ZOHARLEE - זהרלי - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9424933
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות

קצת על העסק

איך מגיעים לZOHARLEE - זהרלי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

ZOHARLEE - זהרלי - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על ZOHARLEE - זהרלי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
meital97-תמונה
meital97
מעולה! מעולה!! מעולה!!!
5
28/10/2012

זוהר והצוות שאיתו עבדה היו מדהימים!! מלאי סבלנות, מקצועיות, קיבלו את דעתי וידעו גם לייעץ ולהתאים. עוד במדידה הראשונה זוהר קלטה את הראש (והגוף...) שלי והתאימה שמלה מדהימה שמתאימה... בול וזכתה בהמון מחמאות מומלצת בחום!!!

הוספת תגובה
Einav -תמונה
Einav
איכות , מקצועיות ויחס אישי.. כמו שכל כלה חולמת
5
07/06/2012

זהר את מדהימה!!! תודה רבה רבה, היית ממש תומכת ומרגיעה בין כל הבלגן של האירגונים וההתרגשות. השמלה , אין, פשוט לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלות .

הוספת תגובה
Yael Walter-תמונה
Yael Walter
תודה רבה לכן מקרב לב
5
30/05/2012

הגעתי לסלון הכלות מהמלצה של חברה קרובה ,איך שנכנסתי ישר קיבלו אותי בחום ועם המון סובלנות. אין כמוכן שרה וזהר אתן מדהימות וזה מתחיל מהפרט הקטן ביותר ועד לסוף. תודה רבה לכן בזכותכם... הייתי הכלה הכי מאושרת והכי יפה שיש השמלה הייתה מעלפת לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה והדבר הכי חשוב שאני הרגשתי ממש נסיכה והכול הכול בזכותכן, אתן מדהימות אוהבת אותכן המון ממליצה ומאחלת לכול כלה שמלה יפה כמו שלי.

הוספת תגובה
מורן ואוהד-תמונה
מורן ואוהד
תודה רבה לכן!
5
13/05/2012

הגעתי לזהר לי דרך חברה שלי שהתחתנה אצלה לפני כשנתיים. וכמו שחברה שלי אמרה היחס והשירות שלהם פשוט נעים וכיפי. הכל זורם אצלהן, הן מאוד נעימות ועם אוזן קשבת. הן עיצבו לי שמלה בדיוק... כמו שפינטזתי! הכל ישב במקום, והכי חשוב היה לי ממש אבל ממש נוח איתה כל היום. שרה וזהר המון תודות מגיעות לכן על זה שפשוט הייתן מקסימות. נשיקות חמות, מורן :-)

הוספת תגובה
sigalb19-תמונה
sigalb19
זוהר ושרה המדהימות נתנו לי הרגשה של מלכה אמיתית!!!
5
30/01/2012

הגעתי לסטודיו של זוהר ושרה בפרדסיה וכבר עם כניסתי הרגשתי ביחס החם והאדיב שלהן. הן גם הקשיבו לכל הגחמות שלי, הבינו מה צריך להסתיר ומה צריך להבליט ובאופן מקצועי הצליחו לעצב לי את... שמלה המחמיאה ביותר עבורי, במקצועיות, אדיבות וחן. כבחורה "מלאה+" הייתי מלאת חרדות, אך הן הצליחו להפיג אצלי את כל החששות... כל מדידה הייתה חוויה נעימה ולאט לאט השמלה התעצבה לגזרה המדוייקת שלי ולסגנון שבחרתי. המון תודה לכן בנות שהגשמתן יחד איתי את החלום. אומרים שכל כלה יפה בערב חתונתה, אבל אתן הצלחתן לתת לי את התחושה שאני הרבה מעבר.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים