ואמיר 30/6/2014 .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adi nim-תמונה
adi nim
אין עליך
5
30/06/2014

צלם מצוין, נעים, נוח, מרגיע וגורם ליום להיות קליל ונעים. יוסי השרה אווירה נעימה ואם קצת הייתי בלחץ ישר הרגיע וגרם לחיוך לעלות. יוסי היה נעים ונתן הרגשה כאילו הוא לא שפ אבל איך... רמנו את הראש או היינו צריכים אותו, הוא ישר היה שם!! זה בדיוק מה שרצינו, הוא זרם איתנו ועם הרעיונות שלנו ואפילו הצליח לגרום לנו להצטלם.. מה שאנחנו לא כ"כ אוהבים :) הוא עשה את זה בנעימות שא אפשר היה לסרב.... ובעיקר הכל היה כבר מוכן 3 ימים אחרי האירוע... אין עליך יוסי!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Orly-תמונה
Orly
חתונה אורלי ומשה
5
16/03/2014

היינו אצל מספר נותני שירות עד שהגענו ליוסי, וברגע שפגשנו את יוסי החלטנו פה אחד שאנחנו רוצים אותו איתנו!! המקצועיות, השירות, היחס האישי לאורך כל הדרך הרגיעו אותנו וגרמו לנו לסמוך... על יוסי ב 100% וביום החתונה גילינו שלא טעינו!! יוסי והצוות המנצח שלו הביאו איתם כ"כ הרבה מצב רוח, דאגו להכל באותו יום ולא השאירו לנו מקום לדאגה !! החיבור האישי שהיה לנו עם יוסי רק הוסיפה על כל אלה!!! תמונות הנוף שיצאו אדירותתתתת - ואת זה אומרת בחורה שלא אוהבת להצטלם :) אין צורך לחשוב פעמיים!! אנחנו לוקחים את יוסי איתנו להמשך הדרך !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Mor-תמונה
Mor
על איכות לא מתפשרים- יש רק הזדמנות אחת לתעד את היום הזה
5
02/02/2014

במילה אחת WOW ! אין דרך לתאר במילים אמן כמוך! אתה והצוות המדהים שלך גרמתם להפיג את כל הלחץ. כל דקה במחציתכם זרמה בכיף ובהנאה עצומה. אין אורח שלא פרגן על תמונות הנוף, על היחס... ם במהלך האירוע ועל זה שהייתם שם תמיד כדי להנציח זיכרונות שלא ישכחו! אתה אחת ה-בחירות הנכונות שעשינו! אדם הגון, ישר ומקצועי! ממליצה לכל כלה שרוצה לשדרג את האירוע שלה ולהפוך אותו למהנה ואיכותי! תודה שהפכתם את היום שלנו לחלומי!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים