לימור בן יוסף - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

לימור בן יוסף

053-9369835
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות, אביזרים לכלה

לימור בן יוסף

קצת על העסק

איך מגיעים ללימור בן יוסף

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

לימור בן יוסף - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

19 חוות דעת על לימור בן יוסף

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
שמלה מהאגדות
5
18/11/2019

אם היה אפשר לדרג אותה 10 כוכבים אז זה בהחלט שם!! כמה רמות מעל כולם! באכפתיות, באיכות הבדים, בביצוע לפי החלום שלנו, באדיבות, בליווי... אין מילים לתאר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אור-תמונה
אור
לא עוד סתם מעצבת שמלות!
5
05/08/2018

אני לא מרבה לתת ביקורות, אבל יצא לי הפעם לפגוש כמה ספקים שפשוט שווים את הפאוז הזה מהיום כדי שאנשים באמת יזכו לחוויה ויחס שהוא פשוט מעל ומעבר. ללימור הגעתי אחרי מעבר למשהו כמו 6... עצבים, הגעתי אליה מבלי לדעת מהיא שמלת חיי, רציתי להרגיש כלה אבל מאוד פשוטה. כבר במפגש הראשון עם לימור ורייצל היה לנו וייב מטורף, כזה זורם,כן ואימיתי. לימור נתנה לי הרגשה כלכך בטוחה פשוט עצמתי את עיני ונתתי לה את כל היד לעשות מה שהיא חושבת לנכון. היא קראה אותי בול. לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה! אין לי דרך להודות להן על כל היחס שהן נתנו לי זה הרגיש כמו משפחה! לימור אני אוהבת אותך! תודה על הכלללללללל ועל הלב הענק שלך!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yifati-תמונה
Yifati
PERFECTION
5
30/03/2018

במילה אחת - פרפקציוניסטית! מלאת אכפתיות, ולב פשוט ענק. ביחד עם רלי ידעה מיד למצוא את השימלה המושלמת עבורי ולעשות את ההתאמות בצורה כל כך מקצועית ומדויקת. לאורך כל היום, הצילומים,... החופה, הריקודים - שום דבר לא זז, הכל הרגיש נוח וטבעי בכל רגע. מדהימה ושווה כל שקל להשקעה, עד היום לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yonatmoshe-תמונה
yonatmoshe
לימור בן יוסף- מספר אחת!
5
02/07/2017

אחרי מסע חיפושים אחר מעצבת השמלה שלי, הגעתי אליה, אל לימור. ישר, ברגע הראשון שהסברתי איך אני רואה את השמלה שלי, לימור וראקל, הביאו לי כמה אופציות שכבר מתוכן התאהבתי באחת. לא... י כי התלבטתי- כמו כל כלה! רציתי להיות בטוחה וסגורה שלקחתי את המקום הטוב ביותר ושיעשה אותי הכי יפה, הכי מושלמת ללא ספק ושתהיה שם עבורי. הגעתי לאחר כמה ימים שוב לסלון של לימור. שם כבר הייתי בטוחה! הצוות נתן שירות מדהים, חם ואוהב. לימור ליוותה אותי בכל מדידה, בכל קבלת החלטה, הראתה לי כמה שיותר אופציות, לא תפרה עד שלא הייתי בטוחה, התלבטה, חשבה ובעיקר הייתה שם עבורי! ואיך לא לציין את הצוות המדהים שלה שביחד נותן את התחושה הטובה ביותר! את מגיעה לבית, למשפחה ויודעת שאין סיכוי שתצאי משם ביום חתונתך- לא מרוצה! אפילו לדבר הכי קטן. לימור הייתה בכל רגע נתון ביום החשוב בחיי- באיפור, בשיער ובכלל.... אז אני רוצה להודות מקרב לב, על כך שגרמתם לי להרגיש נסיכה, לא רק ליום אחד, אלא לתקופה! אז תודה רבה ל: גילי, בר, ראקל, עינת, איה, אלון, אולגה וגילה... וכמובן תודה ענקית ללימור! ממליצה בחום!!!!!!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
חני גדפקר-תמונה
חני גדפקר
הכי יפה שיש
5
28/06/2017

אצל לימור בן יוסף אפשר למצוא הכל מהכל! אנשים מדהימים צוות מעולה מבחר שמלות לפי בחירה אישית מקצועיות הבנה תמיכה..\nאין מספיק מילים כדי לשבח את לימור ואת כל הצוות שלה..אין מקום... ר מומלץ מהסטודיו הענק של לימור.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים