יהונתן יעיש - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-8095461
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, סלון כלות, מגיע/ה עד אליך

קצת על העסק

איך מגיעים ליהונתן יעיש

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

יהונתן יעיש - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

16 חוות דעת על יהונתן יעיש

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
sima-תמונה
sima
יהונתן יעיש- הבחירה הכי טובה!!!
5
02/12/2015

ממליצה בחום!! ליהונתן הגעתי לאחר שפגשתי מעצבי שיער אחרים והייתי כבר מיואשת. הפגישה עם יהונתן הייתה נעימה מאוד כבר בהתחלה והוא עשה לי מס' תסרוקות ניסיון עד שמצאנו את התסרוקת... ימה. את האמת כבר אז התאהבתי בו וידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה. יהונתן סופר מקצועי, חרוץ, סבלני, אכפתי והכי חשוב בעל ידי זהב. חוץ מתסרוקת החתונה, יהונתן סידר לי את השיער לצורך צילומי זוגיות (טרום חתונה). בשני המקרים, הן בצילומי הזוגיות שערכנו בחודש אוגוסט והן בחתונה שהתקיימה בגן פתוח ללא כל מיזוג אויר, השיער החזיק מעמד בחום הכבד והיה נראה מדהים!!! יתרה מכך, ביום החתונה (8.9.15) התעוררנו ליום הכי אביך וחם בשנה ולמרות זאת, התסרוקת החזיקה מעמד עד לסוף הערב!! יהונתן הוא הבחירה הכי טובה שאת יכולה לעשות לעצמך ביום הכי חשוב לך אז אל תתפשרי על הטוב ביותר!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לירון-תמונה
לירון
יהונתן המוכשר והמדהים, מומלץ בחום!
5
29/11/2013

יהונתן מעצב שיער פשוט מוכשר, יצירתי, עם יכולת הבנה של הלקוחה שלו בצורה הכי טובה שיש.. הגעתי ליהונתן אחרי שראיתי המון עבודות שלו על חברות, כולן היו מדהימות ולכן היה לי ברור שארצה... לקבוע איתו פגישה. ולא התאכזבתי! כבר מהפגישה הראשונה הוא מצליח להתחבר לראש של הלקוחה ולקלוט את הסגנון שלה. בתסרוקת ניסיון הוא היה כל כך מקצועי, יצירתי, משרה אווירה כיפית ונעימה ובאמת משקיע כאילו זו התסרוקת ליום החתונה! הוא גם התאים לי גוונים לשיער שיצאו פשוט מ ו ש ל מ י ם !! מעבר לזה שהוא כל כך מוכשר, הוא גם איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו.. שבוע לפני החתונה המאפרת שסגרתי איתה נאלצה לבטל, והייתי ממש אבודה.. ויהונתן עם השקט הפנימי שלו והשלווה שכ"כ מאפיינת אותו הצליח לסדר את המצב, והתאפרתי אצל אשתו המוכשרת (מוכשרת ברמות אחרות!) מיכל מוסקוביץ.. ביום החתונה היה כל כך נעים וכיף, השיער יצא בדיוק כמו שרציתי, האווירה היתה נעימה ומרגיעה, האיפור יצא פשוט מדהים (!!) והשיער לא זז מילימטר למרות כל הריקודים והקפיצות.. בנות, באמת ממליצה בחום! אתן לא תתחרטו..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
תמר-תמונה
תמר
אין על יהונתן
5
22/05/2013

מעבר לזה שיהונתן הוא אדם מקסים ונעים הוא גם מקצועי ותותח בתחומו. אל יהונתן הגעתי דרך סיגל גרושקה המאפרת. בהתחלה הלכתי לניסיון אצל מישהו אחר, אבל היה לי ספק, אבל שפגשתי את יהונתן... - זה היה סיפור אהבה. כבר בניסיון, במספרה האינטימית והנעימה שלו, יהונתן היה מקצועי עד הסוף ונתן את הלב. הוא לא חיפף, והשקיע המון זמן ומחשבה. לא הייתי צריכה להפעיל את הדמיון ולתאר איך בשיער ייראה ביום החתונה, כי יהונתן השקיע ועשה עבודה מושלמת כאילו מדובר ביום החתונה עצמו ולא בניסיון, ואיתי זה לא פשוט כי יש לי המון שיער.... ביום החתונה, כמובן שהוא היה הכוכב. היה כיף לבלות איתו את היום הזה כי הוא פשוט מותק, וכל מי שהייתה איתי באותו יום התאהבה בו לחלוטין, כך שבמקום לעשות רק פן לגיסתי ולאחיינית שלי, עוד אחיינית ושתי חברות ביקשו מיונתן שיסדר להן את השיער. והשיער.... השיער היה מושלם. הדבר היחיד שלא הטריד אותי באותו יום - היה השיער. הכל היה במקום, שום שערה לא זזה, לא כאב לי, לא משנה כמה השתוללתי וקפצתי - השיער נשאר שיא השיק והשלמות. השיער קיבל המון המון מחמאות, ובמיוחד הצמה שיהונתן קלע בתוך הגולגול שנתנה את הטאצ' האישי שלו. יהונתן הבין את הראש שלי מההתחלה וסמכתי עליו בעיניים עצומות, הוא מקצועי ומקסים, עובד מאוד מסודר ועם חיוך גדול. ממליצה בחום לכל כלה שמחפשת ספר מקצועי שמבין ויודע להתאים לכל אחת בדיוק לפי הטעם שלה ולפי מה שמחמיא לה, ולא פחות חשוב - מחפשת ספר שיהיה נעים לעבוד איתו ונעים לפתוח איתו את יום החתונה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הילה-תמונה
הילה
מומלץ בחום!
5
08/04/2013

יהונתן מעצב שיער פשוט מקסים שעובד בצורה מקצועית, נעימה והעיקר מרגיעה (-; הגעתי ליהונתן דרך המלצה מהצלמים שצילמו את האירוע שלנו ויצאתי מרוצה! ארבעה ימים לפני האירוע יהונתן עשה לי... תסרוקת ניסיון שקצת חששתי ממנה אך לבסוף ביום האירוע יצאה נהדר! השיער החזיק מעמד כל הערב וגם לא כאב לי בכלל, דבר שממנו חששתי.. תודה לך על עיצוב שיער מדהים! אני ממליצה בחום, לכל מי שרוצה מקום נחמד ושקט, מעצב שיער שמרגיע ומבין אותך, והעיקר שיער שנראה מדהים, לכי ליהונתן יעיש.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יסמין-תמונה
יסמין
נהדר!!
5
27/01/2013

בחירה מושלמת! יונתן פשוט אומן! כבר מתסרוקת הניסיון אפשר לראות כמה שהוא מוכשר , הוא ידע להתאים לי בדיוק את התסרוקת שמתאימה לי ושאני ארגיש איתה הכי בנוח. חוץ מזה שהעבודה שלו... ת הוא גם פשוט מקסים והיה כ"כ כיף איתו במהלך היום. הוא השקיע מכל הלב ולא רק בתסרוקת שלי אלא גם במלוות, וראו את זה. יונתו המון תודה על הכל! היה נפלא ואני ממליצה בחום לכולן.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים