שירי אודיז - תכשיטים ואקססוריז: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
03-6132278
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • עגילים, שרשראות, טבעות אירוסין, טבעות נישואין

  • שירותים
  • חריטה, עיצוב אישי, שיבוץ אבנים

קצת על העסק

איך מגיעים לשירי אודיז

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

שירי אודיז - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

17 חוות דעת על שירי אודיז

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Tara.yas-תמונה
Tara.yas
טבעת נישואין
5
11/01/2014

קנינו את טבעת הנישואין שלי אצל שירי אודיז בקיץ האחרון. היחס של מיה המוכרת וגם של שירי היה ממש טוב, נחמדות בטירוף ויחס חם. בחרנו טבעת מהממת (זה לא היה קשה כי כל הטבעות מהממות) ועל... הדרך קיבלתי נקיון בחינם לטבעת האירוסין שלי. המחיר סביר אך לא זול (בכל זאת, יהלומים), ועליי לציין כי הכינו לי בחינם טבעת מכסף לא משובצת על מנת שאם הרב לא יסכים לחתן אותי בטבעת משובצת, אוכל להינשא איתה. ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אייל-תמונה
אייל
טבעת לאישתי
5
27/11/2013

נכנסתי לחנות מבלי ששריינו פגישה כמלווה לגיסי לעתיד. פגשה אותנו שירי שהייתה נעימה, אדיבה, מקצועית וסובלנית לשאלות של שני בחורים שמחפשים טבעת יהלום לאישה. בזמן שהגיס מתלבט,... י על מגוון הטבעות בתצוגה... מבין מבחר של טבעות שכל אחת הייתה גורמת לאישתי לאושר, מצאתי את הטבעת האחת שידעתי שאישית תאהב. 5 ימים אחרי כשהטבעת על היד שלה, אישתי מחייכת, אני מחייך והטבעת מושלמת. מי שמחפש מקום נעים, מקצועי ומלא בפריטים ייחודיים יימצא אותו אצל שירי. אני יודע שאני מצאתי.

הוספת תגובה
פז פז-תמונה
פז פז
טבעת הנישואים שלי!!!
4.8
28/10/2013

אז ככה... כבר כשבעלי הציע לי נישואים ידעתי שארצה לקנות את טבעת הנישואים אצל שירי. לשירי יש סגנון ייחודי, עדין, אלגנטי ומלכותי משהו. כשהחלטנו ללכת לראות טבעות נישואים החלטנו לבדוק... כמה מקומות ולא להתביית ישר על שירי... הדבר היה מיותר לחלוטין כי לקח לי בדיוק חצי שעה להבין שלא משנה בכמה חנויות אהיה ולא משנה אילו טבעות ראיתי זה לא הטבעות של שירי! כשהגעתי לחנות של שירי פגשתי במיה המדהימה שלא השאירה מקום לספק ששם אני קונה את הטבעת! היופי, האמינות, טיב המוצרים והשירות היו פשוט מדהימים... יוצאים מהכלל! המחיר אומנם גבוה מעט מאשר במקומות אחרים אבל בשביל איכות ויופי ובהתחשב בזה שהטבעת הזו נשארת עלייך לכמה שנים טובות זה פשוט שווה את זה! בלי למצמץ הזמנו את הטבעת... מיה הייתה זמינה בכל שלב לבקשות נדנודים ושאלות והכל נענה בנדיבות ובנועם יוצאי דופן! אז זו פשוט הזדמנות להגיד תודה רבה רבה ולהמליץ על המקום בחום רב!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Amit-תמונה
Amit
ממליצה בחום על שירי אודיז!!!!
5
23/10/2013

קודם כל, השירות מקסים! אכפתי ומתחשב.(מיה,שירי) הטבעת שלי מהממת, קלאסית נקייה ועוצרת נשימה לגמרי! את הטבעת קיבלתי בדיוק לפני שבוע ומאז לא מפסיקים לעצור אותי ולשאול מאיפה. אז שוב... וצה לציין ששירי מוכשרת ברמות גבוהות, נעימה, ובאמת בן אדם מקסים. איכות מאוד גבוהה ויוקרתית. ממליצה בחום ושווה כל שקל!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נועה-תמונה
נועה
טבעת עלים חלומית
5
18/10/2013

אני רוצה לכתוב על מפגש עם אנשים מרגשים ואכפתיים!! הרבה יותר מסתם לקנות טבעת! שבוע בדיוק לפני החתונה, בתקופת החגים, הטבעת שלי נשברה כשהרחיבו אותה והפתרון היחיד שניתן לי היה להתחתן... עם הטבעת כמו שהיא ושאחר כך יכינו לי אחרת. שירי ומיה, מנהלת המכירות (המדהימות!) וכמובן הצורף, עשו הכל כדי להכין לי טבעת בשלושה ימים שנותרו עד החג, בצורה הכי מקצועית, אפילו מבלי שאגיע אליהם לתת מידה. כשנסעתי מהצפון עד לתל אביב, כדי להביא את הטבעת, מיה ביררה עבורי את קווי האוטובוס שמגיעים אליהם, דאגה להרגיע אותי עם שתייה ומשהו מתוק לפני שאחזור צפונה. בקיצור, אנשים נדירים שנגעו לי בלב! ועוד לא סיפרתי כלום על הטבעת עצמה! טבעת עלים,פשוט חלומית, מדהימה! אני לא מפסיקה להסתכל על האצבע שלי(:

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים