יעלה - שמלות כלה וערב - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

יעלה - שמלות כלה וערב

053-9424899
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב, שמלה לשושבינה

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות, אביזרים לכלה

יעלה - שמלות כלה וערב

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

יעלה - שמלות כלה וערב - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
4
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על יעלה - שמלות כלה וערב

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Noa-תמונה
Noa
יעלה - המלצה
4.8
21/06/2014

לקח לי זמן לבחור שמלה, מראש רציתי סלון בוטיק, שאני אהיה בו היחידה אבל שהעסקה תכלול גם איפור ושיער כי לא היה לי חשק לחפש גם, וכמובן שכולן יהיו טובות ומומלצות. אחרי שעברתי 2 מקומות... נוספים שלא הרגשתי בנוח איתם גם מבחינת המחיר, הגענו לאתי ב"יעלה" במוצקין, אני מהקריות כך שזו היתה בחירה עדיפה מבחינתי, גם מבחינת מיקום. המקום עצמו יפה, וקלאסי ואתי קיבלה אותי ישר ואחרי מספר מדידות (לי לוקח זמן..) בחרתי שמלה מדהימה ועדינה שממש אהבתי! כשהתיישבנו לדבר על המחיר, הבנתי שזה גם משתלם, העסקה כללה גם איפור ושיער ואיפור שיער למלווה, וכל האביזרים שארצה כולל כרית טבעות, הינומה כמובן, כיסוי לחופה ואפילו זוג עגילים שאמא שלי לקחה בהשאלה. במשך כל התהליך, שהיה 5 חודשים היחס תמיד היה נעים כלפי, עשיתי 4 מדידות, ושבוע לפני החתונה הרגשתי לא שלמה אז באתי אפילו למדידה נוספת. ביום עצמו היה ממש נעים כי הייתי לבד, בלי עוד כלות, היחס היה אישי, והמפגש המרגש עם ארוסי, כיום בעלי היה מושלם, כולל בקבוק למרוסקו שנמזג בדיוק בזמן! ממליצה מאוד! גם המקום, האווירה וגם המחיר ומה שכולל משתלם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שני ושמעון-תמונה
שני ושמעון
היום היפה בחיי
5
31/10/2012

לאתי ולכל צוות יעלה המון המון תודה על היחס הנפלא שאני ואימי חווינו ביום המרגש. בזכותכם היינו הכי יפות בעולם אפילו מושלמות אפשר להגיד, כולם היו עם פה פתוח ובלעדיכם אנחנו בטוחות... ה לא היה קורה. ליוויתם אותנו חצי שנה מהרגע שנכנסו לסטודיו ידענו שאנחנו בידיים טובות. ( מתוך ניסיון קודם בחתונה של אחי ובני) וב"ה כשיהיו עוד שמחות ניפגש שוב ללא ספק :) היה כיף הרגעתם טיפחתם והוצאתם אותנו הכי פצצות בעולם!!! ניסינו להוסיף לפה תמונות אך לא הצלחנו בגלל גודל התמונות... נעלה לפייסבוק מוזמנות לראות..

הוספת תגובה
אורן ומיאל-תמונה
אורן ומיאל
כשהולכים עם הלב....
5
30/10/2012

לסטודיו יעלה הגעתי במקרה. אני לא חיפאית או מהקריות במקור ולא קיבלתי המלצות על שום מקום ואת החיפוש עשיתי בעצמי. חיפשתי שמלת כלה והגעתי לאתר האינטרנט של הסלון. התלהבתי מהדגמים... גו ווקראתי את התגובות החמות והגעתי עם אמא שלי לאחר שקבעתי פגישה. בסלון חיכתה לי אישה זהב, נכס שאין כמותו, אתי. אתי קיבלה אותי ואת אמא שלי בזרועות פתוחות והקשיבה לכל בקשה שהייתה לי. הגעתי עם רעיון מסוים וכשאתי פגשה אותי ושמעה מי אני ומה אני היא הלכה על קו אחר והפתיעה אותי. השמלה השנייה שמדדתי בכל החיפושים היא זו שבסוף בחרתי. בכל המדידות, השינויים, השאלות, הבקשות, הלחצים, ידעתי שאני לא לבד ושלכל דבר שאני אומרת יש אוזן קשבת. גם ביום החתונה, כאשר הלחצים גברו ולא הצלחתי להכניס כלום לפה, אתי הייתה מעין פסיכולוגית ועזרה לי לעבור את היום ואת כל ההתרגשות בהצלחה. השמלה גרפה אין סוף מחמאות והרגשתי בה נסיכה ליום אחד. חוויה של פעם בחיים עוברים במקום שישאיר את החוויה כחוויה. אתי היקרה, תודה על הכל! לא משנה כמה אמשיך לדבר, רק כשעוברים אותה איתך אפשר להבין כמה את מיוחדת ומדהימה! ממליצה בחום!

הוספת תגובה
ענבר ומיקי-תמונה
ענבר ומיקי
כי באמת כמו סטודיו יעלה-כזה יש רק אחד!!!
5
24/09/2012

אני הגעתי לסטודיו יעלה לאחר חיפושים בכל חיפה... הגעתי במקרה לאזור ומהפגישה הראשונה (שערכה כשלוש שעות) התאהבנו - אני אמא שלי וסבתא שלי- באתי , בעלת המקום! חוץ מהעובדה שהסטודיו... ה אווירה רגועה והוא מהמם, אתי קיבלה אותנו כמו שאף אחת אחרת לפניה לא קיבלה!! כל פגישה התאהבנו בה מחדש וכמובן בצוות המושלם אשר עובד עימה בסטודיו. אתי העניקה יחס ואכפתיות כמו שלא ציפינו וכל מדידה הייתה חוויה בפני עצמה!! מה שמיוחד באתי שהיא מעניקה לך את התחושה שרק את קיימת מבחינתה! בכל מדידה אתי לא התייחסה לטלפונים ולא ללקוחות אשר הגיעו וזה דבר מאוד חשוב שלא קורה במקומות אחרים... לבסוף יצאה לי שמלה בול כמו שרציתי הכי נוחה שיש ואני ממליצה לכל אחת בחום להגיע לסטודיו! תאמינו לי שלא תתחרטו!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
הילה ראבי-תמונה
הילה ראבי
כזה יש רק אחד (:
5
17/08/2012

לאחר שיטוטים רבים באינטרנט שאלות ודעות רבות המקום הראשון אליו הגעתי היה יעלה בקרית מוצקין, מקום קטן אינטימי ייחודי ששמורה בו אנרגיה ששייכת רק לו כבר עטף אותי בכניסה אל המקום,... לו את פני אתי בעלת המקום ושירלי בחיוך שיש רק להם ובאוירה של כיף ורוגע...מיותר לציין שלא הצטרכי לומר הרבה כבר מצאתי עצמי מוקפת במספר דגמים של שמלות שלכולן מכנה משותף אומנם הן שונות האחת מהשנייה אך מי שמחפשת קלאסי אלגנט נקי מחמיא יוצא דופן ובעיקר מיוחד זה המקום!!!! בסיום הפגישה ובדרכי חזרה הביתה ידעתי שמצאתי, סוף לחיפושים... אז מלבד היחס המקצועיות והייחודיות למה עוד כדאי? הצעת המחיר שקיבלתי כללה הכל,מלבד נעלים לא הצטרכי לדאוג לדבר!!! תכשיטים, זר, איפור ותסרוקת - כשעל שתי אלה מכבבות שתי בנות מדהימות ליבי ושירלי מקצועיות סובלניות ובעיקר קשובות!!! אז כלות יקרות - מתי ידעתי שעשיתי את הבחירה הנכונה? כשגרפתי אינספור מחמאות ביום האירוע ושאלות רבות מי אחראי לשמלות המהממות (היו שתיים) ולעיצוב המדהים? המון מזל טוב לכולכן ואם הגעתם ליעלה תימסרו לאתי ושירלי ד"ש חם בשמי (:

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים