מעייני אלי - צילום אירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialAlbumStillsStillsnVideosVideomy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-9419623
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • סטילס, וידיאו, אלבום

  • מיוחדים
  • תת ימי

קצת על העסק

איך מגיעים למעייני אלי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

מעייני אלי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על מעייני אלי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
נועה ואור-תמונה
נועה ואור
אלי מעייני צלם מדהים
5
25/02/2013

לאלי מעייני הגעתי אחרי שאחותי התחתנה איתו וראיתי את האיכות והמצועיות באלבומים שלה. אלי אדם אמין, מקצועי, מסור ומקסים. שנים של ניסיון באות לביטוי באלבומים המדהימים שלו. הוא עושה... ת מה שהוא אוהב ומרגישים את זה. השירות שלו היה מעל למצופה. ממליצה בחום כי אין לו שום מתחרים!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hagar Sheer-תמונה
Hagar Sheer
אלי וגלית
5
05/12/2012

בחרנו באלי וגלית כצלמים בחתונתנו לאחר הכרות עם עבודתם במספר חתונות של המשפחה. כבר בפגישתנו הראשונה עימם, היה לנו ברור כי זה הסגנון המתאים לנו ביותר. החתונה שלנו נחשבה כחתונה... רת מבחינת צילום בשל היותה ממוקמת במדבר והאירוע היה אירוע שטח. אלי וגלית עם הנסיון הרב שלהם בסוגי אירועים שכאלה במיקומים יחודיים נרתמו לרעיון בהתלהבות גדולה אשר גרמה לנו להרגיש כי חתונתנו מבחינת צילום מופקדת בידיים בטוחות. אנו חושבים כי נושא הצילום הוא אחד הדברים החשובים יותר בחתונה מכיוון שזוהי המזכרת שנשארת מהאירוע בסופו ותלווה אותנו לימים רבים. על כן הבחירה באלי היתה לנו קלה וברורה. אלי וגלית הגיעו ביום החתונה לפני השעה שסוכמה מראש (על אף המרחק) וזאת כי היה להם חשוב שלא לפספס ולו תמונה אחת מהאירוע. חתונתנו כפי שכבר נאמר התקיימה באזור מרוחק במיוחד, אך אלי וגלית התעקשו להישאר לישון עימנו בשטח וזאת בכדי לא לפספס את רגעי הסיום של החתונה, רגעים בהם נשארת רק המשפחה והחברים הקרובים. רגעים קסומים אשר אנו מברכים על כך שנשארו לנו תמונות מזכרת מהם. במהלך האירוע ההתנהלות של אלי וגלית היתה מקצועית במיוחד, לא היה רגע מיוחד שלא תועד עם המון סבלנות, הרבה תשומת לב ובעיקר שקט והיטמעות בין החוגגים. המחיר היה הגון מאוד והביצוע שווה כל אגורה ואף יותר כמה ימים לאחר החתונה כבר נשלחו לנו "טעימות" מן התמונות ובמהרה גם שאר התמונות הגיעו לידינו והתוצאה: מ-ד-ה-י-מ-ה!!!

הוספת תגובה
מורן -תמונה
מורן
אלי מעייני וגלית לוינסקי
5
28/12/2011

אנשי מקצוע מדהימים! אלי ודניאל ליוו אותנו ביום חתונתנו. לאחר פגישה עם מספר צלמים, אלי השאיר עלינו את הרושם המקצועי והחברותי במיוחד מבין כולם. אין ספק שבדיעבד אנו שמחים מאוד על... חלטה זו, אלי הכיר היטב את סביבת המקום בו הצטלמנו, ולקח אותנו לפינות חן מקסימות שהיה לנו ממש כיף להגיע אליהן, ובטח שלהצטלם בהן. התמונות יצאו מדהימות! הצלמים נמצאים עם הזוג במהלך רוב היום,ואנחנו ממש נהנו בחברתם! במהלך האירוע עצמו הם צילמו וידעו להיות שם בקטעים הטובים מבלי שאנו נבחין בהם יותר מידי, דבר חשוב מאוד לטעמנו. העריכה של הודיאו ע"י לירן היה מהממת גם כן! תמצית של כל הקטעים המצחיקים והמדהימים, תוך שימוש בשירים שאנו בחרנו, שהולבשו בצורה מדהימה בסרט! לסיכום: אנשים מדהימים, מקצוענים אמיתיים וכיפים! מומלץ בחום! אלי ודניאל ליוו אותנו ביום חתונתו,

הוספת תגובה
שירי ודן-תמונה
שירי ודן
אין כמוהם
5
14/04/2011

מדובר בשני אנשים מקסימים ומוכשרים שהיה פשוט כיף ונוח לבלות אתם את יום החתונה. כבר משלב ההכנות לחתונה היה נעים לפגוש אותם ולהרגיש שיש עם מי לדבר, שהם לא עובדים לפי שטאנץ קבוע אלא... באמת מסתכלים על אנשים ומתעניינים בהם. ביום החתונה הם תפקדו נהדר, הרגיעו אותנו והפיקו תצלומים יפהפיים גם מהרגעים המביכים של הצילום בטבע. באירוע עצמו הם לא פספסו שום דבר, הקפידו לצלם את בני המשפחות ולא הזניחו גם את האוכלוסייה המבוגרת. והכול - בגישה חיובית רגישה מקצועית וידידותית. האלבומים יצאו יפהפיים ושווים כל שקל. אם אתם רוצים צלמים שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות - בחרו באלי וגלית.כל מי שרואה את התמונות אומר שהן נהדרות. וכולם מרגישים פוטוגניים לראשונה בחייהם.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים