פלורה שמלות כלה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

פלורה שמלות כלה

077-7003035
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות

פלורה שמלות כלה

קצת על העסק

איך מגיעים לפלורה שמלות כלה

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

פלורה שמלות כלה - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

71 חוות דעת על פלורה שמלות כלה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
naamg.2-תמונה
naamg.2
פשוט מושלם!
5
15/05/2023

איזה תהליך מדהים עברתי עם השמלה - בזכות כל אחת ואחת מצוות פלורה! הרגשתי הכי יפה שיש מהרגע הראשון שמדדתי את השמלה ועד הרגע שהורדתי אותה אחרי החתונה! לא רציתי להחליף אותה לשנייה!... בנות כל כך מקצועיות ונעימות שהחוויה פשוט הייתה מושלמת!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adinakar26-תמונה
adinakar26
מושלם!!
5
16/04/2023

נשות פלורה המדהימות! תודה על הגשמת חלום, השמלה הייתה מדהימה ומעבר לכל הציפיות שלי. לא הפסקתי לקבל מחמאות ואני הרגשתי מדהים בשמלה. הליווי לאורך כל הדרך היה במקצועיות אדירה,... ת והקשבה. והתוצאה בסוף הייתה בול! תודה❤️

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
גולש-תמונה
גולש
המקום לעשות בו שמלה!
5
19/11/2018

שמלות מושלמות!! כל שמלה שם מדהימה בפני עצמה! השמלה שבחרתי נתפרה מאפס ויצאה פשוט מושלמת וגרפה אלפי מחמאות! השירות שם מדהים! כל פעם שהגעתי נהניתי להיות שם! עשו בדיוק מה שרציתי... ה הכי מקצועית שיש!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Lihi-תמונה
Lihi
האחת והיחידה
4.8
12/11/2014

כשחיפשתי שמלת כלה היה לי מאוד קשה למצוא, בכל מקום זה לא בדיוק היה זה, הבד היה כבד מדי, הסגנון לא לטעמי, המחיר גבוה מדי ועוד שפע של סיבות אחרות. שמעתי על פלורה מחברה שלא הספיקה... לל ולפאר אותה והחלטתי ללכת לבדוק (יחסית לא לגמרי התחברתי לדגמים באתר אינטרנט) אבל מרגע שראיתי את השמלות עלי כבר ידעתי שזה יהיה המקום... עוד המשכתי לחפש אבל חזרתי שוב ושוב לפלורה עד שבסוף הצלחנו להרכיב יחד עם מירית (נותנת השירות) אז השמלה המושלמת בשבילי. צמודה אבל לא מגבילה, אוורירית אבל מבדים יפים ואיכותיים. חושפנית אבל במקומות הנכונים... בקיצור, בדיוק כמו שרציתי. לאורך התהליך של בניית השמלה התופרות הקשיבו לכל דבר קטן גם ברמת הפרח ברקמה ויותר צמוד או פחות צמוד באזור הבטן, הירכיים, הישבן ונתנו לי יחס מצויין! בסוף התוצאה הייתה מדהימה! בדיוק כמו שרציתי, קיבלתי המון המון מחמאות והשמלה החזיקה מעמד ביער, שדה, פרדס, אפילו שהיא נתפסה לי בענפים ובעץ (הצלטמנו גם ליד ארווה) היא לא נקרעה ושום דבר לא זז... בקיצור מושלם!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נבי-תמונה
נבי
החנות של פלורה היא מספר אחת!!!
5
10/11/2014

אני רוצה להמליץ בחום על החנות של פלורה!! שם מצאתי את שמלת חלומותיי, היא הייתה פשוט מושלמת עבורי! אני רוצה להודות לרינת ומיריתי המקסימות ולכול צוות התופרות- על הסבלנות ההשקעה... ול התשומת לב. פשוט ממולץ- כי היא הכי טובה שיש!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים