אולמי דניאל - אולמות אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-7101578
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • אולם

  • קונספט
  • עסקי, קטן ואינטימי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 200-550

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר, כשר למהדרין

אולמי דניאל - אולמות אירועים

אתם יכולים לעצור, אין טעם לחפש גני אירועים ואולמות נוספים. אולם דניאל באור יהודה הוא הבחירה הטבעית עבורכם. עם מיקום נוח, עיצוב יוקרתי ומודרני, תפריט עונתי מרשים ומושקע וצוות מקצועני שמתקתק את העבודה, כל אירוע הוא הצלחה. באולם דניאל תוכלו ליהנות מקומת פנטהאוס בגג שמתאימה לקבלת פנים, אולם אירועים מעוצב ויוקרתי בהתאם לתכנון ארכיטקטוני קפדני, קומת ביניים מרשימה למנוחה והתרגעות ואווירה כוללת של יוקרה, מודרניות, אקסלוסיביות וטעם מעודן. התפריט של אולם דניאל מצטיין בטעמי איכות ויוקרה בהתאם לעונות השנה ומספק לאורחים חוויה קולינארית אמיתית. אולם דניאל, הבחירה הטבעית עבורכם.

אירועים עסקיים

כורסאות העור המפנקות בקומת הביניים, פינות הישיבה בקומת הפנטהאוס, העיצוב היוקרתי והמודרני באולם האירועים של דניאל, והתפריט המשגע - כל אלה הופכים אותו לאולם כנסים שמתאים לאירוע עסקי הבא שלך.

איך מגיעים לאולמי דניאל

;

אולמי דניאל - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

15 חוות דעת על אולמי דניאל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Ofek-תמונה
Ofek
בת מצווה אופק סדון
5
24/10/2013

כל מהלך האירוע התנהל על הצד הטוב ביותר אפילו מעולה אוכל ברמה של 10 ומעלה והשרות של צוות האולם מעולה ומעלה זה היה אירוע בלתי נשכח אפילו עד היום עדיין מדברים רק בטוב על איכות... לם האוכל וצוות הניהול שבראשו עומד צדוק ישר כח ותודה על הערב הנפלא ממשפחת סדון פיני רונית והילדים

הוספת תגובה
דורית ושלומי-תמונה
דורית ושלומי
דניאל
5
14/11/2012

התחתנו ב 6.11.12 בדניאל, והיה פשוט מצוין מקום מדהים ,מדהים אם אתם מחפשים מקום מיוחד ברמה הכי גבוהה אז זה ללא ספק שם מהרגע הראשון שהגענו לראות את המקום התאהבנו בו הצוות של דניאל... נתן לנו הרגשה של בית ותמיד היו שם כדי לעזור ולענות על כל השאלות בכל החודשים שהובילו לחתונה הצוות עובד בצורה מאוד מסודרת ומאורגנת מה שמקל מאוד על תכנון החתונה האורחים שהגיעו גם אלה מחו"ל ,היו המומים מרמת האירוע ולא מפסיקים לקבל מחמאות על אוכל ועל האולם המון תודות על האירוע המקסים שעשיתם לנו!

הוספת תגובה
Shoshi Ozery Cohen-תמונה
Shoshi Ozery Cohen
המקום המושלם לברית! יחס מעולה!
5
22/10/2012

חגגנו בספטמבר 2012 באולמי דניאל את הברית של בננו היקר. סגרנו את הכל בדקה ה90 ממש יומיים לפני האירוע והיחס היה ממש מעבר למצופה. קיבלנו המלצות חמות על המקום מחברה אבל באמת שאז לא... בנו עד כמה טוב המקום. האוכל היה מצוין, המקום מהמם, היחס והפינוק של הבעלים היה מעל הציפיות. תודה רבה שהפכתם את האירוע שלנו לכזה שלא יישכח. משפחת כהן.

הוספת תגובה
Orly Gilboa-drix-תמונה
Orly Gilboa-drix
אולם דניאל-הבחירה הכי טובה וכזה באמת יש רק אחד, הבעת תודה
5
14/10/2012

ביום 11/10/2012, ערכנו חגיגת בר מצווה לבננו גל דריקס באולם דניאל ואין מילים להביע את הערכתנו, זה התחיל מיום סגירת האירוע, לכל הדרך רונית וצדוק היו סבלניים, נענו לכל בקשה, דאגו... רט הכי קטן. אנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על השפע של האוכל, על האוכל שהיה מאוד טעים והגיע ללא הרף, השירות של המלצרים היה יוצא מן הכלל והרב מלצרים אורן היה מדהים. כזה שירות של אולם, הרבה זמן לא נתקלנו, המקום היה נקי לכל אורך האירוע, פשוט ממליצה בחום לכל משפחה שרוצה לארח בכבוד אורחים לגשת לאולם דניאל ופשוט לסגור מועד, רונית וצדוק היקרים, תודה לכם מכל הלב, אנו עוד נפגש בע"ה בשמחות ואין כמוכם, אולם כזה יש רק אחד וזה אתם, אולם דניאל!

הוספת תגובה
Moshiko Harshish-תמונה
Moshiko Harshish
ברית לאלון החמוד בתאריך 22.07.12- מקום מדהים
5
08/09/2012

צדוק ועובדיו הם אנשים אמינים בצורה בלתי רגילה,כלומר כל מה שהובטח קיום עד הפרט האחרון, יתרה מזאת האלום הפתיע אותנו עם תוספת מיוחדת ביום האירוע, הכל עבר חלק כל האורחים ללא יוצא מן... הכלל נהנו בצורה בלתי רגילה מאיכות, טריות וכמות האוכל ובעיקר מהסלטים המצויינים, האירוע נמשך כארבע שעות דבר לא שגרתי כלל באירוע מסוג ברית ולכן מגיע להם שאפו אחד גדול ותודה ענקית ממני ומאישתי.

הוספת תגובה