רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור

052-2702205
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, סלון כלות, איפור ניסיון, מגיע/ה עד אליך

  • מחיר לאיפור
  • 200 עד 1000 ₪

  • מחיר לשיער
  • 100 עד 500 ₪

  • מחיר לאיפור ושיער
  • 1000 עד 2000 ₪

רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור

קצת על העסק

איך מגיעים לרויטל טובול - אומנות השיער והאיפור

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

13.11.2016

מה תבחרי - צמות או גוונים ירוקים?

עיצוב שיער כלות חורף 2017

רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

37 חוות דעת על רויטל טובול - אומנות השיער והאיפור

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
רייצ'ל-תמונה
רייצ'ל
שיער ואיפור מהמם!!
5
28/04/2017

רויטל עשתה לי שיער ואיפור לחתונה של ב6 לאפריל. היא הייתה נעימה ונחמדה ועשתה עבודה מעולה הרכשתי כמו נסיכה בזכותה!! ממליצה עליה בחום

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inbal-תמונה
Inbal
תודה רבה מכל הלב
5
10/10/2016

את רויטל אני מכירה כבר הרבה שנים, אחרי כל כך הרבה ספריות שהחלפתי בחיי, רק אצלה נשארתי!! יש לרויטל את היד, העין והכישרון תמיד לעשות את הקו הנכון שהכי מחמיא. מעבר לכך אצל רויטל... ושה היא תמיד שאת מגיעה לתוך משפחה- החום, השמחה, הרגישות, ההכלה והפתיחות הם חלק מהקסם והאישיות הכובשת שלה. כשהגיע האירוע הגדול, היה לי ברור שרק על הידיים שלה אני סומכת ושהאווירה הטובה והחיובית שרויטל משרה זה מה שארצה לפתוח אתו את היום המרגש הזה. המחמאות על השיער והאיפור לא הפסיקו כל האירוע!! גם האנשים הכי קרובים לי היו המומים כמה יפה האיפור והשיער- רויטל ידעה להדגיש בעדינות ובאופן מחמיא את תווי הפנים כך שהרגשתי הכי יפה והכי טבעית (מה שהיה בשבילי חשוב) והעיצוב של השיער היה מעבר למה שדמיינתי- הכל היה מושלם. תודה ענקית גם לאולגה שעובדת עם רויטל שתמיד שם בשביל לעודד לתת עצה טובה וליוותה אותי גם ביום המרגש (וגם מלווה תמיד). מגיעה לשתיכן תודה ענקית מכל הלב ואני רק יכולה להבטיח שמי שתגיע אליהן תודה על כל רגע.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shira-תמונה
Shira
איפור לחתונה
5
09/10/2016

אני ממליצה בחום על רויטל טובול והצוות המקצועי שלה. במקום שררה אווירה חיובית ועליזה וההתארגנות היתה זריזה ויעילה. סמכתי בלב שקט על רויטל המקצועית והיצירתית ואכן קיבלתי אינסוף... ות על האיפור והשיער שלי בחתונה. המלוות שלי היו מרוצות מהיחס האישי והאווירה ונראו נפלא. לסיכום, אני כבר יודעת אצל מי אעשה את האיפור ועיצוב השיער בחתונה המתקרבת של אחי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Michal-תמונה
Michal
רויטל- אכן אומנית השיער והאיפור!!
5
27/07/2016

רויטל אישה מקסימה, היא סיפרה אותי לחתונה של אחותי לפני שנים, ומאז אני ואימי מסתפרות אצלה. כשהחלטתי להתחתן היה לי ברור שאבחר בה!! רויטל היא כמו אחות גדולה..ולמרות שבחרנו להתחתן... דבר, היא הגיעה, ופשוט לא שמתי לב שהזמן עבר. בכייף, קלילות, הרבה חום ואהבה, השרתה רוגע והיתה מקצועית מאוד, עשתה לי תסרוקת מקסימה ואיפור פשוט ויפה שמתאים לי. גם את אימי והאחיות היא סידרה ולכל אחת התאימה בדיוק את מה שרצתה. אין על רויטל, היה תענוג ואני ממליצה עליה באהבה גדולה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
hiladery-תמונה
hiladery
אין על רויטל והצוות שלה!
5
21/07/2016

הגעתי לרויטל דרך חוות דעת והמלצות, משם הגעתי לדף הפייסבוק שלה וכבר דרך התמונות ראיתי שהיא יכולה לתת לי בדיור את מה שאני מחפשת לאיפור ושיער בחתונה שלי, עדין, מקצועי ויפה. כבר... ה הראשונה איתה סגרתי (ללא ניסיון), ובהמשך הוספתי גם את המלווה שלי. יום לפני החתונה היא אמרה לי בדיוק מתי לבוא, עם מה לבוא ואיך לבוא. למרות שהחתונה הייתה בשישי והשעה שבה הגעתי אליה הייתה מוקדמת מאוד, רויטל קיבלה אותי ואת חברה שלי עם אנרגיות מעולות שהרגיעו ישר את הלחץ שקמתי איתו. הרגשתי שלמרות שהיא לא מכירה אותי, היא מתאימה את השיער והאיפור ממש לאופי שלי. הייתי ממש ממש מרוצה מהתוצאה וכך גם בעלי :) ממליצה בחום על רויטל!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים