יואב ריש - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-7101560
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות, אביזרים לכלה

קצת על העסק

איך מגיעים ליואב ריש

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

14.03.2017

כלה נונשלאנט בגוון חלבי

המעצב יואב ריש על קולקציית שמלות כלה סתיו-חורף 2017

יואב ריש - חוות דעת

דירוג גולשים

4.5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
4
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

20 חוות דעת על יואב ריש

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
amit1484-תמונה
amit1484
שמלות מהממות, שירות פחות
3.5
13/06/2018

חפרתי וחפרתי בחיפוש אחר שמלת כלה לטעמי, ומרגע שהגעתי לאתר של יואב ריש התאהבתי בסגנון וידעתי שארכוש את השמלה שם. גם טווח המחירים היה סביר ביותר והתאים לתקציב שלי. מרגע שקניתי את... שמלה, ותואמו לי מדידות, לא היה מענה כלל בטלפון של הסטודיו, ניסיתי מס' פעמים ליצור איתם קשר כדי להזיז את הפגישות שלא הסתדרו לי בלו"ז, שלחתי להם אפילו הודעה בפייסבוק ולא חזרו אלי. חבל כי הדבר העכיר את החוויה, כלה לפני חתונה היא סופר לחוצה ואין זמן לרדוף אחרי אנשים...מינימום שירות זה להיות זמין עבור הלקוח ולמרות זאת שמחה על הבחירה שלי כי השמלה עצמה הייתה מהממת וקיבלה אינספור מחמאות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Orly-תמונה
Orly
שמלה מושלמת בסטודיו נהדר
4.5
02/06/2014

שני קיבלה אותי שם והיא היתה מקסימה מההתחלה ועד הסוף. גם בפעם הראשונה שהגעתי היא לא הלחיצה ואמרה לי ללכת לבדוק בעוד מקומות לפני שאני מחליטה. נתנאל ואייל היו מעורבים בתהליך... ת והיו מקסימים ואכפתיים. יואב ריש בכבודו ובעצמו נכנס כמה פעמים למדידות ונתן פתרונות לכל דבר שהפריע לי, היה סבלני, קשוב, מקסים ובאמת הראה אכפתיות ורצה שאצא מרוצה בסופו של דבר. בסטודיו באמת הרגשתי שאני בידיים טובות, והם תפרו לי שמלה שלושה שבועות לפני החתונה!! הם מקצועיים, אחראיים ונחמדים. האווירה שם גם מרגיעה ומיוחדת. בסופו של דבר הם תפרו לי את השמחה המושלמת ועשו עבודה מצוינת!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nufar Yuran-תמונה
Nufar Yuran
בחירה מצויינת!
5
11/09/2013

הגעתי לסטודיו של יואב לאחר שחברה המליצה לי עליהם, כבר במדידת-ההתרשמות האווירה הייתה נעימה - לילך הייתה מלאת סבלנות, היה לי חשש גדול שאני לא אתחבר בכלל לשמלת כלה כי רציתי משהו... רא פשוט אבל לילך ידעה לזהות את זה וקלעו בדיוק לטעם שלי. העבודה עם הצוות בסטודיו הייתה מדהימה, בכל מדידה הייתי רק יותר ויותר מרוצה, אייל וסבטה הקשיבו לכל התלבטות ועזרו להחליט. לבסוף השמלה יצאה מושלמת הרגשתי בה יפייפיה והיא הייתה לי נוחה וטבעית קיבלתי מאות מחמאות וכבר בחתונה אנשים ביקשו לדעת איפה עיצבתי את השמלה. בנוסף המחירים של יואב הם שפויים ואף יותר מכך בעיקר בהתחשב בתשומת הלב שהצוות משקיע ובעבודה המדהימה שהם עושים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Dafna-תמונה
Dafna
יואב ריש- שמלה שהיא שלמות
5
09/06/2013

לסטודיו של יואב ריש הגעתי לאחר שיטוטים רבים ברחבי האינטרנט ותל אביב. הסטודיו של יואב הוא בדיוק כמו אנשיו ובדיוק כמו השמלה: נעים, אלגנטי, מהמם ולא פלצני. צוות הסטודיו, כבר... דה הראשונה ועד האחרונה, הקדיש את מירב תשומת ליבו, ודאג לשים לב לכל פרט ופרט בסבלנות, מקצועיות ומסירות אינסופית. היה לי כיף ונעים לבוא לסטודיו- ולעבוד מול אנשים שהם פרפקציוניסטים במובן הטוב ביותר של המילה, ויחד עם זאת קשובים, נחמדים, נעימים ואמיתיים- והאחרון לדעתי הוא הדבר החשוב ביותר. לא מדובר בסטודיו לכלות שמנסה "למכור" שמלה בכל מחיר, ממש לא- מדובר באומן אמיתי שיודע להתאים את השמלה המושלמת גם לגוף שאינו מושלם, ולהפוך אותך לנסיכה! השמלה אגב, גרפה מחמאות מטורפות והצליחה להיות בדיוק "אני", כמו שחלמתי. כל זאת- במחיר סביר ביותר (6500). כלות- אל תהססו!! רוצו ליואב ריש. אלירן, סווטה, אייל ויואב- תודה מכל הלב!!!!! אתם מקסימים אמיתיים והשמלה יצאה מושלמת.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מרינה  -תמונה
מרינה
תודה ליואב על השמלה המדהימה שלי!
5
24/11/2012

אין לי מילים להודות ליואב ולצוות הסטודיו המדהים שלו על השמלה המדהימה שלי! היא הייתה פשוט מושלמת!! כל מה שדמיינתי אי פעם ואף יותר. מהרגע הראשון שנכנסתי לסטודיו של יואב התאהבתי... יצובים שלו, כל תהליך בחירת השמלה נעשה ברוגע ובסבלנות תוך התייחסות לכל הבקשות שלי וההסתייגויות. יואב והצוות שלו היו פשוט מקסימים, אדיבים, מרגיעים וסובלניים. חיפשתי שמלה צנועה יחסית ויואב הרכיב לי שמלה משלי, משני דגמים שונים שיצאה פשוט מהממת. לאורך כל התהליך הרגשתי שיואב והצוות שלו ובייחוד סבטלנה הם אנשי מקצוע אמיתיים ואמינים שלא מתפשרים על שום פרט ושואפים לסטנדרט הגבוה ביותר. זה היה מאוד בולט שהבדים ששימשו לתפירה הם איכותיים ויקרים והתפירה מקצועית ועדינה מאוד. הרגשתי שיש נכונות לטפל בכל פרט ואף השולי ביותר, כך שהכול יהיה מושלם. תהליך המדידות היה מהנה במיוחד, כל השהות בסטודיו הייתה נעימה ופשוט ספרתי את הימים ממדידה למדידה!. השמלה הייתה מוכנה שבועיים לפני הארוע בדיוק לפי התוכנית כך שהיה גם זמן לתיקונים אחרונים, אך לא היה בהם כל צורך... בחתונה קיבלתי על השמלה אינסוף מחמאות ותגובות, כולם שאלו אותי מי עיצב את השמלה והכי חשוב, הרגשתי בשמלה מאוד נוח, הכי אני והכי מיוחדת... יואב גם ראה את המראה הכולל של ההופעה שלי והמליץ לי על המאפר ומעצב השער ועל נעליים להשלמת ההופעה המושלמת. יחד עם השמלה קיבלתי הינומה ושל. כל כך אהבתי את השמלה שלבסוף גם קניתי אותה, פשוט לא יכולתי להפרד ממנה! לסיכום, אני ממליצה על השמלות של יואב מכל הלב, לכל מי שמחפשת שמלה מיוחדת, עדינה ואיכותית! יואב הוא פשוט אומן! מרינה- 05.11.2012

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים