מישל אדרי - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-8097244
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע

  • שירותים
  • ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

  • מחיר לאיפור
  • 1500 עד 3000 ₪

קצת על העסק

איך מגיעים למישל אדרי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

מישל אדרי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

14 חוות דעת על מישל אדרי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
סמדר-תמונה
סמדר
ממליצה בחום!!! מישל מוכשרת בטירוף, מקצועית, נעימה, מקסימה, באמת נדירה
5
29/08/2013

במילה אחת: וואו!!!! מישל מדהימה! מוכשרת ברמות מטורפות, מקצועית, משקיענית, נעימה, יש לה סגנון על זמני, היא לא הולכת שבי אחרי אופנות מתחלפות.הגעתי אליה בעקבות תמונות של כלה אחרת... יפרה בצורה מדהימה, למזלי היא היתה פנוייה בתאריך שלי (!!!) נפגשנו לפגישת ייעוץ בסטודיו שלה בבית, הקליק היה מיידי, היא יודעת מיד לחבר את סגנון האיפור לאישיות שלך, היא מאוד מסודרת, מילה זו מילה, והיא גם חיברה אותי לאנשי מקצוע מעולים שהיא מכירה /עובדת איתם (דנה יהב קוסמטיקאית מדהימה, בנג'מין רוימי מעצב שיער סופר מוכשר ליום החתונה, נדב הספר שעשה לי גוונים מדהימים). בבוקר החתונה היא התיצבה בשעה שקבענו, מלאה אנרגיות חיוביות, סבלנות ועשתה עבודה סופר מקצועית, אפילו החל משלב הנחת בסיס האיפור, היא פשוט יודעת ליצור הצללות מעולות של מייק אפ מבלי לשטח את תווי הפנים.כמעט לא ישנתי בלילה שלפני והעיניים שלי היו קצת נפוחות עם כהויות מתחת לעיניים, אבל עם האיפור של מישל אף אחד לא יכול היה לנחש! כמו שסיכמנו היא הדגישה את התווים הטבעיים שלי מבלי ליצור מראה מאופר מידי, התגובות היו מדהימות!!!! ועם סידור השיער אצל בנג'מין רוימי (בהמלצתה) זה היה פשוט מושלם!וחשוב לא פחות, איכות החומרים שהיא עובדת איתם של MAC, האיפור היה רענן גם בסוף החתונה, בדיוק כמו בתחילתה.בקיצור: שווה שווה שווה!!!! אין טעם לבזבז זמן בחיפוש נוסף!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
manga.bo-תמונה
manga.bo
מישל אדרי המדהימה
5
31/07/2013

קודם כל והכי חשוב- מישל היא בנאדם מדהים. עוד לפני שהיא התחילה לאפר אותי היא ישבה ושוחחה איתי ודאגה להבין היטב מה בדיוק אני אוהבת ולמה אני מתחברת. רק אח"כ היא הראתה לי אופציות... תן בחרנו ליום החתונה. האיפור שהיא עשתה לי היה מדהים ועוצר נשימה, המחמאה שחזרה על עצמה כל החתונה הייתה שהאיפור מותאם לאופי שלי בצורה מושלמת (הלכנו על ליפסטיק אדום חזק - דבר שלא רואים הרבה בחתונות...) בבוקר החתונה היא הגיעה אלי והאנרגיות שלה מילאו את החדר ועשו לי רק שמיייח וכיף. פשוט בחורה מדהימה ומאפרת מדהימה. בדקתי הרבה מאפרות ורק אצלה מצאתי בדיוק מה שרציתי. ממליצה בחום גבוה מאוד, (מורן ואמיר)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Reut-תמונה
Reut
מישל אדרי תותחית!
4.8
31/07/2013

מישל היתה מדהימה, נעימה וסופר מקצועית! נפגשנו לפני האירוע כדי לתאם ציפיות לסגנון שביקשתי, היא היתה מאוד פתוחה וזרמה איתי. התוצאה הסופית היתה פשוט היסטרית!!!! לא נראה לי שאף מאפרת... אחרת היתה קולעת בדיוק לטעם שלי ויצא בדיוק מה שרציתי בצורה הכי מקצועית ובסטייל שיש!!! מישלי את האחת והיחידה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
כלה-תמונה
כלה
רק מישל :)
5
31/07/2013

כשפגשתי את מישל לראשונה מייד היה ביננו קליק, היא לגמריי הבינה מה אני מצפה מאיפור בחתונה שלי, ולא הייתה אכזבה ביום החתונה :) ביום החתונה מישל הגיעה בול בזמן ועם אנרגיות חיביות,... מה שתמיד נעים ביום לחוץ שכזה :) תהליך האיפור היה כל כך כיפי ורגוע עם מישל המקסימה, הזמן עבר לי מהר בטירוף, כשהתסכלתי במראה בסוף התהליך פשוט אמרתי : וואו!!! בנוסף מישל איפרה את אמא שלי ואת אחיותי, אין צורך לציין שהן יצאו מהממות! במהלך הצילומים וכן במהלך הערב והריקודים האיפור החזיק ולא זז, הייתי צריכה רק לעשות טאץ' אפ קל לשפתון, שמישל ציידה אותי בו במעוד מועד :) המחמאות זרמו כל הערב וגם בימים שאחרי! כמובן שחשוב שאיפור יהיה יפה גם במציאות, אך לא פחות חשוב מכך - בתמונות - גם כאן התוצאה הייתה מושלמת, נראיתי פשוט מיליון דולר. אם את מחפשת מאפרת מקצועית, נעימה, יעילה - אין לך מה לחפש במקום אחר. באהבה ר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מעצבת מדהימה-תמונה
מעצבת מדהימה
אופל לוי כלה מרוצה
5
08/04/2013

את מישל בחרתי לפי ההמלצה של מעצב השיער שלי אין ספק שזאת היתה הבחירה הכ טובה שלי מישל מקצועית נעימה מקשיבה ומאפרת מדהימה ביום החתונה היאגרמה לי להרגיש נינוחה ואני בידיים טובות היא... הייתה מלאת סבלנות כשאמא של לא היתה סגורה עלסגנו האיפור שהיא רוצה ודאגה להוציא אותה מרוצה ע השמים אני ממליצה עליה בחום כי חוץ מכשרון היא אדם מקסים !!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים